SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kijken of Roma de 30 uit 10 kan halen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
okquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iemand die 2-1 voorstaat, met de keeper de bal in de handen laat houden, zo lang mogelijk. keeper gooit de bal naar de CB, deze kopt m terug, zodat de keeper m weer zo lang mogelijk in zijn handen kan houden.
82e minuut de 2-2 gemaakt, 85e minuut 3-2 gemaakt. Daarna balbezit gekoesterd![]()
![]()
Dit zijn de lekkerste overwinningen denkbaar in Fifa
![]()
Ja maar ga ik niet halen dan moeten er nog 2 vallen bij Villarealquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Villa maakt 'm. Jij nog bets vanavond?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ER spoiler![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ER spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ER:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]dat echt triest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef DuTank het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Armero is/was echt een prima back, maar LM is hij matig en LW..tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
ik snap echt geen kk van twitter, wie reageert op wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
https://twitter.com/EASPO(...)516782727168/photo/1
Omg, al die mongooltjes die happen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Alleen IF Mané nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik post toch regelmatig goede teamsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk eens een fatsoenlijk silverteam dat gepost wodt![]()
![]()
Een of andere Youtuber oid zegt dit 'tegen' EA:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik snap echt geen kk van twitter, wie reageert op wat?
Obvious troll, maar:
die reageren er allemaal serieus op![]()
![]()
http://wefut.com/en/squad/4208quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk eens een fatsoenlijk silverteam dat gepost wodt
Hier een fatsoenlijk silverteam. Alleen vind ik Vilhena bagger, dus misschien nog Holla at ya boy.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
je bent zelf een flikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
daarmee win je niet eens van roda jc manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/4208
Hier een fatsoenlijk silverteam. Alleen vind ik Vilhena bagger, dus misschien nog Holla at ya boy.![]()
Ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk.quote:![]()
Het is nu gewoon een BPL team met een Salzburg voorhoede... Al zal het vast wel lekker spelen hoor.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Op welke plek weet jij een betere (Eredivisie) silver?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
daarmee win je niet eens van roda jc manHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gruwelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/4208
Hier een fatsoenlijk silverteam. Alleen vind ik Vilhena bagger, dus misschien nog Holla at ya boy.
kut.
team.
zeg.![]()
Beerens > Bakalli, Van Aanholt > dikke Willemsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op welke plek weet jij een betere (Eredivisie) silver?Feyenoord Rotterdam![]()
Denkvermogen dat hierin zat gisteravondquote:![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Helemaal niet. 2x mee verloren en dat was beide keren tegen een sterk gold team.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jammer dat hij geen LB meer is ja. Napoli speelt ook 4atb dit seizoen onder Benitez.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Armero is/was echt een prima back, maar LM is hij matig en LW..tja![]()
Idd ja, zoveel goede suggesties, maakt ie ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk.![]()
Het is nu gewoon een BPL team met een Salzburg voorhoede... Al zal het vast wel lekker spelen hoor.Njah, zelf weten.
SPOILER: SuggestiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Aanholt is alleen snellerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beerens > Bakalli, Van Aanholt > dikke Willemskan niks die jonge
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja, zoveel goede suggesties, maakt ie ditNjah, zelf weten.
Zet hij de mijne niet ertussenSPOILER: SuggestiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Beter winnen ze wel nog even.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja, zoveel goede suggesties, maakt ie ditNjah, zelf weten.
Al die teams zijn stuk voor stuk origineler.SPOILER: SuggestiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een mixquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die hij nu maakt is de jouwe toch?
Hala Madrid !
gewoon van Peppen daar neerzetten joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van Aanholt is alleen snellerkan niks die jonge
![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Nu doorgaan
Hala Madrid !
Roma nog altijd 0-0, perfecte score in gevaar.
edit. terwijl ik het typ 1-0
edit2. terwijl ik het typte hadden jullie het er al over![]()
![]()
Boeiend, het ging erom dat ik Mané en Diame in 1 team wilde, bij voorkeur met Alan erbij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk.![]()
Het is nu gewoon een BPL team met een Salzburg voorhoede... Al zal het vast wel lekker spelen hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beerens > Bakkali ben ik het misschien wel mee eens. Ik had hem in het begin, maar eigenlijk gaat alles toch over links
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:11 schreef DutchSL het volgende:
Roma nog altijd 0-0, perfecte score in gevaar.
edit. terwijl ik het typ 1-0
edit2. terwijl ik het typte hadden jullie het er al over![]()
hij is gewoon boos dat hij nu geen 'leuke' teamnaam weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend, het ging erom dat ik Mané en Diame in 1 team wilde, bij voorkeur met Alan erbij.![]()
Waarom originele teams bouwen? Bouw gewoon een team waar het je leuk mee lijkt om te spelenquote:
Ik wilde een team met Elia, Huntelaar en Muller. Nou, misschien dat die 3 origineel zijn in het team, maar de rest is gewoon standaard. Lekker boeiend.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wtf.
Als dat geen buitenspel was, dan was Roma dood.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
wtf.
Als dat geen buitenspel was, dan was Roma dood.![]()
![]()
Jammer dat ik niet op tijd was om het op te nemen, maar met een beetje pech had iemand nu geen benen meer gehad.quote:
Ik heb een paar silvers die ik nog eens wil gebruiken, en zo veel mogelijk in 1 team maar ik kom er nooit uit![]()
![]()
Ik ben nog 0 originele teams tegengekomen online. En ze slachten me allemaal af. Laat ze maar kletsen hoor DuTankquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom originele teams bouwen? Bouw gewoon een team waar het je leuk mee lijkt om te spelen
Ik wilde een team met Elia, Huntelaar en Muller. Nou, misschien dat die 3 origineel zijn in het team, maar de rest is gewoon standaard. Lekker boeiend.![]()
Welke silvers? formatie?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Zhano het volgende:
Ik heb een paar silvers die ik nog eens wil gebruiken, en zo veel mogelijk in 1 team maar ik kom er nooit uit![]()
http://wefut.com/en/squad/3029quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog 0 originele teams tegengekomen online. En ze slachten me allemaal af. Laat ze maar kletsen hoor DuTank
Dit is mijn originele team. Nog geen potje mee gespeeld, maar zal wel niks worden met die paar zwakke schakels
Ik ben erg originele teams tegen gekomen, bijvoorbeeld
IF Neymar - IF Alan - IF Hulk
en dan wat bronzen aanvallers op de bank zodat het lijkt alsof je aanvalslinie een rating van 72 (of zoiets) heeft, wat een creativiteit![]()
![]()
doe je eens creatief en zet je een veredelde lb op lw die lekker snel is krijg je nog commentaar ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog 0 originele teams tegengekomen online. En ze slachten me allemaal af. Laat ze maar kletsen hoor DuTank![]()
![]()
Oh, zo'n team ben ik nog niet tegen gekomen. Best origineel dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/3029
Dit is mijn originele team. Nog geen potje mee gespeeld, maar zal wel niks worden met die paar zwakke schakels![]()
![]()
Ja, ellendige zolderkamer autisten hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe je eens creatief en zet je een veredelde lb op lw die lekker snel is krijg je nog commentaar ook![]()
![]()
Di Santo, Jara, Roman Martinez, Santiago Garcia, Drobo-Apem, Vorsah, Mbia, Trochowski, Dalsgaard (bronze). Maar liefst 4222 dus kun je al niet alles kwijt. Maar moet ook nog goed spelen, dus is lastig om niet met allerlei linkmongooltjes op de proppen te komenquote:![]()
![]()
Dat team wilde je toch nog tegen mij uittesten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/3029
Dit is mijn originele team. Nog geen potje mee gespeeld, maar zal wel niks worden met die paar zwakke schakels![]()
Not sure if serious...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben erg originele teams tegen gekomen, bijvoorbeeld
IF Neymar - IF Alan - IF Hulk
en dan wat bronzen aanvallers op de bank zodat het lijkt alsof je aanvalslinie een rating van 72 (of zoiets) heeft, wat een creativiteit![]()
ja maar jij faalde op alle fronten mbt online gamenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat team wilde je toch nog tegen mij uittesten?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja maar jij faalde op alle fronten mbt online gamen![]()
quote:Dieptepunt van mijn Fifa 14 beleving die wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Wat een kut spel is dit toch ook soms. 1-2 verloren van een of andere eikel die met IF Neymar - IF Alan - IF Hulk een aanvalsrating van 72 weet te produceren.
Ik kom al snel op voorsprong, krijg legio kansen op de tweede te maken, maar de bal wilt er niet in en dan in de laatste 20 minuten scoort hij eerst deze konkogoal
[ afbeelding ]
En daarna in de 88e minuut ofzo uit een counter na een corner van mij omdat de enige verdediger die nog achterin was blijven hangen (stond gewoon op standaard, niet ultra attacking ofzo) gewoon op zijn bek gaat als hij zelf een schouderduw geeft met zijn 78 strength tegen Neymar
Reacties van anderen toen uiteraard wel volledig waar (IBGS)![]()
Bets binnen. $$
Zhano, met een andere formatie heb je veel meer mogelijkheden. Je kan van die spelers maximaal 5 ofzo op 10 chem krijgen in een team maar dan zit je wel vast aan die linkmongolen. Wat je al zei dus![]()
Ging er meer om dat je creativiteit en sportiviteit door elkaar haalt eigenlijk. Dat die gast zo triest speelt wilt niet zeggen dat wij geen leuke teampjes kunnen maken zonder direct ook zo te zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Dieptepunt van mijn Fifa 14 beleving die wedstrijd.
@Ajacied7: Zoals welke?Wil eigenlijk geen 3 of 5 atb.
![]()
Ik dm je wel als ik de xbox ter beschikking hebquote:
ikkequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
Wie durft er een potje 1 tegen 1 tegen mij?![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
Is Ajacied7 trouwens aanwezig? Ik krijg nog 100k van hem.Voorspellende gave heb je ook
![]()
Iemand al gespeeld met IF Dos Santos? Heb hem net relatief goedkoop gewonnen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Is wel een bijzonder team geworden moet ik zeggen:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had ik je ook wel kunnen vertellen.
Heb gekozen om zo veel mogelijk van je spelers in te passen en dan heb je zo'n mongool op LB.
Ah nee Martinez ook nog op 6 chem... Dan zou je Argentijnen aan de linkerkant kunnen zetten![]()
ik proestte mijn baco tegen het beeldschermquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is wel een bijzonder team geworden moet ik zeggen:
[ afbeelding ]
Heb gekozen om zo veel mogelijk van je spelers in te passen en dan heb je zo'n mongool op LBHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Doe jij eens een poging dan, kijken wat voor aids er uit roltquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik proestte mijn baco tegen het beeldscherm![]()
deze team doet pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb gekozen om zo veel mogelijk van je spelers in te passen en dan heb je zo'n mongool op LB.
Ah nee Martinez ook nog op 6 chem... Dan zou je Argentijnen aan de linkerkant kunnen zetten![]()
Nice.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah nee Martinez ook nog op 6 chem... Dan zou je Argentijnen aan de linkerkant kunnen zettenNetjes gevonden met Zimling als link.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Iedereen wil Jara uit de spits houden, daar wil ik m juistquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Soms moet men accepteren dat iets nooit zal gaan werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Doe jij eens een poging dan, kijken wat voor aids er uit rolt
Met die spelers krijg je toch alleen maar bagger hybrids.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik begrijp niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ging er meer om dat je creativiteit en sportiviteit door elkaar haalt eigenlijk. Dat die gast zo triest speelt wilt niet zeggen dat wij geen leuke teampjes kunnen maken zonder direct ook zo te zijn
@Ajacied7: Zoals welke?Wil eigenlijk geen 3 of 5 atb.
Mijn post was geen algemene aanklacht tegen creatieve teams. Ik heb alleen maar "creatieve" teams al zeg ik het zelf.
Ik reageerde slechts op de mensen die zeiden dat ze nooit iets creatiefs tegen komen, met een voorbeeld waar ik wel iets "creatiefs" tegen kwam.![]()
Oh dan heb ik m verkeerd begrepen, my bad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik begrijp niet.
Mijn post was geen algemene aanklacht tegen creatieve teams. Ik heb alleen maar "creatieve" teams al zeg ik het zelf.
Ik reageerde slechts op de mensen die zeiden dat ze nooit iets creatiefs tegen komen, met een voorbeeld waar ik wel iets "creatiefs" tegen kwam.![]()
Wil je geen discussie met DutchSL?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dan heb ik m verkeerd begrepen, my bad.![]()
![]()
Die tijd heb ik wel gehadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je geen discussie met DutchSL?Dacht dat hij het bedoelde zoals hij zegt dat hij het niet bedoelde, dat is niet zo dus geen probleem dan. Andere keer beter
![]()
![]()
Hybrids zijn allemaal leuk en aardig maar als je dan kut spelers moet gaan gebruiken ben ik er al vrij snel klaar mee![]()
dat wil niemand, dan gaat ie weer hele lange posts schrijven die niemand leestquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je geen discussie met DutchSL?![]()
Ik schrijf alleen maar lange posts als ik word aangevallen op mijn mening, dan ga ik mijn mening onderbouwen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wil niemand, dan gaat ie weer hele lange posts schrijven die niemand leest
Ik weet het, heel erg dom. Ik kan beter gewoon "hou je bek kutvent" schrijven.
/tl;dr![]()
Dus je verneukt nu geld aan fifa points.quote:
Je koopt later een Xbox One en vervolgens verneuk je daar ook weel fifia points op aan FIFA 14 ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Weer te veel wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik schrijf alleen maar lange posts als ik word aangevallen op mijn mening, dan ga ik mijn mening onderbouwen.
Ik weet het, heel erg dom. Ik kan beter gewoon "hou je bek kutvent" schrijven.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Even wat ontspanning na het traden: http://www.flabber.nl/lin(...)is-fascinerend-16902 automatische repeat![]()
![]()
Dat is juist de challenge. Door die nieuwe chemistryregels is het wel helaas onmogelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hybrids zijn allemaal leuk en aardig maar als je dan kut spelers moet gaan gebruiken ben ik er al vrij snel klaar mee
Die RB heeft trouwens wel lage prioriteit. Had hem gevonden trouwens doordat ik Thygesen had in een conceptje van mijquote:4231 ligt me dit jaar niet, was eerder meestal mn favo formatie
![]()
![]()
Er worden opvallend veel attribute kaarten van mij gekocht vanavond, de zilveren +10 dribbling of reflexes e.d. dingen raak ik normaal haast niet kwijt voor 200 BIN. Nu al een stuk of 10.![]()
Dan heb ik liever dus een standaard goed teamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is juist de challenge. Door die nieuwe chemistryregels is het wel helaas onmogelijk.![]()
![]()
PRICEFIX INCOMMIIIIGNNNGNGGGquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Er worden opvallend veel attribute kaarten van mij gekocht vanavond, de zilveren +10 dribbling of reflexes e.d. dingen raak ik normaal haast niet kwijt voor 200 BIN. Nu al een stuk of 10.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Door hybrids kan je juist het beste van meerdere competities bij elkaar doen:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dus een standaard goed team
Zoals dit team:
Enige zwakke speler is dan misschien de RCB Cala maar die doet het eigenlijk ook gewoon prima.Hier schreef Toefjes het volgende:
AZ - Heerenveen
Heracles - Feyenoord
Vogels - Ajax
Groningen - NEC
Cambuur - Utrecht
Cuijk - MVV
Excelsior - PEC Zwolle
Roda - Vitesse![]()
Riera lijkt me eerder een weak linkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Door hybrids kan je juist het beste van meerdere competities bij elkaar doen:
Zoals dit team:
[ afbeelding ]
Enige zwakke speler is dan misschien de RCB Cala maar die doet het eigenlijk ook gewoon prima.![]()
![]()
Cala lijkt mij best goed, die had ik juist in een team van mij willen stoppen (maar ging niet omdat hij niet dubbel linkt met Liga Adelante Spanjolen).quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Door hybrids kan je juist het beste van meerdere competities bij elkaar doen:
Zoals dit team:
[ afbeelding ]
Enige zwakke speler is dan misschien de RCB Cala maar die doet het eigenlijk ook gewoon prima.
Die linksback zou echter een no go zijn voor mij.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Riera lijkt me eerder een weak linkDie is juist verrassend goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cala lijkt mij best goed, die had ik juist in een team van mij willen stoppen (maar ging niet omdat hij niet dubbel linkt met Liga Adelante Spanjolen).
Die linksback zou echter een no go zijn voor mij.
Dat is wel het voordeel aan hybrids. Zo'n speler had je volgens mij anders nooit geprobeerdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Die is juist verrassend goed![]()
![]()
Precies. Ik vond het tricky om er in te zetten maar hij is verdedigend echt heel sterk en ik heb ook totaal niet last van zijn pace. Met zijn lengte is het echt een blok.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel aan hybrids. Zo'n speler had je volgens mij anders nooit geprobeerd
Een speler die ik echt graag wil uitproberen is Eddie Johnson maar die is echt onmogelijk in een leuk team te plaatsen. Al zo vaak vastgelopen.Hier schreef Toefjes het volgende:
Je zou Riera echt eens moeten proberen, toen tegen jou was hij ook heel sterk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik kon al niet omgaan met een 79 pace RB (Mercado)
Bij mij kan het de ene keer wel, andere keer niet. Ligt heel erg aan formatie, omringende spelers etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik kon al niet omgaan met een 79 pace RB (Mercado)![]()
![]()
Thygesen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die RB heeft trouwens wel lage prioriteit. Had hem gevonden trouwens doordat ik Thygesen had in een conceptje van mij4231 ligt me dit jaar niet, was eerder meestal mn favo formatie
Zoveel?!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haal zowaar meer dan 2k winst op een speler (Locadia) En dafuq? 2.676.304 auctions op Xbox
Geen wonder dat alles zo goedkoop is en er niks verkoopt
Zusi held, geen idee wat hij in de spits deed tho
Het was een fout, nu zijn er net iets meer dan 900.000.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoveel?!
Geen wonder dat alles zo goedkoop is en er niks verkoopt![]()
Ok, maar alsnog verkoop ik niks en is alles goedkoop.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een fout, nu zijn er net iets meer dan 900.000.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef wieisboos het volgende:
Zusi held, geen idee wat hij in de spits deed tho
cross abuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice goal though![]()
Dat is al weken zoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, maar alsnog verkoop ik niks en is alles goedkoop.Daarom ben ik verbaasd als ik Serero voor 800c verkoop.
![]()
Echt een kut spits is datquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die natuurlijk ook weer voor 24K verkopen.![]()
![]()
Geen idee, nog niet mee gespeeld. Heb ik alleen maar als handelswaar,quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Spitsen met High/Highquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet mee gespeeld. Heb ik alleen maar als handelswaar,![]()
![]()
Ja vooral net voor de verdediging dat is namelijk super handig. Met Diego Costa scoorde ik amper in 4-2-3-1 toen ben ik overgestapt op Benzema en die loopt netjes 1 op 1quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lopen zeker overal en nergens?![]()
In FUT 12 had ik Cavani in een 4222 en hij was geweldig, in FUT 13 had ik dat team grotendeels nagebouwd en vond ik hem plots kut. Vervangen door Jovetic en het team liep weer als een trein.
Ik wil hem nog eens proberen, maar alleen als Lavezzi goedkoop wordt of ik het geluk heb Ibrahimovic uit een pakje te krijgen.
Overigens vind ik zijn 3* weak foot ook een doorn in het oog, net als bij Soldado![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja vooral net voor de verdediging dat is namelijk super handig. Met Diego Costa scoorde ik amper in 4-2-3-1 toen ben ik overgestapt op Benzema en die loopt netjes 1 op 1quote:Op zondag 30 september 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
med med is kenker voor een spits![]()
![]()
Ik heb wel gespeeld met Cavani niet veel last van zijn workrates net zoals met Manduzkic, maar speel wel met beide in een 2 spitsen systeemIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ligt het aan mij of zijn skillmoves een stuk minder effectief geworden? Ik ben normaal van het 'effectief skillen' met roulettes, stepovers, heel to heel etc maar vooral die laatste twee lijken een stuk minder effectief dan in de voorgaande Fifa's.![]()
vanmiddag 18k, nu 22quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo duur meer 20k ofzo?![]()
ik heb echt pas 30 potjes gespeeld ofzo, maar nu doordat het traden niet lukt, begin ik er een beetje de pest in te krijgen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is al weken zoDaarom ben ik verbaasd als ik Serero voor 800c verkoop.
Alles wat vorig jaar zo goed lukte, SMLENO's en fitnesskaarten traden, lukt nu voor geen meter. Ik maak als ik geluk heb 30k per week. Daar waar het anders 100k kon zijn.seems legitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En die natuurlijk ook weer voor 24K verkopen.
kat is bij mij binnen een seconde geladenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Kamikazie het volgende:
Is bij jullie eztv en kat ook zo traag?
Feyenoord Rotterdam![]()
Nu doet ie het weer normaal... net liep het echt trager dan stront jongen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
kat is bij mij binnen een seconde geladen![]()
Tjaaa kan er nog niet zoveel over zeggen.. heeft alleen wel de uitstraling van een zak aardappelen natuurlijk en heeft net zoals alle andere trainers zelden iets zinnigs te melden. Tot nu toe valt het me beetje tegen maar ja hij werkt er pas een paar maanden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vind jij nou eigenlijk van Cocu als hoofdverantwoordelijke Kami?![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wie weet nog een leuk fitnessteam?
Maar ga nog Mandz halen ipv Olic.![]()
Ik vind het ook werkelijk lachwekkend hoe hij met de situatie Toivonen om gaat dat kun je gewoon niet maken. Ik denk persoonlijk dat hij beter een stapje terug kan doen en een andere functie kan gaan bekleden binnen PSVquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tjaaa kan er nog niet zoveel over zeggen.. heeft alleen wel de uitstraling van een zak aardappelen natuurlijk en heeft net zoals alle andere trainers zelden iets zinnigs te melden. Tot nu toe valt het me beetje tegen maar ja hij werkt er pas een paar maanden.![]()
Hoe was Biffy dan?quote:![]()
puik team wel, ga ik ook maken denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ga nog Mandz halen ipv Olic.![]()
![]()
Ja was zeker wel chill. Jammer dat we laat binnen waren (vrienden hadden geen zin in het voorprogramma) en we redelijk achteraan stonden. Anders hadden we lekker kunnen pitten voorin. Al was het redelijk tam daar. Ging wel wat harder dan ik had verwacht.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Ja als ik hem was had ik Toivonen gewoon bij de reserves gezet, maar je weet natuurlijk niet of hij niet bepaalde ''tips'' van boven krijgt wat financieel ligt het natuurlijk allemaal anders. Ik zou hem sowieso dit hele seizoen nog de tijd geven. Beoordeel sowieso trainers liever over een lange tijd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het ook werkelijk lachwekkend hoe hij met de situatie Toivonen om gaat dat kun je gewoon niet maken. Ik denk persoonlijk dat hij beter een stapje terug kan doen en een andere functie kan gaan bekleden binnen PSV![]()
LB kan ook een andere trouwens, zou ik doen als ik jou was. Deze gast bakt er weinig van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
puik team wel, ga ik ook maken denk ik![]()
Dat was eerst toch ook het plan dat Toivonen niet meer zou spelen in het eerste waarom dan bij de eerste de beste tegenslag meteen het tegenovergestelde doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja als ik hem was had ik Toivonen gewoon bij de reserves gezet, maar je weet natuurlijk niet of hij niet bepaalde ''tips'' van boven krijgt wat financieel ligt het natuurlijk allemaal anders. Ik zou hem sowieso dit hele seizoen nog de tijd geven. Beoordeel sowieso trainers liever over een lange tijd.. Je moet zo'n icoon ook niet af laten gaan als een gieter dat kun je als club niet maken vind ik.
![]()
Jansen ofzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
LB kan ook een andere trouwens, zou ik doen als ik jou was. Deze gast bakt er weinig van.![]()
Hoezo niet? Hij wil zelf die positie bekleden, hij heeft met zijn volle verstand een contract voor meerdere jaren getekend... geef hem nu even de tijd om het waar te maken en anders is dat jammer maar zal hij als jeugdtrainer o.i.d nog wel een positie krijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was eerst toch ook het plan dat Toivonen niet meer zou spelen in het eerste waarom dan bij de eerste de beste tegenslag meteen het tegenovergestelde doen. Je moet zo'n icoon ook niet af laten gaan als een gieter dat kun je als club niet maken vind ik.
Dat gedoe met Toivonen snap ik ook niks van nee... als hij nou het hele team op sleeptouw nam zou ik het nog enigszins begrijpen maar zoveel voegt hij nou ook weer niet toe.
![]()
Ik snap ook dat hij dat zelf wel wil maar dat wil niet zeggen dat het goed voor hem en zijn carrière is. Ik zou hem ook gewoon nog een aantal maanden geven om het proberen op de rails te krijgenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij wil zelf die positie bekleden, hij heeft met zijn volle verstand een contract voor meerdere jaren getekend... geef hem nu even de tijd om het waar te maken en anders is dat jammer maar zal hij als jeugdtrainer o.i.d nog wel een positie krijgen.
Dat gedoe met Toivonen snap ik ook niks van nee... als hij nou het hele team op sleeptouw nam zou ik het nog enigszins begrijpen maar zoveel voegt hij nou ook weer niet toe.
Als Toivonen nou vol energie over het veld zou rennen als een jonge hinde zou ik er wel in kunnen komen dat je hem laat staan maar zelfs dat doet hij niet![]()
![]()
ik zou jou voorzitter maken al die kennis wajoowquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap ook dat hij dat zelf wel wil maar dat wil niet zeggen dat het goed voor hem en zijn carrière is. Ik zou hem ook gewoon nog een aantal maanden geven om het proberen op de rails te krijgen
Als Toivonen nou vol energie over het veld zou rennen als een jonge hinde zou ik er wel in kunnen komen dat je hem laat staan maar zelfs dat doet hij niet![]()
Ah gossie knul wat is er? Had ik gewoon moeten zeggen dat Cocu moet opflikkeren en dat hij konko slecht is xDquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik zou jou voorzitter maken al die kennis wajoow![]()
Gewoon aan het einde van het seizoen even kijken hoe het is gegaan met Cocu en dan evalueren, je zou jezelf als club ook ongeloofwaardig maken om 6 maanden ofzo nadat je een heel plan over eigen jeugd en oud spelers erbij betrekken etc hebt gepresenteerd nu al die hoofdcoach te ontslaan/ laten gaan. Ik hoop dat ie het beter gaat doen het begon namelijk erg goed...![]()
Zodra het over PSV gaat begint bij Thorb de supporter te praten in plaats van het gezonde verstand..quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah gossie knul wat is er? Had ik gewoon moeten zeggen dat Cocu moet opflikkeren en dat hij konko slecht is xD
Beetje vergelijkbaar met DS2 en Serero.![]()
ja srry ben al 4000 euro kwijt door die kut speler moeten werken voor hun geldquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zodra het over PSV gaat begint bij Thorb de supporter te praten in plaats van het gezonde verstand..
Beetje vergelijkbaar met DS2 en Serero.![]()
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja srry ben al 4000 euro kwijt door die kut speler moeten werken voor hun geld![]()
![]()
bij P&w zitten: een politiemevrouwtje, een mannetje dat op twitter mensen uitscheld. een fotograaf die die euro heeft ontworpen en homo is en bijna moet janken om het twittermannetje en nog dat griekenlandvrouwtjequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie waren er vnv bij dwdd en pw? Weet ik of het de moeite terugkijken waard is.
Dwdd o.a. youp van t hek en een mooie reportage over ricksen (jakhalzen)
E: twittermannetje is van thepostonline (geen idee wat het is)![]()
Die erwin olafquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij P&w zitten: een politiemevrouwtje, een mannetje dat op twitter mensen uitscheld. een fotograaf die die euro heeft ontworpen en homo is en bijna moet janken om het twittermannetje en nog dat griekenlandvrouwtje
Dwdd o.a. youp van t hek en een mooie reportage over ricksen (jakhalzen)
misselijke vent is dat.![]()
Hey ik was heul niet bij P&Wquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij P&w zitten: een politiemevrouwtje, een mannetje dat op twitter mensen uitscheld. een fotograaf die die euro heeft ontworpen en homo is en bijna moet janken om het twittermannetje en nog dat griekenlandvrouwtje
Dwdd o.a. youp van t hek en een mooie reportage over ricksen (jakhalzen)![]()
![]()
Alle eredivisie teams hebben kwalitatief mindere teams dan een paar seizoen geleden, hetzelfde geldt voor PSV. Leuk dat het aan het begin zo goed ging met PSV maar je kan reeel gezien niet al te veel verwachten van alleen maar jeugd. De oudere spelers die rondlopen nemen de team niet op sleeptouwen, Schaars voetbalt mee, Toivonen is slecht, Matavz raakt af en toe een bal goed.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon aan het einde van het seizoen even kijken hoe het is gegaan met Cocu en dan evalueren, je zou jezelf als club ook ongeloofwaardig maken om 6 maanden ofzo nadat je een heel plan over eigen jeugd en oud spelers erbij betrekken etc hebt gepresenteerd nu al die hoofdcoach te ontslaan/ laten gaan. Ik hoop dat ie het beter gaat doen het begon namelijk erg goed...Hala Madrid !
erwin olof die bijna aan het huilen isquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:43 schreef Pino0 het volgende:
Wie is die fairy in dat lichtblauwe overhemd?
hij schijnt ook iemand in zijn bek gespuugd te hebben![]()
![]()
oja die tom staal. die zie ik elke 2 weken voorbij lopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
erwin olof die bijna aan het huilen is
hij schijnt ook iemand in zijn bek gespuugd te hebben![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alle eredivisie teams hebben kwalitatief mindere teams dan een paar seizoen geleden, hetzelfde geldt voor PSV. Leuk dat het aan het begin zo goed ging met PSV maar je kan reeel gezien niet al te veel verwachten van alleen maar jeugd. De oudere spelers die rondlopen nemen de team niet op sleeptouwen, Schaars voetbalt mee, Toivonen is slecht, Matavz raakt af en toe een bal goed.
Maar ik zei toch ook nergens dat ik meer verwachtte? Je kunt hooguit van Maher verwachten dat hij het beter zou doen dan dit maar die heeft een gigantische vormdip ofzo.![]()
dat was net.... met overslaande stem aan het pratenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
Wanneer gaat die gast bijna janken?
Wil het wel zien![]()
Ja ik kijk via internetquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat was net.... met overslaande stem aan het praten
Gokje van de minuut?![]()
Nee, maar daarmee probeer ik ook de rol van Cocu te benadrukken. Heel veel kan hij niet doen, hij moet met de spelers die er zijn alleen het beste naar boven halen. Of dat genoeg is om kampioen te worden ligt uiteindelijk ook aan de directe concurrentie. Nu is daar natuurlijk iets te vroeg om uitspraken over te doen aangezien nog 8 teams kampioen kunnen wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar ik zei toch ook nergens dat ik meer verwachtte? Je kunt hooguit van Maher verwachten dat hij het beter zou doen dan dit maar die heeft een gigantische vormdip ofzo.
Hala Madrid !
Sja Maherquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar ik zei toch ook nergens dat ik meer verwachtte? Je kunt hooguit van Maher verwachten dat hij het beter zou doen dan dit maar die heeft een gigantische vormdip ofzo.
Ik was zo ontzettend blij dat hij niet naar Ajax ging uiteindelijk. Die kerel heeft vorig seizoen een wedstrijd of 4 goed gespeeld de rest was pure bagger onbegrijpelijk dat daar zoveel geld voor neer getikt is![]()
Uhm 5 minuten voor de zapservice dus bij 25 o.i.d?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik kijk via internet
Gokje van de minuut?![]()
Ik denk wel dat hij zich prima aan kan passen bij ajax.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja Maher
Ik was zo ontzettend blij dat hij niet naar Ajax ging uiteindelijk die kerel heeft vorig seizoen een wedstrijd of 4 goed gespeeld de rest was pure bagger onbegrijpelijk dat daar zoveel geld voor neer getikt is![]()
De Boer gaat niet zo goed om met "mannetjes" dus ik denk het niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:50 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij zich prima aan kan passen bij ajax.![]()
Jup, we zullen het over een paar maanden zienquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, maar daarmee probeer ik ook de rol van Cocu te benadrukken. Heel veel kan hij niet doen, hij moet met de spelers die er zijn alleen het beste naar boven halen. Of dat genoeg is om kampioen te worden ligt uiteindelijk ook aan de directe concurrentie. Nu is daar natuurlijk iets te vroeg om uitspraken over te doen aangezien nog 8 teams kampioen kunnen worden
Ik hoop op het beste maar heb weinig vertrouwen.![]()
Ik denk dat ze winnen, maar NYK hebben wel een goede defencequote:
GSW-LAC wordt
Hala Madrid !
Love me pls.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ga maar slapen, morgen school.
Atleti over 2,5quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze winnen, maar NYK hebben wel een goede defence
GSW-LAC wordt
Atleti winst
Levante gelijk
Roma -1 verloren![]()
![]()
Vraag me af wanneer de wanhoop zn hoogtepunt gaat bereiken.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 01:00:14Prem Gold Jumbo 15K packs are now available in the #FUT Store all week! reageer retweet
![]()
Ik vond een leven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ouwe pikkenlikker waar heb jij gezeten? Druk?![]()
Niet liegenquote:
Hala Madrid !
Jep. Nu heb ik een weekje vrij om te leren voor m'n tentamens.quote:
Hoe is het met m'n homies hier eigenlijk?![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jep. Nu heb ik een weekje vrij om te leren voor m'n tentamens.
Hoe is het met m'n homies hier eigenlijk?![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand die weet hoe je de prioriteit van je Wifi aanpast?Soms dropt mijn internetconnectie ineens zo hard 's nachts en ik denk dat die viespeuk van hiernaast dan geitenporno aan het binnenslepen is.
herkenbaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 02:11 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die weet hoe je de prioriteit van je Wifi aanpast?Soms dropt mijn internetconnectie ineens zo hard 's nachts en ik denk dat die viespeuk van hiernaast dan geitenporno aan het binnenslepen is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sjezus, happy day was al erg, maar nu dus happy weekquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:13 schreef Zhano het volgende:
Vraag me af wanneer de wanhoop zn hoogtepunt gaat bereiken.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 01:00:14Prem Gold Jumbo 15K packs are now available in the #FUT Store all week! reageer retweet
![]()
![]()
Gewoon je router een paar keer resetten.quote:Ging van 11 actieve verbindingen naar 5.
Lagvrije potjes.
![]()
Op dit moment heb ik even geen teams, maar gewoon coins. Volgens mij is dat winstgevender dan handelen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:32 schreef DeWesp het volgende:
Happy week. Pff, hoe help je de de markt nog meer naar de kloten.
🍆![]()
Dus je kan niet eens een wedstrijd spelen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:33 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik even geen teams, maar gewoon coins. Volgens mij is dat winstgevender dan handelen.![]()
Nee, geen tijd om er mee te spelen. Dus geen probleem!quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus je kan niet eens een wedstrijd spelen?🍆![]()
Het weekend valt 1 dag te laat. Geen werklustquote:Op vrijdag 1 november 2013 05:57 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ziek? Dronken? Kat liep over t toetsenbord en klikte deze smilie? Anorexia?![]()
![]()
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh![]()
Ochtendje thuiswerken (met mijn eigen koffie en tosti's) en weekend
![]()
gast je werkt achter het station (of eigenlijk voor)quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik werk bij een financiele instelling, op een Compliance-afdeling.![]()
Pas om half tien thuis waarschijnlijk![]()
![]()
Compliance is een soort van wakend oog en heeft een ondersteunende rol als het gaat om naleving van wet- en regelgeving door de organisatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 07:47 schreef DeWesp het volgende:
Soort controllerfunctie is dat toch? Alleen financieel of ook juridisch?
Helaas geen Zusi verkocht vannacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scherp hoor Thorbie, dit soort insinuaties op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 1 november 2013 07:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
gast je werkt achter het station (of eigenlijk voor)
Pas om half tien thuis waarschijnlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk daardoor elke dag aan jequote:Op vrijdag 1 november 2013 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Scherp hoor Thorbie, dit soort insinuaties op de vroege ochtend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, eindelijk van mijn Fellaini af voor 22K.
Klinkt plausibel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ken mensen die vinden dat hij dat waard isquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:05 schreef Thorb het volgende:
lurling verkocht voor 10k, je verwacht het niet he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt plausibel![]()
.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mijn IF Zusi stond er vannacht ook op voor 250k, maar daar trapt dan weer niemand inquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Overigens was die 8K BIN voor een Fellaini CM zonder chemkaart. Deze Fellaini CVM heeft mij 13K gekost, maar alsnog een prima winst.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hij was zeker fresh?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
🍆![]()
Ik geloof die deals van Chase_Utley niet. Hij verkoopt spelers die bij wijze van spreken 10k waard zijn voor 20k. Ik krijg mijn spelers niet eens verkocht, terwijl ze de goedkoopste op de markt zijn.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik verkoop me team nu maar op de ifs na denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 02:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sjezus, happy day was al erg, maar nu dus happy week
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah jochie toch....quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:19 schreef DuTank het volgende:
Ik geloof die deals van Chase_Utley niet. Hij verkoopt spelers die bij wijze van spreken 10k waard zijn voor 20k. Ik krijg mijn spelers niet eens verkocht, terwijl ze de goedkoopste op de markt zijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit is waarschijnlijk een screenshot van 3 weken geleden ofzo. Een cm-cdm kaartje kost ongeveer 1800 en een powerhouse- kaartje kost je hooguit 500quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
Dan kom je op 10300.
Of je bent coins aan het overhevelen van je ene account naar de andere.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:22 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een screenshot van 3 weken geleden ofzo. Een cm-cdm kaartje kost ongeveer 1800 en een powerhouse- kaartje kost je hooguit 500
Dan kom je op 10300.
Of je bent coins aan het overhevelen van je ene account naar de andere.![]()
.
Moguhhquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn IF Zusi stond er vannacht ook op voor 250k, maar daar trapt dan weer niemand in![]()
de mijne is gister avond de deur uit gegaan voor 184K
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij wel een leuk onderwerp voor Mythbusters. De onverklaarbare verkopen van Chase_Utley.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:22 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een screenshot van 3 weken geleden ofzo. Een cm-cdm kaartje kost ongeveer 1800 en een powerhouse- kaartje kost je hooguit 500
Dan kom je op 10300.
Of je bent coins aan het overhevelen van je ene account naar de andere.🍆![]()
Eh, nee. Maar goed, je bent niet de eerste die dat wil beweren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:26 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dat laatste dan dus. Coins overhevelen.
Mensen die denken dat ik over zoiets zou gaan liegen!
Mensen die andere mensen van overhevelen beschuldigenx 100.
Kijk, dat dit een keertje gebeurt oké, maar om de een of andere reden kopen mensen jouw spelers voor 2x te veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eh, nee. Maar goed, je bent niet de eerste die dat wil beweren.. Dat kan gewoon niet.
Hahah trollen, doe normaal joh. Dat jullie het niet geloven wil nog niet zeggen dat het niet waar is. En zolang ik deze mooie deals blijf maken post ik ze lekker zodat ik nog meer beschuldigd kan wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:27 schreef DeWesp het volgende:
Obvious trolling. Heb je nu genoeg aandacht gehad?.
WTF doet EA nou ook al happy Week !!!!!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijkbaar kan dat wel he, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, dat dit een keertje gebeurt oké, maar om de een of andere reden kopen mensen jouw spelers voor 2x te veel. Dat kan gewoon niet.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties Forumhop: Hop naar: