Dat is niet altijd mogelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef TwentyFourr het volgende:
Ooit er aan gedacht om de radio uit te zetten?
Werk. Radio. Verplicht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef TwentyFourr het volgende:
Ooit er aan gedacht om de radio uit te zetten?
Ik werk niet op mijn zolderkamertje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef LelijKnap het volgende:
Radio verplicht? Is het werk zo saai?
Ambtenarenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef JuBoy het volgende:
Als je verplicht radio moet luisteren op je werk, weten wij al voldoende.
Nee, maar in welke fabriekshal wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik werk niet op mijn zolderkamertje.
Met 3 man op kantoor, 2 willen de radio aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, maar in welke fabriekshal wel?
quote:
'Op welke zender dan ook' interpreteer ik als: 'ik heb de leiding over de radio'. Kan hij toch uit of niet dan?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
'Op welke zender dan ook' interpreteer ik als: 'ik heb de leiding over de radio'. Kan hij toch uit of niet dan?
Ah, nou snel iemand overtuigen dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 3 man op kantoor, 2 willen de radio aan.
Ooit gehoord van werk en privé?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
'Op welke zender dan ook' interpreteer ik als: 'ik heb de leiding over de radio'. Kan hij toch uit of niet dan?
Dictatuur vd meerderheid dus. Revolutie? Muziek kan jou belemmeren, geen muziek kan niet belemmeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 3 man op kantoor, 2 willen de radio aan.
Ik luister ook wel eens uit vrije wil naar de radio, en als het me dan niet bevalt kan ie uit. Helaas gaat dit op het werk niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Had mezelf al antwoord gegeven, maar je hoeft er dus maar één te overtuigen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister ook wel eens uit vrije wil naar de radio, en als het me dan niet bevalt kan ie uit. Helaas gaat dit op het werk niet.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee sorry, die begrippen gaan mij te boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |