abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:59:55 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132779352

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-11-2013 07:55:11 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_132779513
Het is 'kein' ;)

En dank voor de gelukswensen :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:07:07 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132779624
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef mosselmossel het volgende:
Het is 'kein' ;)

verdomme.....verkeerd gegokt..... MoBlo za het toch wel even voor me willen veranderen??!! O-)
pi_132780009
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef mosselmossel het volgende:
Het is 'kein' ;)

En dank voor de gelukswensen :)
Succes vanaf morgen :) Moet er veel gebeuren in het nieuwe stulpje?

Vandaag "eindelijk" weer eens gaan lopen, laatste rondje was zaterdag. Toen het plan om 10+km te lopen, liep voor geen meter. Bewust dinsdag rust genomen en vandaag pas weer gaan lopen.

Nog wat onwennig op nieuwe schoenen, maar toch tevreden:
http://www.endomondo.com/workouts/264284762/602446

Wat kramp onderin mijn voeten heel de avond, door diezelfde nieuwe schoenen gok ik :)
All management is Strategic Management.
pi_132780966
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:17 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Succes vanaf morgen :) Moet er veel gebeuren in het nieuwe stulpje?

Vandaag "eindelijk" weer eens gaan lopen, laatste rondje was zaterdag. Toen het plan om 10+km te lopen, liep voor geen meter. Bewust dinsdag rust genomen en vandaag pas weer gaan lopen.

Nog wat onwennig op nieuwe schoenen, maar toch tevreden:
http://www.endomondo.com/workouts/264284762/602446

Wat kramp onderin mijn voeten heel de avond, door diezelfde nieuwe schoenen gok ik :)
Fijn dat je tevreden bent! Hopelijk wennen je nieuwe schoenen snel!

We moeten vooral veel schilderen en vloer leggen. Maar komt goed, zin in!
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:11:45 #6
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132782004
Is de reeks bij iedereen uit de At?
Succes in het nieuwe huis!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:21:22 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132782271
laatst hadden we het hier al eens over de fruitarian.
Ik kwam nog een andere blog tegen van een fruitarian ultra
en stond versteld van de hoeveelhied fruit die man naar binnen werkt:

quote:
Based on percent calories, I estimate 96% has come from fruit, 2% vegetables, 1% nuts/seeds and 1% cooked foods. A typical day I will eat about 22 bananas, 10 dates, 6 oranges, 2 mangoes, 1/2 pound of berries, 2 huge salads and a variety of other fruits. I’ll eat a couple handfuls of nuts or seeds a week but that’s it. I am following 80-10-10 raw, vegan which means roughly 80% of my calories come from carbohydrates, 10% from protein, 10% fat.
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:42:01 #8
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132782827
Ik denk dat je met meer eiwit beter hersteld. Ook als ultra.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_132784034
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Huh? Mindere ervaring? Toch zeker niet omdat je niet bent ingeloot he?
Och laten we het maar houden op een overdreven reactie mjnerzijds. Heb een onverwacht heftige avond met emotionele uitspattingen achter de rug, en dan was dat "nieuws" uit Berlijn niet bepaald echt leuk.
En nu kan ik niet meer slapen, niet vanwege het feit dat ik niet ingeloot ben, maar vanwege al het andere gebeurd /gezegd is vanavond :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 1 november 2013 @ 02:28:15 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_132784117
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 02:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Och laten we het maar houden op een overdreven reactie mjnerzijds. Heb een onverwacht heftige avond met emotionele uitspattingen achter de rug, en dan was dat "nieuws" uit Berlijn niet bepaald echt leuk.
En nu kan ik niet meer slapen, niet vanwege het feit dat ik niet ingeloot ben, maar vanwege al het andere gebeurd /gezegd is vanavond :{
-O-
F means you're fucked
  vrijdag 1 november 2013 @ 06:00:51 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_132784583
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef Daywalk3r het volgende:
dat zou je haast denken maar blijkbaar werkt het voor sommige mensen
  Moderator vrijdag 1 november 2013 @ 06:03:44 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_132784586
Guard :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132784838
Inschrijving voor marathon van Amsterdam begint vandaag, toch?!?
  vrijdag 1 november 2013 @ 07:42:18 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132784870
Mogge!

Gogo & Mossel: klusze! Lekker saampies strakjes, geen heen en weer reistijd meer *O*

Guard sterkte met wat er ook aan de hand is.

Paar uurtjes werken en dan vanmiddag eens in Den Haag op zoek naar die kleine Bolt O+

Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan schrijf ik liever 'toendertijd' :X ;)

*O*
  vrijdag 1 november 2013 @ 07:59:26 #15
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132785007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 07:37 schreef AtseBenjamin het volgende:
Inschrijving voor marathon van Amsterdam begint vandaag, toch?!?
Lijkt er wel op, of iig, de website is klaar voor 2014. Maar ik heb nog niks op inschrijven.nl gezien.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_132785016
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef Quoi het volgende:
Mogge!

Gogo & Mossel: klusze! Lekker saampies strakjes, geen heen en weer reistijd meer *O*

Paar uurtjes werken en dan vanmiddag eens in Den Haag op zoek naar die kleine Bolt O+

Vanavond duurloopje 10k. Gelukkig zijn mijn benen wat hersteld na die monstertraining, lekker rustig aan doen maar...

[..]

*O*
Kleine bolt <3

En toendertijd heb ik ook niet zoveel problemen mee. Sterker nog: dat zou een spellingswijziging zijn waar ik prima achter zou staan.

Hier zegt de nekcheck dat ik niet mag hobbelen -O-
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:05:36 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_132785061
Ik wil zo graag lopen, maar ik durf niet :X
Van de week drie dagen op de bank liggen creperen van de buikpijn en nu knapt het wel op maar het voelt toch nog als toch nog een dagje wachten. Straks weer tijd voor m'n dagelijkse telefoontje met de huisarts. Zal wel even 'klaar' met 'm zijn nu (als in: genoeg opgeknapt) en dan hoop ik dat het nooit meer terugkomt.. dem! wat deed dat zeer. (bloedprikken wees uit dat er ontstekingen in m'n darmen zaten.. en die nemen nu weer af.. ik denk dat ze bij de eerste keer bloedprikken ook al over het hoogtepunt heen waren)

Morgen weer voorzichtig een rondje proberen hoop ik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:20:54 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_132785199
Snel weer fit worden dames! oO<
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:23:55 #19
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132785233
Welkom in de lappenmand. Ik heb 'm warmgehouden voor jullie. Het lijkt erop dat mijn griepje werkloos is geworden *O*
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:23:55 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_132785234
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 07:42 schreef Quoi het volgende:
Mogge!

[..]

*O*
Ja, op die vauten kun je me vaker betrappen, dat is een slecht punt bij mij. Toentertijd was destijds ook meer als leuk weetje bedoelt dus spaar me :@ O+
pi_132785366
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:23 schreef slacker_nl het volgende:
Welkom in de lappenmand. Ik heb 'm warmgehouden voor jullie. Het lijkt erop dat mijn griepje werkloos is geworden *O*
Alleen in de hardlooplappenmand dan. Verder ben ik nog fit genoeg :P
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:39:26 #22
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132785410
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Alleen in de hardlooplappenmand dan. Verder ben ik nog fit genoeg :P
Daar zit ik voorlopig ook nog in, want ik mag nu.. 10-12 dagen niet sporten.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:41:11 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_132785435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:23 schreef slacker_nl het volgende:
ik hoop ook wel dat ik 'm weer heel snel ga verlaten!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_132785904
Inschrijving marathon Amsterdam begint om 12 uur.

http://www.tcsamsterdamma(...)andaag-om-12-00-uur/
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:56:19 #25
247356 infp2009
More cowbell!
pi_132786747
Ik heb lang geleden gerend met Evy Gruyaart op de oren. Op zich wel prettig om zo een coach te horen bij het rennen, maar wat een gruwelijke kutmuziek! Is er ook een app voor je telefoon die hetzelfde doet qua coaching (misschien dan gekoppeld aan je gps info), maar waarbij je op de achtergrond je eigen muziek kunt draaien?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')