SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kijken of Roma de 30 uit 10 kan halen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
okquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iemand die 2-1 voorstaat, met de keeper de bal in de handen laat houden, zo lang mogelijk. keeper gooit de bal naar de CB, deze kopt m terug, zodat de keeper m weer zo lang mogelijk in zijn handen kan houden.
82e minuut de 2-2 gemaakt, 85e minuut 3-2 gemaakt. Daarna balbezit gekoesterd![]()
![]()
Dit zijn de lekkerste overwinningen denkbaar in Fifa
![]()
Ja maar ga ik niet halen dan moeten er nog 2 vallen bij Villarealquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Villa maakt 'm. Jij nog bets vanavond?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ER spoiler![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ER spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ER:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]dat echt triest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef DuTank het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Armero is/was echt een prima back, maar LM is hij matig en LW..tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
ik snap echt geen kk van twitter, wie reageert op wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
https://twitter.com/EASPO(...)516782727168/photo/1
Omg, al die mongooltjes die happen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Alleen IF Mané nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik post toch regelmatig goede teamsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk eens een fatsoenlijk silverteam dat gepost wodt![]()
![]()
Een of andere Youtuber oid zegt dit 'tegen' EA:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik snap echt geen kk van twitter, wie reageert op wat?
Obvious troll, maar:
die reageren er allemaal serieus op![]()
![]()
http://wefut.com/en/squad/4208quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk eens een fatsoenlijk silverteam dat gepost wodt
Hier een fatsoenlijk silverteam. Alleen vind ik Vilhena bagger, dus misschien nog Holla at ya boy.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
je bent zelf een flikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
daarmee win je niet eens van roda jc manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/4208
Hier een fatsoenlijk silverteam. Alleen vind ik Vilhena bagger, dus misschien nog Holla at ya boy.![]()
Ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk.quote:![]()
Het is nu gewoon een BPL team met een Salzburg voorhoede... Al zal het vast wel lekker spelen hoor.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Op welke plek weet jij een betere (Eredivisie) silver?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
daarmee win je niet eens van roda jc manHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gruwelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/4208
Hier een fatsoenlijk silverteam. Alleen vind ik Vilhena bagger, dus misschien nog Holla at ya boy.
kut.
team.
zeg.![]()
Beerens > Bakalli, Van Aanholt > dikke Willemsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op welke plek weet jij een betere (Eredivisie) silver?Feyenoord Rotterdam![]()
Denkvermogen dat hierin zat gisteravondquote:![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Helemaal niet. 2x mee verloren en dat was beide keren tegen een sterk gold team.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jammer dat hij geen LB meer is ja. Napoli speelt ook 4atb dit seizoen onder Benitez.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Armero is/was echt een prima back, maar LM is hij matig en LW..tja![]()
Idd ja, zoveel goede suggesties, maakt ie ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk.![]()
Het is nu gewoon een BPL team met een Salzburg voorhoede... Al zal het vast wel lekker spelen hoor.Njah, zelf weten.
SPOILER: SuggestiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Aanholt is alleen snellerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beerens > Bakalli, Van Aanholt > dikke Willemskan niks die jonge
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja, zoveel goede suggesties, maakt ie ditNjah, zelf weten.
Zet hij de mijne niet ertussenSPOILER: SuggestiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Beter winnen ze wel nog even.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja, zoveel goede suggesties, maakt ie ditNjah, zelf weten.
Al die teams zijn stuk voor stuk origineler.SPOILER: SuggestiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Nee, een mixquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die hij nu maakt is de jouwe toch?
Hala Madrid !
gewoon van Peppen daar neerzetten joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van Aanholt is alleen snellerkan niks die jonge
![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Nu doorgaan
Hala Madrid !
Roma nog altijd 0-0, perfecte score in gevaar.
edit. terwijl ik het typ 1-0
edit2. terwijl ik het typte hadden jullie het er al over![]()
![]()
Boeiend, het ging erom dat ik Mané en Diame in 1 team wilde, bij voorkeur met Alan erbij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel bijzonder eigenlijk.![]()
Het is nu gewoon een BPL team met een Salzburg voorhoede... Al zal het vast wel lekker spelen hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beerens > Bakkali ben ik het misschien wel mee eens. Ik had hem in het begin, maar eigenlijk gaat alles toch over links
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:11 schreef DutchSL het volgende:
Roma nog altijd 0-0, perfecte score in gevaar.
edit. terwijl ik het typ 1-0
edit2. terwijl ik het typte hadden jullie het er al over![]()
hij is gewoon boos dat hij nu geen 'leuke' teamnaam weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend, het ging erom dat ik Mané en Diame in 1 team wilde, bij voorkeur met Alan erbij.![]()
Waarom originele teams bouwen? Bouw gewoon een team waar het je leuk mee lijkt om te spelenquote:
Ik wilde een team met Elia, Huntelaar en Muller. Nou, misschien dat die 3 origineel zijn in het team, maar de rest is gewoon standaard. Lekker boeiend.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wtf.
Als dat geen buitenspel was, dan was Roma dood.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:17 schreef TBakkert het volgende:
wtf.
Als dat geen buitenspel was, dan was Roma dood.![]()
![]()
Jammer dat ik niet op tijd was om het op te nemen, maar met een beetje pech had iemand nu geen benen meer gehad.quote:
Ik heb een paar silvers die ik nog eens wil gebruiken, en zo veel mogelijk in 1 team maar ik kom er nooit uit![]()
![]()
Ik ben nog 0 originele teams tegengekomen online. En ze slachten me allemaal af. Laat ze maar kletsen hoor DuTankquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom originele teams bouwen? Bouw gewoon een team waar het je leuk mee lijkt om te spelen
Ik wilde een team met Elia, Huntelaar en Muller. Nou, misschien dat die 3 origineel zijn in het team, maar de rest is gewoon standaard. Lekker boeiend.![]()
Welke silvers? formatie?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Zhano het volgende:
Ik heb een paar silvers die ik nog eens wil gebruiken, en zo veel mogelijk in 1 team maar ik kom er nooit uit![]()
http://wefut.com/en/squad/3029quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog 0 originele teams tegengekomen online. En ze slachten me allemaal af. Laat ze maar kletsen hoor DuTank
Dit is mijn originele team. Nog geen potje mee gespeeld, maar zal wel niks worden met die paar zwakke schakels
Ik ben erg originele teams tegen gekomen, bijvoorbeeld
IF Neymar - IF Alan - IF Hulk
en dan wat bronzen aanvallers op de bank zodat het lijkt alsof je aanvalslinie een rating van 72 (of zoiets) heeft, wat een creativiteit![]()
![]()
doe je eens creatief en zet je een veredelde lb op lw die lekker snel is krijg je nog commentaar ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog 0 originele teams tegengekomen online. En ze slachten me allemaal af. Laat ze maar kletsen hoor DuTank![]()
![]()
Oh, zo'n team ben ik nog niet tegen gekomen. Best origineel dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/3029
Dit is mijn originele team. Nog geen potje mee gespeeld, maar zal wel niks worden met die paar zwakke schakels![]()
![]()
Ja, ellendige zolderkamer autisten hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe je eens creatief en zet je een veredelde lb op lw die lekker snel is krijg je nog commentaar ook![]()
![]()
Di Santo, Jara, Roman Martinez, Santiago Garcia, Drobo-Apem, Vorsah, Mbia, Trochowski, Dalsgaard (bronze). Maar liefst 4222 dus kun je al niet alles kwijt. Maar moet ook nog goed spelen, dus is lastig om niet met allerlei linkmongooltjes op de proppen te komenquote:![]()
![]()
Dat team wilde je toch nog tegen mij uittesten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/3029
Dit is mijn originele team. Nog geen potje mee gespeeld, maar zal wel niks worden met die paar zwakke schakels![]()
Not sure if serious...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben erg originele teams tegen gekomen, bijvoorbeeld
IF Neymar - IF Alan - IF Hulk
en dan wat bronzen aanvallers op de bank zodat het lijkt alsof je aanvalslinie een rating van 72 (of zoiets) heeft, wat een creativiteit![]()
ja maar jij faalde op alle fronten mbt online gamenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat team wilde je toch nog tegen mij uittesten?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja maar jij faalde op alle fronten mbt online gamen![]()
quote:Dieptepunt van mijn Fifa 14 beleving die wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Wat een kut spel is dit toch ook soms. 1-2 verloren van een of andere eikel die met IF Neymar - IF Alan - IF Hulk een aanvalsrating van 72 weet te produceren.
Ik kom al snel op voorsprong, krijg legio kansen op de tweede te maken, maar de bal wilt er niet in en dan in de laatste 20 minuten scoort hij eerst deze konkogoal
[ afbeelding ]
En daarna in de 88e minuut ofzo uit een counter na een corner van mij omdat de enige verdediger die nog achterin was blijven hangen (stond gewoon op standaard, niet ultra attacking ofzo) gewoon op zijn bek gaat als hij zelf een schouderduw geeft met zijn 78 strength tegen Neymar
Reacties van anderen toen uiteraard wel volledig waar (IBGS)![]()
Bets binnen. $$
Zhano, met een andere formatie heb je veel meer mogelijkheden. Je kan van die spelers maximaal 5 ofzo op 10 chem krijgen in een team maar dan zit je wel vast aan die linkmongolen. Wat je al zei dus![]()
Ging er meer om dat je creativiteit en sportiviteit door elkaar haalt eigenlijk. Dat die gast zo triest speelt wilt niet zeggen dat wij geen leuke teampjes kunnen maken zonder direct ook zo te zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Dieptepunt van mijn Fifa 14 beleving die wedstrijd.
@Ajacied7: Zoals welke?Wil eigenlijk geen 3 of 5 atb.
![]()
Ik dm je wel als ik de xbox ter beschikking hebquote:
ikkequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
Wie durft er een potje 1 tegen 1 tegen mij?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: