Gewoon meer doen, maar altijd bescheiden bedragen. Niet te overmoedig. Ik heb geen limiet gesteld maar met mijn investeringen tov. spaargeld zal het niet zo'n vaart lopen. Ik heb er nu trouwens een goeie 4k in zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is jullie plan trouwens als alles goed blijft lopen? Ga je dan meer projecten doen of blijven jullie bij een bepaald maximum bedrag?
Toen ik hiermee begon heb ik een vast bedrag apart gezet. Dit bedrag heb ik volledig geïnvesteerd. De terugbetalingen incl. rente stop ik in nieuwe projecten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is jullie plan trouwens als alles goed blijft lopen? Ga je dan meer projecten doen of blijven jullie bij een bepaald maximum bedrag?
Heb er nu een paar honderd inzitten, ik wil even wachten tot een substantieel deel terug is. Zit nu op ongeveer 6% wat terug is. Dat getal wil ik eerst wat hoger hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Dat is wel een interessante... Ik zie dat er in 2011 al projecten liepen dus wellicht dat hier iemand is die dit weet van voorgaande jaren?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef troepjepdat het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor overzicht we krijgen tbv de belasting. In principe gaat het voor het berekenen van de vermogensrendementheffing alleen om het totale uitstaande bedrag, maar omdat je technisch aan meerdere partijen het geld hebt uitgeleend, kan ik me voorstellen dat we alle leningen los moeten opgeven (en dus hopelijk een mooi overzicht daarvan krijgen).
Ik vind dat het geen enkele meerwaarde heeft, alleen maar lastig al die rekeningen bijhouden.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heb er nu een paar honderd inzitten, ik wil even wachten tot een substantieel deel terug is. Zit nu op ongeveer 6% wat terug is. Dat getal wil ik eerst wat hoger hebben.
Ik heb wel alles apart staan zogezegd, aparte rekening voor het crowdfunden waar alles vanaf en naartoe gaat. Heel makkelijk overzicht houden
Kwestie van de juiste bank nemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat het geen enkele meerwaarde heeft, alleen maar lastig al die rekeningen bijhouden.
Voor dit soort dingen is MoneYou geschikt, 5 rekeningen onder 1 account. Naar believen aan te maken, te hernoemen, etc. En onder aan de streep simpelweg te zien hoeveel het totaal spaargeld is.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef dmssn het volgende:
@Tha_Duck
Welke juiste bank gebruik je dan?
Tha_Duck, bedankt voor je reactie! Met MoneYou ben ik niet bekend mee. Ik ga even inlezen over dat bedrijf. Nogmaals bedankt!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen is MoneYou geschikt, 5 rekeningen onder 1 account. Naar believen aan te maken, te hernoemen, etc. En onder aan de streep simpelweg te zien hoeveel het totaal spaargeld is.
Let wel op, draait op ABN licentie dus als je daar al geld hebt staan moet je niet over de ton gaan.
Is gewoon een spaarbank, dochter van ABN AMRO.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef dmssn het volgende:
[..]
Tha_Duck, bedankt voor je reactie! Met MoneYou ben ik niet bekend mee. Ik ga even inlezen over dat bedrijf. Nogmaals bedankt!
Heb ik ook gedaan. Eerste inleg dus ben benieuwd. Hij gaat wel vol komen vandaag zo te zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:37 schreef Blik het volgende:
Dat reclamebureau heb ik gedaan, digital is de toekomst dus dat zie ik wel goedkomen
creatieve sectorquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef Mistico het volgende:
Ik pas. Als ze niet eens de moeite doen om een foutloze toelichting te schrijven.
Mooi project ........en inderdaad in de omtrek geen ander te vinden ....... Dus de kans dat deze het goed gaat doen lijkt mij gunstigquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Ach geen verkeerd iets. Daar je dier in tuin begrafen verboden is dan maar zo. Op het moment investeer ik even niet meer. Maar mocht er bij mij in de buurt komen als franchiser dan wil ik daar wel in investeren.
Nog niet, maar zover ik weet zit iedereen hier op GVE en niet op crowdaboutnow vanwege het nadeel dat je je inleg pas op het einde terug kreeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef BumBunny het volgende:
Ik ben altijd een stille lezer op FOK, maar besloot me nu maar eens aan te melden na al die tijd. Dat komt mede dankzij dit topic die erg mijn aandacht trok.
Crowdaboutnow.nl en geldvoorelkaar.nl zijn de betrouwbaarste Nederlandse crowfundsites toch? Naar aanleiding van dit project heb ik op crowaboutnow geinvesteerd in Back to Black voor maar 20 euro. Het is een leuk project en als ik dan mijn geld kwijt ben vind ik het niet zo'n groot probleem, maar ik ben dit toch begonnen om binnenkort wel wat meer geld te investeren in verschillende projecten. Ik heb het hele topic doorgelezen, maar er is hier dus niemand die geen uitbetalingen kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |