Met je kinderen zekerquote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet happenIK ga naar R&B luisteren denk ik.
Jij kent de samenleving?quote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh! Ik kan hier zo niet tegen!
Zit in de bus en mensen zijn allemaal verontwaardigd aan het doen over de samenleving en weten echt niet wat ze zeggen! Het klopt voor geen meter
lekker duidelijk verhaal ookquote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh! Ik kan hier zo niet tegen!
Zit in de bus en mensen zijn allemaal verontwaardigd aan het doen over de samenleving en weten echt niet wat ze zeggen! Het klopt voor geen meter
Net zoals jullie filmkenners zijn?quote:
Zeg ik dat?quote:Op maandag 4 november 2013 16:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Net zoals jullie filmkenners zijn?
ja gewoon van die 'sinterklaas word verboden in 2014' uitspraken en dan 'dat dat kan' reactiesquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja gewoon van die 'sinterklaas word verboden in 2014' uitspraken en dan 'dat dat kan' reacties
En dan wil ik roepen dat dat niet gaat gebeuren en zo
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Misschien moet ik ff een dikke reet posten
Een foto van je eigen boney ass dan?quote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei misschien. Kan mijn kokhalzen steeds niet onderdrukken, dus t gaat 'm niet worden
quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Misschien moet ik ff een dikke reet posten
Harige mannenbillen met ass crumbs voor onze valse nicht!quote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zei misschien. Kan mijn kokhalzen steeds niet onderdrukken, dus t gaat 'm niet worden
In het Nederlands hebben we daar het prachtwoord 'tarrels' voor.quote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
Harige mannenbillen met ass crumbs voor onze valse nicht!
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het Nederlands hebben we daar het prachtwoord 'tarrels' voor.
Bij deze. Nooit meer vergeten. Wie weet kun je de kloon 'tarrel' zelfs nog aanmaken .quote:
En dan kokhalzen van een ronde bips? Mietje!quote:Nu mijn probleem, de laatste tijd als ik heb zitten schijten blijft er altijd een klein stukje poep tussen mijn anus en mijn konthaar zitten. Meestal lukt het niet om dit stukje restpoep weg te halen met wc papier. Het gevolg is dat dit stukje restpoep blijft hangen tussen mijn konthaar, en dit geeft nogal plakkerige taferelen.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze. Nooit meer vergeten. Wie weet kun je de kloon 'tarrel' zelfs nog aanmaken .
quote:Fout bij registratie
De gekozen username is reeds geregistreerd op dit forum. Kies een andere naam om mee te registreren.
Hij is ook reeds overleden.quote:
quote:geregistreerd op: maandag 4 augustus 2003 @ 13:08
laatste bezoek: 2096 dagen, 2 uur geleden.
ik heb geen boney ass. Ik heb een alom gewaardeerd schattig bolletje!quote:Op maandag 4 november 2013 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van je eigen boney ass dan?
Ik wacht het oordeel van Zeik-kid nog ff af.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef Ang3l het volgende:
ik heb geen boney ass. Ik heb een alom gewaardeerd schattig bolletje!
Goeie plagiaat-actiequote:Op maandag 4 november 2013 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht het oordeel van Zeik-kid nog ff af.
Voel je je miskent dat ik geen bronvermelding hebt gebruikt?quote:
Nee, apetrots dat jij mijn tekst gebruikt natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voel je je miskent dat ik geen bronvermelding hebt gebruikt?
En terecht.quote:Op maandag 4 november 2013 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Nee, apetrots dat jij mijn tekst gebruikt natuurlijk..
Zolang jij nog immer de boot afhoudt als het gaat om meeten, moet je ook niet zeiken over chocola.quote:Op maandag 4 november 2013 19:06 schreef Evie het volgende:
mijn beer begrijpt me tenminste als ik chocola nodig heb... ooo jullie weten
Ik zeik er niet over ik eet het op en geniet ervanquote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij nog immer de boot afhoudt als het gaat om meeten, moet je ook niet zeiken over chocola.
is Evie je nieuwe T?quote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij nog immer de boot afhoudt als het gaat om meeten, moet je ook niet zeiken over chocola.
T. is onvervangbaar. Los daarvan wed ik nooit op één paard.quote:
Waar is T?quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. is onvervangbaar. Los daarvan wed ik nooit op één paard.
Noem je B. nou een paard?quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
T. is onvervangbaar. Los daarvan wed ik nooit op één paard.
Staat ze uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
.. of een chatbot, daar zijn we nog niet over uit.
Omdat IMDB voor dat soort blockbusters geen fatsoenlijk beeld geven. Van die debiele fans die 10'en geven en zo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
Iron man 3 gekeken gisteravond. Waarom krijgt die zo een hoog cijfer op de IMDB?
Metacritic staat inderdaar op de realistische 6.2quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat IMDB voor dat soort blockbusters geen fatsoenlijk beeld geven. Van die debiele fans die 10'en geven en zo.
fixed that for you.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat IMDB geen fatsoenlijk beeld geven. Van die debiele fans die 10'en geven en zo.
Gelukkig heft R Downey er ook geen zin meer in. Hopelijk weet hij voet bij stuk te houdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Iron Man 3 vond ik idd ook niet zo heel sterk, opzich nog wel vermakelijk wegkijkfilmpje, maar het mist duidelijk iets tov de vorige 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |