Blanke pit, desnoods onder een dikke rugvacht maar shined als een Turkse maagd op een feest met henna voor zij een eckte vrouw gaat wordenquote:
Jij liegt, bedriegt en bent niet eerlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Man wat heb jij een bord voor je kop.
Ten eerste heb jij geen discussie gevoerd, want dat kun jij helemaal niet. Wat wel is gebeurd is dat ik een discussie heb gevoerd met IPA. Inclusief bewijzen en bronnen die mij in het gelijk stellen.
En ik zie verder eigenlijk weinig waar IPA en ik het oneens over zijn. Dus tja, nu jij.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Blanke pit, desnoods onder een dikke rugvacht maar shined als een Turkse maagd op een feest met henna voor zij een eckte vrouw gaat worden
Al die bazen zijn niet gestorven bij Gallipolie om jou plaatjes die wat suf zijn met een Engelse tekst te laten posten.quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je laat je wel weer kennen moet ik zeggen.
Je stelt mij teleur, zoveel leugens en weer haat jegens Dr Oz.quote:
Oost-Anatoli๋ was altijd Armeens dus wie weet?quote:Op zondag 3 november 2013 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je stelt mij teleur, zoveel leugens en weer haat jegens Dr Oz.
Borte = een Kardashian?
Jij bent naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon blank hoor, je hoeft je niet bedroefd te voelenquote:Op maandag 4 november 2013 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
Blijft grappig hoe deze clown zich de hele discussie afzijdig houdt en dan wanneer de discussie is afgelopen opeens komt aanzetten met uitgekauwde steken en beledigingen die hij maar een paar keer per maand herhaalt. Ijzersterk die WammesWaggel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Gesaved voor mijn verzameling grappige posts, bedankt!quote:Op maandag 4 november 2013 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Labels als blank en zwart zijn voor mensen zonder besef van etniciteit, cultuur of afkomst. Geen wonder dat deze vooral worden gebruikt door mensen met gemengde afkomst die niet weten waarmee ze moeten identificeren en daarom maar de weg der oppervlakkigheid kiezen, culturele bastaarden zoals WammesWaggel. Een Circassische/Armeens/Nederlandse Jordanees wiers familie (deels) is verhuisd naar Turkije. Het land en volk waar hij zo'n hekel aan heeft. Man, geen wonder dat hij zich zo vastklamt aan zijn blankheid.
Yup. Goeden post. Ik wou iets soortgelijks zeggen maar ik dacht ik neem de moeite niet.quote:Op maandag 4 november 2013 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
Labels als blank en zwart zijn voor mensen zonder besef van etniciteit, cultuur of afkomst. Geen wonder dat deze vooral worden gebruikt door mensen met gemengde afkomst die niet weten waarmee ze moeten identificeren en daarom maar de weg der oppervlakkigheid kiezen, culturele bastaarden zoals WammesWaggel. Een Circassische/Armeens/Nederlandse Jordanees wiers familie (deels) is verhuisd naar Turkije. Het land en volk waar hij zo'n hekel aan heeft. Man, geen wonder dat hij zich zo vastklamt aan zijn blankheid.
De turtles ook.quote:Op maandag 4 november 2013 00:59 schreef KreKkeR het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat sebaceans wel heel erg op mensen lijken?
Veel rassen in Star Trek waren ook humanoid, evolutie eist dat blijkbaar om succes te hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 00:59 schreef KreKkeR het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat sebaceans wel heel erg op mensen lijken?
Toch vermoed ik dat sebaceans en mensen dezelfde voorouders hebben. Waarschijnlijk zijn sebaceans mensen die ergens in het stenen tijdperk of eerder van de planeet zijn gehaald en genetisch zijn gemanipuleerd.quote:Op maandag 4 november 2013 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel rassen in Star Trek waren ook humanoid, evolutie eist dat blijkbaar om succes te hebben.
Opzich een logische gedachtengang, moet meteen weer hier aan denken.quote:Op maandag 4 november 2013 01:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat sebaceans en mensen dezelfde voorouders hebben. Waarschijnlijk zijn sebaceans mensen die ergens in het stenen tijdperk of eerder van de planeet zijn gehaald en genetisch zijn gemanipuleerd.
quote:Op maandag 4 november 2013 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich een logische gedachtengang, moet meteen weer hier aan denken.
http://en.memory-alpha.org/wiki/Distant_Origin_(episode)
Jij hebt Voyager ook gekekenquote:Op maandag 4 november 2013 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich een logische gedachtengang, moet meteen weer hier aan denken.
http://en.memory-alpha.org/wiki/Distant_Origin_(episode)
Noh man, ancient aliens meme.quote:Op maandag 4 november 2013 01:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was hij niet iemand uit Babylon 5?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |