ja en dan de verontwaardigde onschuld uithangen(huilie huilie)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, die meester is zelf een kleuter.
7 posts duurde hetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Inderdaad. En daar schort het aan. Vroeger kreeg je een (harde) tik op je vingers als je zoiets voor de tweede keer deed. Nu gebruiken we alleen woorden want: kinderen slaan anno 2013 kan niet meer. Nou, dat kan dus wel. Gewoon een corrigerende tik kan echt geen kwaad.
De meester weet zelf ook heus wel dat ie fout zit (hoop ik). Het probeert het gewoon zo te verdoezelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja en dan de verontwaardigde onschuld uithangen(huilie huilie)
het erge is dat die kinderen er niets van meekregen. Zou nu juist een mooi iets zijn waar we blij mee zouden zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De meester weet zelf ook heus wel dat ie fout zit (hoop ik). Het probeert het gewoon zo te verdoezelen.
Inderdaad. Die gaan dat de volgende keer gewoon weer doen. Of nog erger: dingen slopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
het erge is dat die kinderen er niets van meekregen. Zou nu juist een mooi iets zijn waar we blij mee zouden zijn
die leraar praat zichzelf tegenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
het erge is dat die kinderen er niets van meekregen. Zou nu juist een mooi iets zijn waar we blij mee zouden zijn
Maar ik snap dat busbedrijf ook niet hoor. Bij veel busmaatschappijen is het alleen toegestaan om te bellen als het echt noodzakelijk is en harde muziek is sowieso uit den boze. Maar 30 kinders van 4 jaar (die nog veel meer herrie maken) nemen ze wel meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:04 schreef ReplaR het volgende:
Vroeger toen ik op school zat en we moesten ergens met z'n allen naartoe, bv schoolzwemmen, dan werden er speciale bussen ingezet. Is namelijk ook niet echt leuk voor alle andere passagiers als er ineens 30+ kinderen in moeten...
las ergens dat het verplicht met het OV moest om de een of andere reden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:04 schreef ReplaR het volgende:
Vroeger toen ik op school zat en we moesten ergens met z'n allen naartoe, bv schoolzwemmen, dan werden er speciale bussen ingezet. Is namelijk ook niet echt leuk voor alle andere passagiers als er ineens 30+ kinderen in moeten...
Dan is hij gewoon ongelofelijk dom. Iemand met verstand zou immers inzien dat het juist averechts werkt wanneer je bepaalde zaken probeert te verdoezelen door naar een ander te wijzen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De meester weet zelf ook heus wel dat ie fout zit (hoop ik). Het probeert het gewoon zo te verdoezelen.
Dit.quote:
Even doortrekken naar de chauffeur dan; les 1 als je kleine kinderen vervoert: het zijn kleine kinderen. Dan flik je dit niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:10 schreef Dance99Vv het volgende:
les 1 bij kleine kinderen, consequent zijn als je A zegt, A doen
Serieus? Dit moet je al gelijk aanpakken want voor je het weet is het gewoon te laat en zijn ze veranderd in een stel respectloze monsters. Ze mogen iets niet doen punt. En daar zitten nu eenmaal consequenties aan vast.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dit.
Sterker nog, het slaat echt nergens op wat die chauffeur hier flikt.
Kom op, een groep van 45 kleuters zet je niet zo je bus uit. Het is godverdomme niet dat ze de bus aan het mollen waren, ze drukten op een stopknopje. Vervelend als dat uit 'lolligheid' gebeurt, maar denk je nu echt dat de kleuters in kwestie echt zicht hebben op de emotie van de buschauffeur?
En iedereen die vindt dat de kleuters dan maar een tik moeten krijgen: denk na.
Voor het indrukken van een f*kking knopje wat een lampje doet branden?
What's next? Een jaar strafkamp voor op de stoep fietsen? Ritueel tong afsnijden voor vieze woorden fluisteren? Openbare kruisiging voor spijbelen?
[..]
Even doortrekken naar de chauffeur dan; les 1 als je kleine kinderen vervoert: het zijn kleine kinderen. Dan flik je dit niet.
Hé, ik ken jou ergens van. Toen er een kind van een jaar of vijf zand over de motorkap van mijn auto aan het gooien was, was jij de papa die me kwam vertellen dat ik hem maar moest laten omdat kinderen het nou eenmaal leuk vinden om met zand te spelen!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dit.
Kom op, een groep van 45 kleuters zet je niet zo je bus uit. Het is godverdomme niet dat ze de bus aan het mollen waren, ze drukten op een stopknopje. Vervelend als dat uit 'lolligheid' gebeurt, maar denk je nu echt dat de kleuters in kwestie echt zicht hebben op de emotie van de buschauffeur?
What's next? Een jaar strafkamp voor op de stoep fietsen? Ritueel tong afsnijden voor vieze woorden fluisteren? Openbare kruisiging voor spijbelen?
[..]
Even doortrekken naar de chauffeur dan; les 1 als je kleine kinderen vervoert: het zijn kleine kinderen. Dan flik je dit niet.
Omg, wat erg!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hé, ik ken jou ergens van. Toen er een kind van een jaar of vijf zand over de motorkap van mijn auto aan het gooien was, was jij de papa die me kwam vertellen dat ik hem maar moest laten omdat kinderen het nou eenmaal leuk vinden om met zand te spelen!
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:27 schreef Janneke141 het volgende:
Hé, ik ken jou ergens van. Toen er een kind van een jaar of vijf zand over de motorkap van mijn auto aan het gooien was, was jij de papa die me kwam vertellen dat ik hem maar moest laten omdat kinderen het nou eenmaal leuk vinden om met zand te spelen!
Kleine kinderen moet je opvoeden en dan leeer je ze dus dat verkeerd gedrag vervelende gevolgen heeft. Een vierjarige snapt donders goed dat hij met zijn fikken van dat knopje af moet blijven hoor, er toch op duwen = uitdagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dit.
[..]
vindt iets oftopic, hij heeft zijn visie en mening gegeven wat zijn goed recht is , ik denk wel dat de meester de consequentie bepaalde en de buschaufeur hem daaraan hield.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
O ja, als je dat zegt zal het kind echt wel begrijpen dat dat niet mag, ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:29 schreef deedeetee het volgende:
Kleine kinderen moet je opvoeden en dan leeer je ze dus dat verkeerd gedrag vervelende gevolgen heeft. Een vierjarige snapt donders goed dat hij met zijn fikken van dat knopje af moet blijven hoor, er toch op duwen = uitdagen.
Tuurlijk is een mening zijn goed recht. En als ze over tien jaar bij mij in de klas zitten kan ik de shit opruimen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
vindt iets oftopic, hij heeft zijn visie en mening gegeven wat zijn goed recht is , ik denk wel dat de meester de consequentie bepaalde en de buschaufeur hem daaraan hield.
het is ook onverantwoord met een groep kleuters (35 stuks) in een bus te gaan zitten ,zonder gordels of wat dan ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:32 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
O ja, als je dat zegt zal het kind echt wel begrijpen dat dat niet mag, ja.
Je mag er ook best over optreden.
De chauffeur heeft echter wel íets meer levenservaring dan een 4-jarige (hoewel ik dat bij deze chauffeur betwijfel) en heeft ie zich ten eerste ook te bekommeren over de veiligheid van zijn passagiers. Het is gewoon onverantwoord om een groep van 35 kleuters je bus uit te schoppen om ze maar naar school te laten lopen.
Dat is van een andere orde, en als er gordels in de bus gezeten hadden, dan hadden die kleuters ook gelijk vastgezeten op een plek waar ze niet bij het knopje konden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
het is ook onverantwoord met een groep kleuters (35 stuks) in een bus te gaan zitten ,zonder gordels of wat dan ook
Tja, op FOK kom je ook een flinke troep zolderkamerautisten tegen die elke keer dat een kind iets uitvreet wat tegen het zere puberbeen is, het kind een mep wil verkopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:33 schreef Janneke141 het volgende:
Het punt dat ik wilde maken is dat je die koetsjiekroelouders die alles wat hun kind doen schattig vinden en laten gebeuren, overal tegenkomt. Ook op Fok!.
Wat neem ik letterlijk dan?quote:En ook voor de klas, zo blijkt. Dat worteltaart het letterlijk neemt is zijn probleem.
Je bedoelt dat kleuters enkel maar in een donker keldertje mogen zitten, ver bij anderen uit de buurt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:
het is ook onverantwoord met een groep kleuters (35 stuks) in een bus te gaan zitten ,zonder gordels of wat dan ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |