Yep:quote:
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=169596quote:Voortaan dubbele Bold in vooravond RTL 8
Geplaatst op Mon 31 Mar 2014 om 16:37
De doordeweekse vooravond van RTL 8 gaat vanavond op de schop. Voortaan wordt om 18.05 uur gestart met een dubbele aflevering van The Bold and the Beautiful. Dat heeft de tv-zender vandaag laten weten. RTL 8 brengt momenteel het 25ste seizoen van The Bold op de buis, terwijl ze in Amerika al bij seizoen 27 zijn. “Door dagelijks twee afleveringen van de populaire soap uit te zenden, loopt Nederland snel in op de Verenigde Staten“, legt een woordvoerster uit.
Ok, tofquote:Op maandag 31 maart 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep:
[..]
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=169596
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Weet iemand of Taylor en Thorne wat met elkaar krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarrrr...ook de herhalingen 's morgens dus dubbel!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps vanaf vandaag dubbele afleveringen ik ben er blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu ook op RTLXL uitzendinggemist is de dubbele uitzending te zien. Dus ook morgen de HHquote:Op maandag 31 maart 2014 20:58 schreef vencodark het volgende:
Maarrrr...ook de herhalingen 's morgens dus dubbel!![]()
Want die kijk ik altijd.en ik voel mij nooit voldaan na 1 aflevering.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]Ok tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice. Zat er al op te hopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja nu ook op RTLXL uitzendinggemist is de dubbele uitzending te zien. Dus ook morgen de HH
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Marrije het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef Marrije het volgende:
Over de afleveringen nu in de USA:Wat een veranderingen, duurt nog wel even voor het hier zover is, alhoewel het met de dubbele afleveringen wel op gaat schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk jij die afleveringen die al zo ver zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Deze Rick is een stuk aangenamer om naar te kijken, qua acteren vind ik de vorige acteur beter...met zijn onuitstaanbare kopquote:
Liam was er gauw overheenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En dan diezelfde ring aan steffie gevendat ging rap ineens
Dat vond ik ook al zo dom van Hope dat ze dat niet tegen Liam zei ik heb jullie in de auto betrapt zoenend. Steffy is een gemeen loeder.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:31 schreef vencodark het volgende:
Vieze meid is die Steffie toch hè. Walgelijk. En maar stoken.
En waarom zegt Hope niet gewoon dat ze hen betrapt heeft?
En Liam die met open ogen in die onzin van Steffie trapt. Sweet Lord.
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Die nieuwe Ridge doet me aan Marco Borsato denken
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Die nieuwe Ridge doet me aan Marco Borsato denken
Correctie familie forrester en de logans, daarom ook the bold and the beautiful ;-)quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[ afbeelding ]
The Bold & the Beautiful is een soap die sinds 1987 op de buis is.
Het speelt zich af in Los Angeles.
Het draait vooral om de familie Forrester van het gelijknamige bedrijf (haute couture)
[ afbeelding ]
Vorige delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Hij heeft een aartje naar mamsquote:Op donderdag 24 april 2014 13:26 schreef daisy2007 het volgende:
Hij gaat wel hard en arogant te keer tegen z`n pa. Wat denkt hij wel niet!!
nee hoor. Thomas is van Taylor en Ridge, en Hope is van Brooke en (ik dacht) Deacon Sharpequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:45 schreef vencodark het volgende:
Wtf moet Thomas met Hope? Die zijn toch half broer -en zus. Walgelijk.
Klopt van Deacon Sharpe.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef DjinN het volgende:
nee hoor. Thomas is van Taylor en Ridge, en Hope is van Brooke en (ik dacht) Deacon Sharpe
quote:
oei, daar vraag je me wat... duurt nog wel even denk ikquote:Op maandag 5 mei 2014 14:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Marrije wanneer krijgen wij het hier te zien ? Nu met dubbele afleveringen..
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:32 schreef Marrije het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 5 mei 2014 01:52 schreef laracroftonline het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:41 schreef DjinN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:54 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[ Bericht 7% gewijzigd door Marrije op 06-05-2014 07:15:16 ]![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 06:31 schreef Marrije het volgende:
[..]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk jij eigenlijk alle afleveringen als ik vragen mag? Wil graag vooruit kijken.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 06:31 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tnx!![]()
Al ziet Hope Ridge wel als haar vader. Ik kan mij zelfs nog herinneren dat toen wanneer de volwassen Hope in de serie kwam, Ridge zelf meerdere keren als 'Dad' aansprak. Weet niet hoe dat nu is, heb al enkele weken niet gezien.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee hoor. Thomas is van Taylor en Ridge, en Hope is van Brooke en (ik dacht) Deacon Sharpe
Beetje dubbel allemaal dus.
Beetje hetzelfde als toen dat Ridge en Bridget gevoelens voor elkaar hadden, ach ja soap haha...![]()
Ik erger me aan het feit dat Liam 9 van de 10x alleen maar dom staat te kijken met zo'n schaapachtig gezicht"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Voor degene die erge interesse hebben in de Hope-Liam-Steffy-love triangle
Major spoilers, dus niet lezen als je niet wil weten hoe het verder verloopt
http://www.soapoperastory(...)iangle-may-2013.html"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Uhm whut ??? Donna = oma ??"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ok duidelijk, thnxquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Marcus is haar verloren zoon en die heeft pas met Amber Rosie gekregen.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Toch wel knap dat Hope aan tafel ff een speed houd!!Live Laugh Love
http://www.beauty-en-gezondheid.nl![]()
Dat moest ze wel op een gedwongen manier van Ridgequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef daisy2007 het volgende:
Toch wel knap dat Hope aan tafel ff een speed houd!!![]()
![]()
Echt he...Ridge denkt altijd dat ie alles en iedereen maar kan dwingen. Eerst Eric, en nu Hopequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat moest ze wel op een gedwongen manier van Ridge"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
ja erg he. Arogante kwal!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat moest ze wel op een gedwongen manier van Ridge
Live Laugh Love
Ja he. Vreselijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he...Ridge denkt altijd dat ie alles en iedereen maar kan dwingen. Eerst Eric, en nu Hope
Live Laugh Love
nee, dat was in 2007quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Is Sally Spectra (de actrice) toen overleden ofzo? Omdat ze nu ineens zoveel in beeld weer komt..![]()
Dat hebben ze vaker gedaan bij Sally, Darlene Conley was 18 jaar te zien bij de Bold!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ok tnx, nou leuk dat ze haar nog even terug laten komen![]()
Qua acteren is het altijd een vooruitgang.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
vooral kwa acteren en voorkomen, hij zet het personage leuk neer
De oude, bekende Ridge is/was echt vreselijk.![]()
Respect hoe zo'n actrice niet vergeten wordt. Hebben ze goed aangepakt door nu ook te zeggen dat ze in het buitenland zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hebben ze vaker gedaan bij Sally, Darlene Conley was 18 jaar te zien bij de Bold!![]()
Helemaal eens met jouquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef vencodark het volgende:
Respect hoe zo'n actrice niet vergeten wordt. Hebben ze goed aangepakt door nu ook te zeggen dat ze in het buitenland zit.espect
![]()
![]()
Vanaf wanneer komt deze er in dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kijk het al jaren, zeker 20 jaar als het niet meer is, maar vind het de laatste tijd sowiezo saai.quote:
Dat hele gebeuren met die Steffie komt me de neusgaten uit.
En hoe Taylor is ook, nee merk aan mezelf dat ik niet eens meer een hele aflevering kan kijken. Ik neem het altijd op en sinds een paar weken kijk ik het versneld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dollar Bill is wel heel erg verliefd weer he. Schijnheilig.!! Hij is echt nog wel gek op Steffie!
Ook ben benieuwd of Liam toch nog terug gaat naar Hope!!Live Laugh Love
Dat denk ik wel, Hope En Steffy worden nu al neergezet als de nieuwe Brooke & Taylor met hun vetequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:17 schreef daisy2007 het volgende:
Dollar Bill is wel heel erg verliefd weer he. Schijnheilig.!! Hij is echt nog wel gek op Steffie!
Ook ben benieuwd of Liam toch nog terug gaat naar Hope!!![]()
Ja precies!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, Hope En Steffy worden nu al neergezet als de nieuwe Brooke & Taylor met hun veteLive Laugh Love
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik vaker gezegd de tweede Taylor en Brooke vechten om een man waar ze verliefd op zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:53 schreef sherezade het volgende:
Dat denk ik wel, Hope En Steffy worden nu al neergezet als de nieuwe Brooke & Taylor met hun vete
Bill heeft wel een mooie borstkas![]()
![]()
Ik vind het zo vervelend dat ze nu weer beginnen met dat gedoe tussen Pam en Donna. Zijn er mensen die dit echt leuk vinden?
(als ik dat soort tv wil kijken, kijk ik wel naar een klucht uit de jaren 80)
Het gedoe met Steffy en Hope vind ik ook straalvervelend, ik zou een vent niet meer hoeven die meteen nadat ik het uitmaakte met een ander ging jojoojen. Maar goed, ik snap dat van Taylor en Brooke ook al jaaaaren niet. Zelfs de mooiste man (wat Ridge niet bepaald is) wordt door dat gedoe een slappe dweil.
Bill vind ik wel leuk, alleen niet dat ie dus toch nog gevoelens voor Steffie heeft. Bleagh.
(waarom kijk ik nog?)
![]()
Ondanks dat bijna elke aflevering hetzelfde is ben je toch benieuwd wat er gaat gebeuren. I couldn´t agree with you morequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:33 schreef Clemanyana het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat ze nu weer beginnen met dat gedoe tussen Pam en Donna. Zijn er mensen die dit echt leuk vinden?
(als ik dat soort tv wil kijken, kijk ik wel naar een klucht uit de jaren 80)
Het gedoe met Steffy en Hope vind ik ook straalvervelend, ik zou een vent niet meer hoeven die meteen nadat ik het uitmaakte met een ander ging jojoojen. Maar goed, ik snap dat van Taylor en Brooke ook al jaaaaren niet. Zelfs de mooiste man (wat Ridge niet bepaald is) wordt door dat gedoe een slappe dweil.
Bill vind ik wel leuk, alleen niet dat ie dus toch nog gevoelens voor Steffie heeft. Bleagh.
(waarom kijk ik nog?)
Ik betrap mezelf erop dat ik samen met mijn moeder kijk. Mijn moeder kijkt sinds 1990 en kan er maar geen genoeg van krijgen!
Immer gerade aus!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: