quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
2199 is een 10/10
Hopelijk worden Seizoen 2 en 3 ook hermaakt.
SPOILER: YamatoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals iedereen dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje nutteloos TF2, fokken en andere zooi
Kamina's stem?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kill la Kill.
De vijfde aflevering is volgens mij geschreven om Kitan met rode hanenkam en Kamina's stem zo vaak mogelijk: ´trek je kleren uit!´ tegen Ryuko te laten zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Damn die Attack on Titan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]Zo vet was ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vat dit op als een uitnodiging om Shingeki parodieën te posten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Arashimashou het volgende:
Attack on Gak is de enige die ik erken overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vat dit op als een uitnodiging om Shingeki parodieën te posten.Hoe ze die eend laten zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt het Jäger stuk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe ze die eend laten zingen
Deze avatar hoort er nu eenmaal bij. Anders denken ze: huh, wie is dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wanneer neem jij eens een eenden-UI?
Een eend op een tank of zo.
Nou neequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wanneer neem jij eens een eenden-UI?
Een eend op een tank of zo.
Ik heb overal een Flash-Tux als usericon(incl mijn PS3)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deze avatar hoort er nu eenmaal bij. Anders denken ze: huh, wie is dat.
Dat is een smoking PingWIN pinguïn geen eend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb overal een Flash-Tux als usericon(incl mijn PS3)
Bestand is tux-flash(of andersom)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is een smoking PingWIN pinguïn geen eend.
neem een wilders avatar, die doet altijd iets opzichtigquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over avatars gesproken. Ik mis mijn Cohenicoon een beetje. Hopelijk doet de man binnenkort weer iets opzichtigs, dan heb ik een excuus...
[ afbeelding ]
vond Log Horizon maar saaiquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, Log Horizon en White Album 2 weer binnen
*koptelefoon op zet*
Wilders is niet moé.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een wilders avatar, die doet altijd iets opzichtig
Eindelijk iemand die ook WA2 volgt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, Log Horizon en White Album 2 weer binnen
*koptelefoon op zet*
Maar er zit daadwerkelijk tactiek in de gevechten dat maakt het toch minstens een curiosum?quote:
Vind het wel geinig, alhoewel het idee is niet superorigineel is. (Tenzij er een nog een fantastische twist komt of zo)quote:
Heus wel een beetje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wilders is niet moé.
[..]
Eindelijk iemand die ook WA2 volgt.
[..]
Maar er zit daadwerkelijk tactiek in de gevechten dat maakt het toch minstens een curiosum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |