Ik was er nog hoor. Wel half weggedoezeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:42 schreef waxmask het volgende:
Nou bedankt Kluun, zit ik hier helemaal alleen....
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is blijkbaar fris in de studio.
Harde tepels?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is blijkbaar fris in de studio.
twitter:sandervd twitterde op woensdag 30-10-2013 om 23:50:21Waarom heeft die vent eigenlijk een glas water? #PenW http://t.co/DmwoaUZPI7 reageer retweet
quote:Martine Vis
Over de duizenden bedreigingen die per dag via Twitter verstuurd worden
Ingeborg Beugel
Over bedreigingen via Twitter
Bert Brussen
Over bedreigingen via Twitter
Erwin Olaf
Ontwierp de nieuwe Nederlandse euro met het portret van Koning Willem- Alexander
En nog Bart Chabot met een boekje.
als je fok bezoekt ben je wel wat gewend denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef eriksd het volgende:
Wat een ridicuul zooitje bij elkaar. Verlies je toch meteen je vertrouwen in de mensheid?
Ja, dat is verplicht. Net als dat militairen hun haar moeten milimeteren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Hebben al die politiewijven nou zo'n kort geblondeerd kapsel?
gezag jongenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
neequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Risico is natuurlijk wel dat je eenvoudig met iemand anders zijn naam teksten kan sturen. Zoals in de situatie met Anouk waar iemand die van niks wist ineens de sjaak bij was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Waarom die namen blurren? Laat die tokkies maar met naam en toenaam op tv.
gerapporteerdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
met je fucking griekeland geouwhoer.. jezus man
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef Jan-Slagter het volgende:
Wel een hondslelijk wijf zeg, die tweet is geheel terecht.
https://twitter.com/Peuchen/status/396038325825724416)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
deze iig https://twitter.com/Peuchen
Broer van Sjek v Gelder?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:21 schreef Jan-Slagter het volgende:
Haal de bodyguard erbij
[ afbeelding ]
Die is op z'n pik getraptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb het even gemist. Maar wat is er met die homo?
Hij is uitgescholden voor relnicht en is nu beledigd en moet bijna huilen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
Had iemand in z'n gezicht gespuugd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
Ah ok. Apartquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is uitgescholden voor relnicht en is nu beledigd en moet bijna huilen.
weet ik ook welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Security man van Jerry Springer show
Echt hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Er zat nog wat oud zeer bij Erwin, hij deed een van Breukelen.
walgelijke uitlokkingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
Och Erwin het was een grapje die jij weer een ste hoog opnam en daarna begon te spugen, dat was de escalatie.
Die maakt foto's en nu ook afbeeldingen op euro's.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Travel. het volgende:
waar is adriaanoverhemd bekend van dan?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Travel. het volgende:
waar is adriaanoverhemd bekend van dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kennen ze niet in griekenland.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
klopt toch? Alleen nl heeft zulke idioten
Op FOK! zijn er ook mensen die het bij hyves hebben over jeugdsentiment.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef Gramulanion het volgende:
Belachelijk dat ze zo'n gezichtspugende relnicht hier voor inhuren.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op FOK! zijn er ook mensen die het bij hyves hebben over jeugdsentiment.
Bert Brussen, zijn blogs staan onder eigen naam, niet bijster goed trouwens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Pulzzar het volgende:
Die met die kutkop is van GeenStijl dus? Ik heb hem een paar keer gezien bij P&W, maar nooit bij PowNed ofzo.
Hah ik dacht het ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Inb4 opmerkingen met olaf en sterren
Maar die zijn geen 11 meerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op FOK! zijn er ook mensen die het bij hyves hebben over jeugdsentiment.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Pulzzar het volgende:
Ow, die Erwin is echt een nicht! pfff
Haha ja hèquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Er zat nog wat oud zeer bij Erwin, hij deed een van Breukelen.
Wie kijkt er nog naar de munten...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
Verkeerde persoon voor het verkeerde project, wat een faal.
Zolang de waarde maar niet minder wordt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Apotheose het volgende:
het boeit me geen flikker (hihi) hoe die nieuwe euro eruit gaat zien.
Niet altijd, maar ik heb toch de tik dat ik muntjes bekijk uit welk land ze komen en zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog naar de munten...
gebeurtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef waxmask het volgende:
Vierhoekjes? Het zijn driehoekjes, iets wat altijd gebeurd in 3d rendering.
Dat is toch wel zo met de inflatiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang de waarde maar niet minder wordt.
Sowieso munten...zou me niks verbazen als ze binnen 30 jaar zijn afgeschaft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog naar de munten...
precies.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang de waarde maar niet minder wordt.
Ik pin meestalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik heb toch de tik dat ik muntjes bekijk uit welk land ze komen en zo.
Inflatie is niet als gevolg van een nieuwe munt hoop ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch wel zo met de inflatie
Ik maar 1 keer per maand bij de bank.... Niemand hoeft te weten hoe ik mijn geld verder besteed!quote:
Ja hij had iets met zijn hersenen, een tumor ofzo, en als hij die liet weghalen kon het schade toebrengen dus hij wist niet of hij dat zou doen en als het zou blijven zitten zou het ook schadelijk zijn. Dus ja. En nu is hij gewoon weer verdergegaan blijkbaar.quote:
brughoektumor is stabiel lees ik net.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij had iets met zijn hersenen, een tumor ofzo, en als hij die liet weghalen kon het schade toebrengen dus hij wist niet of hij dat zou doen en als het zou blijven zitten zou het ook schadelijk zijn. Dus ja. En nu is hij gewoon weer verdergegaan blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
brughoektumor is stabiel lees ik net.Ah okay, nou dat is mooi voor hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Goeie vergelijking.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vrouwen worden ook verkracht door hun korte rokjes en wulpse feromonen.
+1.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Pulzzar het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur die Olaf zeg!
Als hij "vieze relnicht" wordt genoemd, wordt hij niet gediscrimineerd op zijn geaardheid, maar wordt hij aangevallen op zijn theatrale gedrag.
Het valt me trouwens op dat relnichten vaak narcistisch zijn en geen zelfreflectie hebben. Kritiek kunnen ze niet incasseren en ze gebruiken hun geaardheid om in de slachtofferrol te duiken en er vervolgens mee weg te komen.
quote:
Nee, dat was geen typfout.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:27 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Opzettelijk gedaan of een typfout?
Maar hij is ook een narcist volgens mij. Wel wat beschaafder dan die Olaf.
Doedels daarentegenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ferry Doedels is het met deze post eens.
ah hier de vakman himself.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind die Olaf ook maar een naar persoontje. Wat een lelijke munt heeft hij trouwens ontworpen, niets elegants aan, de kop van WA is nog boller dan hij normaal is. Tekenen en ontwerpen kan die Olaf niet, moeten we weer jaren tegen zo'n lelijke munt aankijken.
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:39 schreef Pulzzar het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur die Olaf zeg!
Als hij "vieze relnicht" wordt genoemd, wordt hij niet gediscrimineerd op zijn geaardheid, maar wordt hij aangevallen op zijn theatrale gedrag.
Het valt me trouwens op dat relnichten vaak narcistisch zijn en geen zelfreflectie hebben. Kritiek kunnen ze niet incasseren en ze gebruiken hun geaardheid om in de slachtofferrol te duiken en er vervolgens mee weg te komen.
Er is ergens een filmpje op YouTube (wat ik met mijn smartphone niet kan vinden) waarin bleek dat hij in een café ordinair zat te tongzoenen met zijn vriend. Toen de eigenaar daar wat van zei, begon hij ook te janken dat hij werd gediscrimineerd en vervolgens trommelde hij zo'n 80 andere relnichten op die allemaal in het openbaar met elkaar tongzoenden.
Bah, stuur die flikker naar Rusland ofzo! Als hij zich daar net zo gedraagd als hier, zal hij degene zijn die door iedereen in het gezicht bespuugd wordt.
Die ontwerper van de gulden, in dat korte filmpje, had wel een mooie afbeelding van Beatrix gemaakt.quote:
quote:Arnold Karskens
Is net terug uit Mali en vertelt hoe het daar was
Maya Posch
Interseksueel over de keuze van het geslacht
Sunny Bergman
Over haar nieuwe boek en documentaire 'Sletvrees'
Midas Dekkers
Bioloog over Nederland Leest: Erik of het kleine insectenboek
Ja, ga maar naar de vijand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik kijk Humberto even af, ik wil Geer even zien nog
Ik moet bekennen dat ik haar muziek best leuk vind.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
wtf ik ging even zappen, de vrouw met dat witte ding op haar hoofd, snel weer terug naar 1
Ik moet je bekennen dat ik geen idee heb wie dat nu weer is,quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik haar muziek best leuk vind.
Ik vind die kale maar kaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Holy shit ook Midas is er! Bijn al mijn helden aan 1 tafel.
Eva Simons.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik geen idee heb wie dat nu weer is,
Ik heb hem weleens meegemaakt op een congres als spreker. Was echt top!quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:14 schreef waxmask het volgende:
De boekjes van Midas vaak gebruikt voor biologie projectjes, humor en kennis werkt altijd!
Nee die achter een desk stond te praten over een film.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk knulletjeIk zapte net. Gerard Joling zit er
Humberto moet toch wel balen steeds dezelfde prut gasten te moeten uitnodigen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die twitter/media boy met zijn scherm bedoelt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die irritante gozer, geen idee hoe die heet. Maar goed, dit is het P&W topicquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee die achter een desk stond te praten over een film.
Ja ik zat te denken aan een kind vanwege het knulletje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die twitter/media boy met zijn scherm bedoelt.
Nou hoe oud zou die zijn dan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken aan een kind vanwege het knulletje.
Wel een mooi gezichtje toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik wil geen ''lekkere gekke rebels'' vrouw nee.
Ik vind die knaap van de keuringsdienst wel tof. Bij Dit was het nieuws vond ik hem ook geinig.quote:
Nee dat was niet leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind die knaap van de keuringsdienst wel tof. Bij Dit was het nieuws vond ik hem ook geinig.
Vanwaar deze ongefundeerde en nodeloos kwetsende opmerking?quote:
Ajouadquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind die knaap van de keuringsdienst wel tof. Bij Dit was het nieuws vond ik hem ook geinig.
Ze zegt dat dat als algemene verklaring wordt gezien en dat zij daar niet in gelooft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:25 schreef -0- het volgende:
Wat lult dat mens, ze geeft als verklaring dat mannen moeten maar ze gelooft niet in biologie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |