Kapsalon toch?quote:
Euroshopper bestaat toch niet meer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat een leuk topic om even doorheen te lezen.De cup a soup quattro stagioni heb ik ook geprobeerd, zou het m'n ergste vijand nog niet aan doen.
De euroshopper ham moet hier ook even genoemd worden. Aan het begin van de crisis (wat hier vaak neerkomt op verkeerd uitgavepatroon), gingen we besparen op de boodschappen. We zouden de week voor het verse geld kwam zuinig boodschappen doen. Daar hoorde onder andere een avondje tosti's uit de pan bij.
Het ruikt naar hondenvoer en smaakt ongetwijfeld net zo. Wij bezuinigen nu nooit meer op de boodschappen en zijn voorzichtiger geworden met knalrode verpakkingen die overduidelijk bedoelt zijn om af te schrikken.![]()
[ afbeelding ]
quote:
De Euroshopper Cola Light is nochtans goed te drinken!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat een leuk topic om even doorheen te lezen.De cup a soup quattro stagioni heb ik ook geprobeerd, zou het m'n ergste vijand nog niet aan doen.
De euroshopper ham moet hier ook even genoemd worden. Aan het begin van de crisis (wat hier vaak neerkomt op verkeerd uitgavepatroon), gingen we besparen op de boodschappen. We zouden de week voor het verse geld kwam zuinig boodschappen doen. Daar hoorde onder andere een avondje tosti's uit de pan bij.
Het ruikt naar hondenvoer en smaakt ongetwijfeld net zo. Wij bezuinigen nu nooit meer op de boodschappen en zijn voorzichtiger geworden met knalrode verpakkingen die overduidelijk bedoelt zijn om af te schrikken.![]()
[ afbeelding ]
die vond ik vroeger (zeker 5 jaar geleden) inderdaad vrij goed te hachelen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
De Euroshopper Cola Light is nochtans goed te drinken!
Het smaakt als Pepsi Light met wat meer water.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die vond ik vroeger (zeker 5 jaar geleden) inderdaad vrij goed te hachelen...
Met die belichting ziet al het eten er smerig uitquote:
De belichting maakt het echt niet lekkerder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Met die belichting ziet al het eten er smerig uit
[ afbeelding ]
Weeeeeeel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
De belichting maakt het echt niet lekkerder.
Een goede kapsalon is gewoon godenvoedsel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Bovenstaande kapsalon durf ik echt niet aan. Nog nooit gehad want iets houd mij tegen als ik het zie
Doe mij maar Donerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een goede kapsalon is gewoon godenvoedsel.
Kapsalon is met doner.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |