Ik heb dan ook niet een al te hoge dunk van Heracles.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een instelling dat het wel weer niks zal worden vanavond een stuk sneuer.
Dat magquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet een al te hoge dunk van Heracles.
Klopt, maar Heracles moet blijven verkopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik zeggen "sinds dit jaar". Vorige jaren was het zo leuk
Wauw! Harder dan Excelsior-fans? Dat moeten wel diehards zijn dan!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
Bezoekers schreeuwen harder dan Excelsior-fans. Althans, tenzij die ook over Eagles aan het zingen zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wauw! Harder dan Excelsior-fans? Dat moeten wel diehards zijn dan!
Gast, dat weet je toch bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, dat weet je toch bestJij hebt vast nog nooit iemand horen zeggen dat je grappig bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, jij bent vandaag echt zo chagrijnig als wat. Zit je tampon scheef? Staat mijn UI je niet aan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog nooit iemand horen zeggen dat je grappig bent?
PEC wil winnen, mag jij gokken wie er in staatquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie keept er nu dan? Begois of Ter Wielen?
Begois.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie keept er nu dan? Begois of Ter Wielen?
Moet nog blijken, maar lijkt onwaarschijnlijk iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Hamstrinkie. Die doet niet mee dit weekend.
Zou voor PEC mooi zijn als hij nog verlengd ook... Ivm verkoop aan het eind van het seizoenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Latsjman hopelijk nog een half jaar bij PEC dan.
Al zin in De Kuip zaterdag dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou voor PEC mooi zijn als hij nog verlengd ook... Ivm verkoop aan het eind van het seizoen
Die kans schat ik op maximaal 1%. Zat clubs die zich zullen melden, kan ook wel een stap hogerop die jongen. Al dan niet financieel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou voor PEC mooi zijn als hij nog verlengd ook... Ivm verkoop aan het eind van het seizoen
donderdagnacht ergens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef pleeborstel het volgende:
Wanneer is de loting voor de volgende ronde? Hoop op een mooie thuiswedstrijd
Dr zat geen stuit inquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
Behoorlijke blunder was dat, al zat er een nare stuiter in het schot van Achenteh.
Ik post hier met al mijn vrienden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Momo... het volgende:
Het is wel gezellig hier, he Cavaliers.
Fox eredivisiequote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Waar wordt de wedstrijd uitgezonden?
Ze willen niet concurreren met het grootse darten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is deze wedstrijd eigenlijk al om 1845? Op papier toch het meest interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zag het in die 3d zooi al, esteban had geen goed zicht![]()
Of geen muur meerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Wanner gaan ze nou is 2 man op de lijn zetten bij een vrije trap waarbij er 1 op de schouder zit.
Dat mag en dan kop je zo'n bal gewoon weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |