SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Strike witches
Als ik kamelentenen van tienjarig meidjes had willen zien had ik wel op mijn harde schijf gekeken, dat hoeft echt niet in een anime.Chimaera met het lichaam van kleine meisjes en de tenen van kamelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
“An interesting thing is a good thing.”
Bereid je voor op een 30 seconden paint creatie.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chimaera met het lichaam van kleine meisjes en de tenen van kamelen?
[..]
[ afbeelding ]
Ja oké, maar Bambietta noemt hem altijd doggy.quote:
So artisticquote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bereid je voor op een 30 seconden paint creatie.
[ afbeelding ]
die zijn ook langzaamquote:Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef Qunix het volgende:
[UTW-Mazui]_Toaru_Majutsu_no_Index-tan_-_Endymion_no_Kiseki_[BD][h264-1080p_FLAC][C4772B66].mkv
(Index movie)
Organiseer jij hem?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zullen we nog eens een animeverkiezing doen?
Vetquote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Anime reclame filmpje van Microsoft met IE
Denk niet dat ik er tijd voor hebquote:
Mooiste shibe evaquote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bereid je voor op een 30 seconden paint creatie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |