quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Qunix het volgende:
FUCK YEAH!
Hajime no Ippo gebruikt deze OP als OST
Tumbling Dice - Tsuneo Imahori
SPOILER: inb4banOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
wat is ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe of waardoor het komt weet ik niet maar ik heb altijd verondersteld het (meest rechtse) kind in de ED eigenlijk Meruem's tweeling was, maar nu komt het voor het eerst in me op dat het maar een veronderstelling was waarin ik verkeerde.
Had graag gezien dat het conflict van deze arc politiek opgelost zou worden, maar dat zie ik eigenlijk al niet meer gebeuren.
leuk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hunter x Hunter. Dat had er inderdaad bij gekund.
Nu wel. Het is wel eens anders geweest. Het is niet iets dat ik zou aanraden zonder een behoorlijke bijsluiter.quote:
hmm, of beginnen met HxH of die 70 episodes van One piece inhalen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nu wel. Het is wel eens anders geweest. Het is niet iets dat ik zou aanraden zonder een behoorlijke bijsluiter.
One Piece inhalen. De Punk Hazard arc die begint vanaf ep 578 is pittig coolquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm, of beginnen met HxH of die 70 episodes van One piece inhalen.
Punk als in Vega Punk of als in Punk Rock?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
One Piece inhalen. De Punk Hazard arc die begint vanaf ep 578 is pittig cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk te veel naar die satirische journaals op comedy central en daardoor krijg ik allemaal FOX-news clipjes mee.“An interesting thing is a good thing.”
Haten op Wanu Pisuquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Punk als in Vega Punk of als in Punk Rock?
Moet. Niet. Laten. Doorschemeren. Dat. Ik. WanPiss. Met. Verve. Haat.![]()
![]()
Wanu Pisu.quote:
Wat gebeurde er toen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Fairy tail moet ik ook nog steeds afkijken, weet alleen niet echt waar ik ben gebleven
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wanu Pisu.![]()
Mag ik dan tenminste wel haten op streams en op 9gag?Haat is een soort van mijn levensbloed.
Gewoon 720/1080P anime afleveringen/films downloaden,wel via nieuwsgroepen(fanzub):9quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen?
Anime is trouwens niet klaar hé, eindigt midden in een arc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |