quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja, ik denk het wel. Heb ook geen zin om er verder tegenin te gaan, het is mijn eigen fout geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar mag dat dan zomaar(diginoob
)
er word vaak genoeg gezocht op je naam op internet voor je aangenomen gaat wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:20 schreef indaha het volgende:
Wat stom, want dat betekend dat iedereen zijn mening mag zeggen , maar als het iemand niet bevalt wordt je ontslagen.
Ik zal wel naief zijn maar ik heb nooit nagedacht over dat werkgevers kunnen uitzoeken wie je bent als je onder een andere naam post .
Lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar dan moet wel duidelijk zijn dat je forumnaam hoort bij jou.
van kper kan ik met geen mogelijkheid een normale naam vormen.
[ link | afbeelding ]
koekje voor de schrale troost dan maar?
WW wel, maar ik hoop het liefst dat ik dat niet hoef aan te vragen, en voor die tijd al iets nieuws heb. is nogal een rompslomp namelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
kper balen zeg. En ook geen recht op ww???
Adnap ook beterschap
En ik zag een hele mooie poezel die tv kijkt
En echt de burenhet huis is leeggehaald vanmorgen en nu staat er weer een poolse auto voor de deur. Een jaguar nog wel. Ik ben niet bevooroordelend ofzo maar dit vind ik wel weer typisch.
Dit dus idd. En via IP adressen kunnen ze dan dingen achterhalen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
er word vaak genoeg gezocht op je naam op internet voor je aangenomen gaat worden
en bedrijfsinformatie mag je vaak niet naar buiten brengen en teken je ook voor
politie wel gebeld maar niemand meer aanwezig dus mail gestuurd naar wijkagent. Natuurlijk nog geen reactie terug. en dit zint mij ook niet. Maar waarom dat weet ik niet. Is puur een gevoel en met gevoel kun je zo weinig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker![]()
Had je de politie nog gebeld over een paar dagen terug ?
Ja dat vroeg ik me ook af .quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Kunnen ze aan je ip adres zien welke post jij wanneer gepost hebt?
En mogen ze dan zomaar?
In een ander topic vroeg iemand wel van werk je daar en daar, en dat klopte.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:25 schreef indaha het volgende:
Ja maar dat is je echte naam en idd bedrijfsinformatie mag je niet delen, maar hij heeft toch geen bedrijf genoemd .
Dank je welquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef indaha het volgende:
Ik ga duimen dat je snel wat anders vind
Ben je lid van een vakbond? Ik zou eerst maar eens proberen te achterhalen of ze je hiervoor wel mogen ontslaan. Want voor ontslag op staande voet moeten er wel heel gegronde redenen zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:26 schreef Kper_Norci het volgende:
WW wel, maar ik hoop het liefst dat ik dat niet hoef aan te vragen, en voor die tijd al iets nieuws heb. is nogal een rompslomp namelijk.
Dit dus idd. En via IP adressen kunnen ze dan dingen achterhalen.
Nee, ben geen lid van een vakbond, maar in principe komt het hier op neer:quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je lid van een vakbond? Ik zou eerst maar eens proberen te achterhalen of ze je hiervoor wel mogen ontslaan. Want voor ontslag op staande voet moeten er wel heel gegronde redenen zijn.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
er word vaak genoeg gezocht op je naam op internet voor je aangenomen gaat worden
en bedrijfsinformatie mag je vaak niet naar buiten brengen en teken je ook voor
Als jij ontslag op staande voet krijgt, heb je ook geen recht op ww. Sowieso aanvechten dus. Kijk hier bijvoorbeeld maar eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee, ben geen lid van een vakbond, maar in principe komt het hier op neer:
[..]
Mijn fout. Ik noem het op staande voet, omdat ik in principe niet meer hoef te komen, maar ik word nog wel tot december uitbetaald en ook heb ik daarna recht op ww. Daarin wilde ze me nog wel tegemoet komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als jij ontslag op staande voet krijgt, heb je ook geen recht op ww. Sowieso aanvechten dus. Kijk hier bijvoorbeeld maar eens.
8,5 jaar. Die ik nu even weggooi zeg maar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:40 schreef Oognip het volgende:
Ai, wat kut KperHoe lang heb je daar gewerkt?
ah oke dan snap ik het. ik dacht al bij ontslag op staande voet heb je nergens recht op.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik noem het op staande voet, omdat ik in principe niet meer hoef te komen, maar ik word nog wel tot december uitbetaald en ook heb ik daarna recht op ww. Daarin wilde ze me nog wel tegemoet komen.
Ah okee, dan ligt het - gelukkig voor jou - wat anders. Maar evengoedquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn fout. Ik noem het op staande voet, omdat ik in principe niet meer hoef te komen, maar ik word nog wel tot december uitbetaald en ook heb ik daarna recht op ww. Daarin wilde ze me nog wel tegemoet komen.
IT-chickquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
logfiles van de pagina's die bezocht worden, opgeslagen inlog gegevens ed
omgquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
8,5 jaar. Die ik nu even weggooi zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |