Noem je B. nou een paard?quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. is onvervangbaar. Los daarvan wed ik nooit op één paard.
Staat ze uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
.. of een chatbot, daar zijn we nog niet over uit.
Omdat IMDB voor dat soort blockbusters geen fatsoenlijk beeld geven. Van die debiele fans die 10'en geven en zo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
Iron man 3 gekeken gisteravond. Waarom krijgt die zo een hoog cijfer op de IMDB?
Metacritic staat inderdaar op de realistische 6.2quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat IMDB voor dat soort blockbusters geen fatsoenlijk beeld geven. Van die debiele fans die 10'en geven en zo.
fixed that for you.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat IMDB geen fatsoenlijk beeld geven. Van die debiele fans die 10'en geven en zo.
Gelukkig heft R Downey er ook geen zin meer in. Hopelijk weet hij voet bij stuk te houdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Iron Man 3 vond ik idd ook niet zo heel sterk, opzich nog wel vermakelijk wegkijkfilmpje, maar het mist duidelijk iets tov de vorige 2.
Laat me raden... originaliteit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Iron Man 3 vond ik idd ook niet zo heel sterk, opzich nog wel vermakelijk wegkijkfilmpje, maar het mist duidelijk iets tov de vorige 2.
Ik vond juist 3 weer beter dan 2. 2 had ik geen enkel moment het idee dat Ironman niet volledige controle had. Wordt het niet echt spannend van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan mijn vinger er ook niet precies op leggen, maar ik kreeg gewoon niet dezelfde thrill als bij de eerste 2.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond juist 3 weer beter dan 2. 2 had ik geen enkel moment het idee dat Ironman niet volledige controle had. Wordt het niet echt spannend van.
Is ze terug?quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. is onvervangbaar. Los daarvan wed ik nooit op één paard.
Sja, daarbij had ik weer iets van, dat gaat nergens over.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:18 schreef Godtje het volgende:
Ik vond alleen die scene met al die suits best tof. De rest wel erg voorspelbaar en makkelijk.
Als ik iets realistisch wil zien dan kijk ik wel naar woezel en pipquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Als hij in het pak zit kan je bijna alles op hem afvuren en het komt wel goed, maar los waren ze soms met 1 keer raken naar de klote .
Tuurlijk, maar dat soort dingen vallen me toch opquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik iets realistisch wil zien dan kijk ik wel naar woezel en pip
True. Het hoeft niet altijd helemaal te kloppen, maar doe op je minst je best.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat soort dingen vallen me toch op.
Ze zweven niet in de ruimte, ze denderen met 11km/s om de Aarde heen. Dan krijgen ze ook nog eens af en toe een opdonder waardoor ze wegschieten. Die impuls zit er in, en ben je niet kwijt aan het eind van het koord.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
True. Het hoeft niet altijd helemaal te kloppen, maar doe op je minst je best.
Ik zat me ook kapot te ergeren aan sommige scenes in Gravity. Dan kan ik best hebben dat de Hubble-telescoop en het ISS voor het gemak even in dezelfde baan rond de aarde zitten ofzo. Maar als ze dan op een gegeven moment met een opmerking komen als "ik ben te zwaar, ik moet loskoppelen" terwijl ze gewichtloos in de ruimte zweven... Dan probéér je het niet eens.
Nee dat is nou juist het probleem. Aan het eind van het koord is de impuls eruit en is er geen kracht meer die ze uit elkaar trekt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zweven niet in de ruimte, ze denderen met 11km/s om de Aarde heen. Dan krijgen ze ook nog eens af en toe een opdonder waardoor ze wegschieten. Die impuls zit er in, en ben je niet kwijt aan het eind van het koord.
You're right. Klopt. Het probleem is blijkbaar dat ze hem ws. in de eerste plaats nooit te pakken had kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee dat is nou juist het probleem. Aan het eind van het koord is de impuls eruit en is er geen kracht meer die ze uit elkaar trekt.
De enige verklaring zou kunnen zijn dat ze als een malle in de rondte spinnen, maar dat was ook niet het geval. Ze hingen keurig stabiel.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
True. Het hoeft niet altijd helemaal te kloppen, maar doe op je minst je best.
Ik zat me ook kapot te ergeren aan sommige scenes in Gravity. Dan kan ik best hebben dat de Hubble-telescoop en het ISS voor het gemak even in dezelfde baan rond de aarde zitten ofzo. Maar als ze dan op een gegeven moment met een opmerking komen als "ik ben te zwaar, ik moet loskoppelen" terwijl ze gewichtloos in de ruimte zweven... Dan probéér je het niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:39 schreef stbabylon het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)ut-think-of-gravity/
Het valt mee dus hoeveel fouten er in zaten.
SPOILER: deze wil je echt niet lezen HW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]SPOILER: deze wil je echt niet lezen HW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik 'm thuis ook wel vet zou vinden, maar het is er wel echt eentje die je in de bios wilt zien ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
Maar goed! Gravity in de bios best aardig. Ik denk thuis op de bank dat ik het nog geen 5 geef.
quote:All of these inaccuracies were done to help advance the plot or to add drama to the film which is exactly the artistic license we should be willing to grant the filmmakers. This is entertainment, not a documentary.
Ik vind vooral de opmerking over Niell Armstrong gaaf. Dat je met hem geen SF kan kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Dit vat de essentie wel goed samen:
[..]
Ik zou het op dit moment dan ook niet aanraden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind vooral de opmerking over Niell Armstrong gaaf. Dat je met hem geen SF kan kijken
Al moet ik ook zeggen dat Apollo 13 nog steeds wel één van de beste space-films is, en die schijnt zo'n beetje tot op het woord nauwkeurig een letterlijke weergave te zijn van de echte Apollo-13 vlucht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee natuurlijk. Sci-fi is ook altijd met geluid in de ruimte, anders zijn de lasers en explosies gewoon saaiquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh volgens mij doen ze dat ook nog heel accuraat (en toch spannend) in Gravity.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee natuurlijk. Sci-fi is ook altijd met geluid in de ruimte, anders zijn de lasers en explosies gewoon saai.
Maar waarom zat Forest Gump in dat toestel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al moet ik ook zeggen dat Apollo 13 nog steeds wel één van de beste space-films is, en die schijnt zo'n beetje tot op het woord nauwkeurig een letterlijke weergave te zijn van de echte Apollo-13 vlucht.
Ja en waarom was de échte PIC van Apollo 13 in de film ineens kapitein van een marineschip?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarom zat Forest Gump in dat toestel?
Dat moet toch ook een bout film zijn dat Captain Phillips! Kan me niet voorstellen dat het wat isquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en waarom was de échte PIC van Apollo 13 in de film ineens kapitein van een marineschip?
Typisch autistisch trekje, geen onderscheid kunnen maken tussen rollen gespeeld door dezelfde acteurquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarom zat Forest Gump in dat toestel?
Dan pas ik wel op FOK!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch autistisch trekje, geen onderscheid kunnen maken tussen rollen gespeeld door dezelfde acteur.
Totdat je naast je in de bioscoop een stel 40-jarige giebelwijven hebt zitten, die nog nooit een 3D film hebben gekeken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh volgens mij doen ze dat ook nog heel accuraat (en toch spannend) in Gravity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |