O da's iets voor seikcidquote:
Ik heb al sinds gister zin in dikke steak.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Dearly beloved, we gathered here to say our goodbyes.....
Here she lies, no one knew her worth
Kill it with fire.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens tijd genoeg gehad om het te zien man. Vind je het niet liev?
Die had ik gisteren al gezienquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens tijd genoeg gehad om het te zien man. Vind je het niet liev?
Picsquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Hier loopt een collega rond met ook een niet te versmaden reet.
Oké, wou je gewoon in de juiste stemming krijgen maar ook hier faal ik weer dusquote:
Te groot en rond voor jullie.quote:
Ga halen dan!quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al sinds gister zin in dikke steak.
Jij hebt ook nog niks?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer ff GTA, nog steeds zonder gratis geld geloof ik.
Nope, vandaag nog niet gekeken. Zou de 2e keer zijn dat ze het uitstellen.quote:
Ik kijk wel als ik terug ben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nope, vandaag nog niet gekeken. Zou de 2e keer zijn dat ze het uitstellen.
Ik heb mijn rit naar Amsterdam al geboektquote:
Nog niet, morgen wel.quote:
Put up the barriers!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn rit naar Amsterdam al geboekt
Close the gates! Pull up the bridges! Man the battlements! Bring boiling oil!quote:
Gleequote:
Wellicht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Die gospellchick kan wel zingen ja.
Denk dat Seikcid d'r butt ook wel kan waarderen.
Mercedes ain't got shit on me!!quote:
Inclusief sapstengel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
Als ik je zie neem ik dat bosje bloemen natuurlijk met plezier aan
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
Als ik je zie neem ik dat bosje bloemen natuurlijk met plezier aan
Dan heb je het verkeerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik vroeg me al af waarom ik nog nooit met jou geflirt had maar ik heb mijn antwoord!
jammerquote:
Hoezo? Wil je zo graag dat ik met Ang3l aan ga pappen? Het feit dat hij continue hetero's in z'n grot sleurt betekent niet dat ik eraan mee doequote:
nee maar dan ligt het blijkbaar aan mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je zo graag dat ik met Ang3l aan ga pappen? Het feit dat hij continue hetero's in z'n grot sleurt betekent niet dat ik eraan mee doe
Het is vrijdag, neem een drankjequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dan ligt het blijkbaar aan mij
ik ga mij zo meteen inderdaad enorm trakteren op een lading cocktailsquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is vrijdag, neem een drankje![]()
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/497642_cocktails_koktejli_moxito_pina_5500x3667_%28www.GdeFon.ru%29.jpg]afbeelding[/url] ]
haiquote:
Sexquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga mij zo meteen inderdaad enorm trakteren op een lading cocktails
eerst even mijn deadline halen en dan zit mijn tentamenweek er op en ik ben echt fucking overwerkt dus de snelste manier richting ontspanning lijkt mij drank
of seks, maar er komt een vriendin op bezoek die daar helaas niet voor open staat dus dan maar drank
Ook na die drank staat ze er niet voor open?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga mij zo meteen inderdaad enorm trakteren op een lading cocktails
eerst even mijn deadline halen en dan zit mijn tentamenweek er op en ik ben echt fucking overwerkt dus de snelste manier richting ontspanning lijkt mij drank
of seks, maar er komt een vriendin op bezoek die daar helaas niet voor open staat dus dan maar drank
Jij wel dus?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |