quote:
Van mijn top30 meestgeluisterd dit jaar is de helft uit dit jaar en de andere helft vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Kom je tot 4/30 of zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mij wordt altijd veel te snel heel eentonigIk doe mijn best de klassiekers te verkennen maar er zijn er maar weinig die echt blijven hangen. Mijn 100 meest geluisterde nummers bijvoorbeeld zijn van 41 artiesten
Geniaal nummer he. Ik twijfel of ik 'm dit jaar gewoon op 1 ga gooienquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..], die staat al een paar jaar in mijn top 10/20. Je zou er bijna van gaan overwegen om gelovig te worden.
Eigenlijk is een singlelijst van 2013 veel interessanterquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef Kerftminister het volgende:
Nummer 1 wordt hier Deltron 3030 - 3030, maar voor nummer 2 heb ik al zeker 6 nummers staan die eventueel kunnen. 2 keer Fela Kuti, 2 keer Qotsa, 1 keer Hendrix en 1 keer Can.
Dan kom ik maar tot een top 10 hoor. Ga ook geen enkel nummer van 2013 erinzetten. Misschien uit 2012 Simple Song van The Shins, maar dat zal dan het meest recente nummer zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eigenlijk is een singlelijst van 2013 veel interessanter
Nee, de helft haalt wellicht mijn top 100 niet. Maar ik heb mijn shortlist-playlist opstaanquote:
Dus minstens 200?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, de helft haalt wellicht mijn top 100 niet. Maar ik heb mijn shortlist-playlist opstaan
Ik heb er nu al 1 overgeslagen voor jullie, kennelijk waarderen jullie al die geniale nummers nietquote:
Een nummer per artiest doe ik sowieso nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:56 schreef Norrage het volgende:
Ok volgende
Met mijn 1 nummer per artiest is Radiohead nog wel de lastigste
Ik doe dat, anders vergeet ik teveel artiestenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een nummer per artiest doe ik sowieso niet
Deze voor mij:quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:39 schreef Moody het volgende:
Sorry Norrage, maar ben ook bezig met mijn top-100....
Dit is toch zeker het beste nummer van MBV of nie?
Geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:39 schreef Moody het volgende:
Sorry Norrage, maar ben ook bezig met mijn top-100....
Dit is toch zeker het beste nummer van MBV of nie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |