Ja zei het laatst al, al vaker dan Firework wat ook een vrij grote hit was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:10 schreef Pino112 het volgende:
203x sinds 12 augustus en dan gaat er nog een week 90's Request af
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/22411
Man man man.
Geen dag níet gedraaid, m.u.v. 90s request...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:10 schreef Pino112 het volgende:
203x sinds 12 augustus en dan gaat er nog een week 90's Request af
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/22411
Man man man.
Wow.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pompeii ook trouwens459x, tyfus.
Tussen 17 feb en 2 juni 4 dagen NIET gedraaid
Daarna een paar dagen in Juni minder en vervolgens 26 juni - 29 augustus weer maar 1 dag niet gedraaid. En nu nieuwe single dus afgelopen 2 maanden nog maar een keer of 10.quote:
Ik heb het Ekdom gevraagd. Ze heeft na Roar nog DRIE single uitgebracht, die bij elkaar een keer of twee zijn gedraaid. Waarom zo weinig....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat ik dan niet snap, ze heeft een nieuwe CD uit, pak dan eens een ander nummer. Maar ja, radio logica. Mensen willen blijkbaar 500x dezelfde meuk horen.
Daar past de *raar*-jingle niet bij?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb het Ekdom gevraagd. Ze heeft na Roar nog DRIE single uitgebracht, die bij elkaar een keer of twee zijn gedraaid. Waarom zo weinig....
Katy heeft best leuke nummers (en ook een aantal heel beroerde), daarom wil ik van haar ook wat verschillende dingen horen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:19 schreef alors het volgende:
Dat 90s eurodance-achtige nummer van haar nieuwe cd is leuk, maarja daar praten ze alleen maar over, nooit eens draaien
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katy heeft best leuke nummers (en ook een aantal heel beroerde), daarom wil ik van haar ook wat verschillende dingen horen.
Iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:19 schreef alors het volgende:
Dat 90s eurodance-achtige nummer van haar nieuwe cd is leuk, maarja daar praten ze alleen maar over, nooit eens draaien
Doe maar rustig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:23 schreef Pino112 het volgende:
3FM is gewoon een commerciële zender op ONZE!111 KOSTEN1111
SkyRadio.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is het bij 3FM relatief minder erg dan 538/Slam/Q
Neemt niet weg dat het imo veel te weinig onderscheidend is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is het bij 3FM relatief minder erg dan 538/Slam/Q
Eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:25 schreef alors het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het imo veel te weinig onderscheidend is.
Schuld van de horizontale programmering.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:25 schreef alors het volgende:
[..]
De publieke omroep is er om de mens te voeden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gezeur en gezeik weer. Je hoeft niet te luisteren, je mag luisteren.
Dat lukt op StuBru veel beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:25 schreef alors het volgende:
[..]
Tel er maar één bij op..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pompeii ook trouwens459x, tyfus.
Tussen 17 feb en 2 juni 4 dagen NIET gedraaid
quote:
quote:
Enzoquote:
Even deze post onthouden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een gezeur en gezeik weer. Je hoeft niet te luisteren, je mag luisteren.
Hoor je anders nooit!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Royals, ook al zo'n interessant nummer.
Mag. Als mij de radio te lang niet bevalt zet ik hem uit.quote:
Het is een voorrecht om naar 3fm te mogen luisteren, Pino.quote:
Ontwaakt, verworpenen der aarde!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De publieke omroep is er om de mens te voeden.
Die krijgen 1x per jaar Corton op bezoekquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kindjes in Afrika, die hebben helemaal geen 3fm.
Haha.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag. Als mij de radio te lang niet bevalt zet ik hem uit.
Ik zag deze post aankomen, alleen niet van deze user.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die krijgen 1x per jaar Corton op bezoek
Allemaal even lachen.quote:
Schijtlollige grap.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die krijgen 1x per jaar Corton op bezoek
Ik heb zo mijn momenten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag deze post aankomen, alleen niet van deze user.
Beat it, ben je al zo oud?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens toen ik in Ghana was, hadden ze daar al een jaar lang dezelfde nummer 1 hit die dood gedraaid werd. Beat that.
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beat it, ben je al zo oud?
'Kanjer'quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chauffeur is een kanjermongool.
Algemeen geaccepteerd FOK!s.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Natuurlijk alle dichtstbijzijnde parkeerplaatsen vol bij school dus ik sta op de laatste helemaal achteraan.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Natuurlijk alle dichtstbijzijnde parkeerplaatsen vol bij school dus ik sta op de laatste helemaal achteraan.
Ik heb het niet gevolgd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Echt, mensen kunnen tegenwoordig niet meer Googlen
Man zocht een nummer met 'little pig, little pig, let me in'. Als je dat in Google invoert krijg je meteen het antwoord. Dr. Pop is tegenwoordig gewoon een verkapte request.quote:
Technisch gezien kunnen ze wel googelen, alleen nadenken niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
Echt, mensen kunnen tegenwoordig niet meer Googlen
Pitbull en Kesha. Het kan niet beterquote:
Wat een kutplaat.quote:
Extra spatie achter world doenquote:
Sorry!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Extra spatie achter world doeneen
zit niet recht in het rijtje.
Niks mis meequote:
En dat. Krijg elke keer nog zin om te springen en te stuiteren bij dit nummer.quote:
Misschien wil iequote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
Godver, staat er ineens een bouwvakker naar binnen te kijken.
Die tv-show over Ke$ha was ook wel vrij briljant.quote:
quote:
Dinousaur, Frenzy, V.I.P., Party at a Rich Dudes House hebben een goeie hookquote:
Ik vind het maar een vuige damequote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ke$ha
Zo'n heerlijke oversekste blondine die wel van een pleziertje houdt
Dat soort vrouwen
Tis wel een goedkope hoer maar d'r muziek is wel lekker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ke$ha
Zo'n heerlijke oversekste blondine die wel van een pleziertje houdt
Dat soort vrouwen
Da's ook niet handig, die types zijn alleen maar vuig en helemaal niet spannend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ook
Maar dat soort vrouwen als Ke$ha leveren wel een leuk plezier op voor een paar weken :$
Ik val alleen altijd op dat soort types, met alle gevolgen van dienvoor je het weet moet ik er weer een nummer over schrijven
Je wil de Senseo niet even aanzwengelen voor een ploeterende bouwvakker?quote:
Ik denk aan mijn pandapuntenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:31 schreef knep het volgende:
[..]
Je wil de Senseo niet even aanzwengelen voor een ploeterende bouwvakker?
Is ie niet knap genoeg?
Je vergeet Dana International.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:31 schreef knep het volgende:
Ik vind die Ke$ha een soort kruising tussen Miley C en Avril L.
quote:
Nou dat laatste is niet helemaal waarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook niet handig, die types zijn alleen maar vuig en helemaal niet spannend.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet weten wat pandapunten zijn
Mag hopen dat het om een meisje gaat en niet om de pubquiz. In geval van het eerste; ze mag mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga team pandapunt verlaten denk ik.
Ik heb een vriendin ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag hopen dat het om een meisje gaat en niet om de pubquiz. In geval van het eerste; ze mag mee.
Hahquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin ja.
Ze weet alleen niets van muziek.
Zoals ik al ns eerder zei: dan hoef ik me er niet druk om te maken dat iemand een wansmaak heeft. En naar concerten ga ik toch wel met anderen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Hahdaar kan ik me weinig bij voorstellen bij iemand die zoveel van muziek weet.
Hoi Bos!quote:
Ja dat is ook wel weer zo ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik al ns eerder zei: dan hoef ik me er niet druk om te maken dat iemand een wansmaak heeft. En naar concerten ga ik toch wel met anderen.
Grappig, Martijn heeft op die manier dus dezelfde carriere als Veenstra... maar dan in een andere volgorde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef borisz het volgende:
Veronica gaat ook mee in de eenheidsworst
http://www.radiofreak.nl/(...)uwde-Radio-Veronica/
Oh en Muijs naar Veronica.
RIPquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veronica geen 80's en 90's meer?
RIP Pino die op de sociale werkplaats elke dag Veronica moet luisteren.quote:
Muziek ouder dan 5 jaar mogen ze zonder problemen draaien. En voor de hits geldt overdag nog een grote beperking en s'avonds minder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet tot weinig, maakt toch niets uit?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin ja.
Ze weet alleen niets van muziek.
Jij weet meer dan zij. Zij luistert soms maanden geen muziekquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet tot weinig, maakt toch niets uit?
Helemaal geen muziek luisterenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet meer dan zij. Zij luistert soms maanden geen muziek
Die draaien al jaren muziek uit de zeroes...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister nooit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die draaien al jaren muziek uit de zeroes...
Ben benieuwd welke zender ze in het ziekenhuis op hebben staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RIP Pino die op de sociale werkplaats elke dag Veronica moet luisteren.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke zender ze in het ziekenhuis op hebben staan.
TR gemachtquote:
Dat ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef alors het volgende:
BJ, dat was gewoon een stads of streekbus natuurlijk
En een kansloze chauffeur.quote:
Je wilde me djoeken.quote:
Typisch 90's/serious RQ plaatje jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1960
wel vaker langsgekomen hoor.
Djoeken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wilde me djoeken.
Dat vond Emma grappig.
Als je me niet wilde djoeken slaat je post als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Djoeken?
Je snapt mijn post nog steeds niet.
Sorryquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
Doe ff normaal. Een f*cking facebookpagina voor een emoticon
ik vind het humorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
Doe ff normaal. Een f*cking facebookpagina voor een emoticon
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je me niet wilde djoeken slaat je post als een lul op een drumstel.
Uh, oké.quote:
Ja het gaat echt allemaal geïnvesteerd worden in het onderwijs, eeh MBO, ja het gaat echt beter worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat van het leenstelsel het onderwijs geen reet beter wordt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het gaat echt allemaal geïnvesteerd worden in het onderwijs, eeh MBO, ja het gaat echt beter worden..
Mee eens en ik heb op hem gestemd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die Radioster mag wel eens naar iemand anders. Dus stem op Veenstra!
Dan vraag je erom.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Per ongeluk de stream van 538 opstarten en meteen Roar horen. Tja.
bladjeharkje! ouwe dekhengst. hoest met u dan?quote:
Ik moet wolfrolf troostenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bladjeharkje! ouwe dekhengst. hoest met u dan?
ik lees het op den twitteur ja! naar zeg. gelukkig ben jij er altijd voor hemquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Ik moet wolfrolf troosten
Hij is in alle staten
Ja, hij is heel gelukkig dat ik hem zo opvang.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lees het op den twitteur ja! naar zeg. gelukkig ben jij er altijd voor hem
ik heb vandaag op kosten van de baas water mogen drinken. vers uit de kraan!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Ja, hij is heel gelukkig dat ik hem zo opvang.
Hij heeft vandaag op kosten van de baas een verse beenham pizza bij La Place gegeten
Was erg lekker
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef -BladHark- het volgende:
Okee slaap lekker rockje
Ik hoop dat ik uiteindelijk mijn "echte" account weer kan gebruiken
je echte account??? snap ik nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef -BladHark- het volgende:
Okee slaap lekker rockje
Ik hoop dat ik uiteindelijk mijn "echte" account weer kan gebruiken
over 3 dagen het nieuwe radio veronica _o_ aardig gekkkkquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten jullie allemaal klaar voor de SkyRadio top 101? Zometeen O-Zone
Ik ga nog liever gewoon dood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
Mex ga jij hetnieuwe radio skyronica luisteren
Marco Borsato is dit met je eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:22 schreef Bronson het volgende:
Muziek. Het zou best eens gedraaid mogen worden op 3FM.
Oh ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marco Borsato is dit met je eens.
maar er komt heel veel afwisseling in de muziekquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga nog liever gewoon dood.
Jeuh Claudiaquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Roos, Claudia én Annemieke genomineerd voor de RadioRing.
Man man man
Kanjer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:54 schreef Pino112 het volgende:
Roos, Claudia én Annemieke genomineerd voor de RadioRing.
Man man man
Linkje!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Potverdorie, die Lana Del Rey ziet er een partij lekker uit in dat filmpje
Doe maar op 30 november.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
T'is een kwestie van geduld, tot de Maas heel Limburg vult
Dat is echt zo'n prachtige soloquote:
Had die plaat maar de speed of sound, wat gaat de tijd toch langzaam met een Coldplay nummer.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef alors het volgende:
[..]
Had die plaat maar de speed of sound, wat gaat de tijd toch langzaam met een Coldplay nummer.
Niet haten op Coldplay!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef alors het volgende:
[..]
Had die plaat maar de speed of sound, wat gaat de tijd toch langzaam met een Coldplay nummer.
wel. Ik geloof in Coldplay. Ik bid tot Coldplayquote:
Lijkt mij onverstandig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wel. Ik geloof in Coldplay. Ik bid tot Coldplay
quote:
Nee. Totaal niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is ook echt een takkenummer dat speed of sound
Daar haakte ik definitief af. The Hardest Part en Talk waren nog een beetje te doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is ook echt een takkenummer dat speed of sound
Die is toen echt kapot gedraaid, ben er ook geen fan van.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viva La Vida is tevens het grootste kutnummer ooit.
In vergelijking met VLV is Roar bijna nooit gedraaid.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die is toen echt kapot gedraaid, ben er ook geen fan van.
Q-Music...quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En elk jaar wordt Viva la vida weer verkozen tot beste nummer van deze eeuw door de qmusic luisteraars
Wat mankeert die mensen?
ik zit al klaar met mijn indianentooiquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen de Village People op Sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |