Ja klopt. Maar ik bedoelde eigenlijk buiten de proeven om. Volgens mij is er niemand die op dit moment een fuck om haar geeftquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:35 schreef MolFan het volgende:
Edith niet te zien?Elke keer bij de beste met de proeven moordwijf
Daarom is ze ook zo goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik bedoelde eigenlijk buiten de proeven om. Volgens mij is er niemand die op dit moment een fuck om haar geeft
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
http://instagram.com/p/gJVL0Zu0uY/
Dwerg spottedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
http://instagram.com/p/gJVL0Zu0uY/
SEF DEZE IS VOOR JOU natuurlijkquote:
Wat wordt er gezegdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:52 schreef Suikeroom het volgende:
#expeditierobinson wat een vermaak die reacties op twitter
van "hitler is er 1 vergeten" tot "pauline kk hoer" tot "ik kijk nooit meer" en zo verder.. Anouk/zwarte piet commotie is kinderspelquote:
Klopt ook nog allemaal <3 kutpauline en gezaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
van "hitler is er 1 vergeten" tot "pauline kk hoer" tot "ik kijk nooit meer" en zo verder.. Anouk/zwarte piet commotie is kinderspel
Klopt, al helemaal aangezien hij 3 afleveringen geleden al zei 'Ja jan, sorry als je dit kijkt, maar jij gaat echt niet naar de finale met ons' dus hij was zelf al aan het backstabben (wat overduidelijk is), maar als je dan toch zo kinderachtig gaat doen terwijl je al weet dat je bovenstaande in de camera hebt gezegd, dan ben je gewoon een infantiel kutkind.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:58 schreef eQuaL het volgende:
PaulineDie had er 5 afleveringen geleden al uit gemoeten.
Verder is die Geza wel enorm kinderachtig zeg. Hoezo niet tegen je verlies kunnen. Hypocriet mannetje
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:57 schreef lateron het volgende:
[..]
Klopt ook nog allemaal <3 kutpauline en geza
Ja die dondert echt zo keihard van zijn voetstuk...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Klopt, al helemaal aangezien hij 3 afleveringen geleden al zei 'Ja jan, sorry als je dit kijkt, maar jij gaat echt niet naar de finale met ons' dus hij was zelf al aan het backstabben (wat overduidelijk is), maar als je dan toch zo kinderachtig gaat doen terwijl je al weet dat je bovenstaande in de camera hebt gezegd, dan ben je gewoon een infantiel kutkind.
Vind ik ook, en ik was niet eens tegen Jan, ik vond dat hij het slim speelde. Maar dit is gewoon goeie televisie. Beste naaimoment tot dusver deze serie, wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha kijk net de aflevering. Geweldige actie van Geza! Dag Jan!
Jep. Hij is kwaad omdat Hans zich heeft laten manipuleren door Geza om op zijn maat Jan te stemmen ipv het nakomen van de voorgenomen afspraak/consensus om Paulien weg te stemmen omdat ze eruit wilde. Alleen wist Kees op dat moment (waarschijnlijk) nog niet dat Jan tegen Geza en Sef had gezegd Hans eruit te willen hebben (de avond van het samensmeltingsdiner).quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:20 schreef JennaSometimes het volgende:
En is Kees nou boos op Hans omdat hij niet had verwacht dat hij op Jan zou stemmen of hoe zit dat?
Was het ook niet Geza die Geraldine al eruit geflikkerd zou hebben?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef iejeecee het volgende:
En wie was de gene die Paulien kwam troosten toen ze hullie hullie deed omdat Anna zo "naar" tegen haar was. Zelfde persoon krijgt meteen een mes in z'n rug als dank.
Echt een topwijf.
Ja, maar dat verhaal wist Geza ook wel te verdraaien, dat ze zogenaamd daar veel moeite mee hadden... Omdat ze zoveel vertrouwen hadden in Hansquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Jep. Hij is kwaad omdat Hans zich heeft laten manipuleren door Geza om op zijn maat Jan te stemmen ipv het nakomen van de voorgenomen afspraak/consensus om Paulien weg te stemmen omdat ze eruit wilde. Alleen wist Kees op dat moment (waarschijnlijk) nog niet dat Jan tegen Geza en Sef had gezegd Hans eruit te willen hebben (de avond van het samensmeltingsdiner).
Met name door Jan aan te wijzen als dé man die ervoor gezorgd had dat er op Sef gestemd moest worden en daarmee de sfeer verpest had. Dat was niet waar; Sef eruit stemmen was Kees' idee. Dus op manipulatieve wijze maakte Geza hem de boeman.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar dat verhaal wist Geza ook wel te verdraaien, dat ze zogenaamd daar veel moeite mee hadden... Omdat ze zoveel vertrouwen hadden in Hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |