Je bedoelt het Jäger stuk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe ze die eend laten zingen
Deze avatar hoort er nu eenmaal bij. Anders denken ze: huh, wie is dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wanneer neem jij eens een eenden-UI?
Een eend op een tank of zo.
Nou neequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wanneer neem jij eens een eenden-UI?
Een eend op een tank of zo.
Ik heb overal een Flash-Tux als usericon(incl mijn PS3)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deze avatar hoort er nu eenmaal bij. Anders denken ze: huh, wie is dat.
Dat is een smoking PingWIN pinguïn geen eend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb overal een Flash-Tux als usericon(incl mijn PS3)
Bestand is tux-flash(of andersom)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is een smoking PingWIN pinguïn geen eend.
neem een wilders avatar, die doet altijd iets opzichtigquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over avatars gesproken. Ik mis mijn Cohenicoon een beetje. Hopelijk doet de man binnenkort weer iets opzichtigs, dan heb ik een excuus...
[ afbeelding ]
vond Log Horizon maar saaiquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, Log Horizon en White Album 2 weer binnen
*koptelefoon op zet*
Wilders is niet moé.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een wilders avatar, die doet altijd iets opzichtig
Eindelijk iemand die ook WA2 volgt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, Log Horizon en White Album 2 weer binnen
*koptelefoon op zet*
Maar er zit daadwerkelijk tactiek in de gevechten dat maakt het toch minstens een curiosum?quote:
Vind het wel geinig, alhoewel het idee is niet superorigineel is. (Tenzij er een nog een fantastische twist komt of zo)quote:
Heus wel een beetje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wilders is niet moé.
[..]
Eindelijk iemand die ook WA2 volgt.
[..]
Maar er zit daadwerkelijk tactiek in de gevechten dat maakt het toch minstens een curiosum?
Er gebeurde niet superveel inderdaad. Backstory & cookies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
doelde op de ep van vandaagso far wel leuk idd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef De_Ilias het volgende:
Is yamato een beetje leuk? Waar lijkt het op? Is het goed te vergelijken met Gundam ?
HAHAHAHHA GRAPPENMAKERquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Star Trek. In mindere mate op Legend of the Galactic Heroes.
Ja,quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef De_Ilias het volgende:
Is yamato een beetje leuk? Waar lijkt het op? Is het goed te vergelijken met Gundam ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |