Was weinig soeps die wedstrijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen is door goed voor Happel zijn TOTO
Dan mag iedereen komen kijken, als wij erachter aan gaan. Moet iedereen weg zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan een groeps zelfmoord doen. Jij gaat als eerste.
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
ik zit nu al een uur lang een youtube filmpje te kijken over ICT en recht. Nu nog 2 uur en de lezing is klaar.
Arnoud Engelfriet, was 2 jaar geleden op ons hoofdkantoor erover. Gaat over auteursrecht en de aanverwante wetten.quote:
Meh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, we gaan een groeps zelfmoord doen. Jij gaat als eerste.
Misschien is de treinmachiniste wel een lekker wijf, dat weet je niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Liever een lekker wijf als laatste op mijn netvlies als ik voor het laatst mijn luiken sluit dan die plofkop van jou.
Ja of Monopoly.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is de treinmachiniste wel een lekker wijf, dat weet je niet.
Ik wil best een pruik voor je op doen hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Liever een lekker wijf als laatste op mijn netvlies als ik voor het laatst mijn luiken sluit dan die plofkop van jou.
Ben je in die richting werkzaam of aan het studeren?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Arnoud Engelfriet, was 2 jaar geleden op ons hoofdkantoor erover. Gaat over auteursrecht en de aanverwante wetten.
Een bh zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best een pruik voor je op doen hoor.
wel werkzaam in die richting voorlopig en ik heb er in gestudeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je in die richting werkzaam of aan het studeren?
Het is Loek niet , of hij liegt over zijn gewicht en lengte.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Loek, wat een ontzettende zure kut ben jij zeg. Kanker he.
Pas nou op met die kwaadaardige celdeling straks ben je weer een maand weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Loek, wat een ontzettende zure kut ben jij zeg. Kanker he.
Ik weet wel wie het is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is Loek niet , of hij liegt over zijn gewicht en lengte.
DM maar, we zijn weer vriendjes toch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is.
Hij heeft het aan mij verteld.
Het is een oude bekende en een aidslijer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet wel wie het is.
Hij heeft het aan mij verteld.
Hoe kan hij dan in zijn voorraden vreten voorzien?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geef het nou maar gewoon aan mij.
Hallo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef kanca het volgende:
Mag ik het hier weer proberen of krijg ik weer beledigende privéberichten?
Je bent voor Ajax toch, die kans is zeker aanwezig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef kanca het volgende:
Opkanjeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef kanca het volgende:
Ik wil dan graag eerst toestemming van Elan zelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DM maar, we zijn weer vriendjes toch.
Happel verdient meer dan genoeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan in zijn voorraden vreten voorzien?
Gelukkig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Happel verdient meer dan genoeg.
Jij was de enige die mij ging uitschelden. Maar goed ik geef het nog een kans.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax toch, die kans is zeker aanwezig.
Ja maar, jij vond Loek een kutnaamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef kanca het volgende:
[..]
Jij was de enige die mij ging uitschelden. Maar goed ik geef het nog een kans.
Nee. Waarom denkt iedereen dat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is kanca hetzelfde als kanker?
Laat het hierbij, straks moet ik nog huilen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ik niet want ik ben pauper.
Happel steelt altijd bier van mequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat het hierbij, straks moet ik nog huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |