quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:42 schreef Painore het volgende:
[..]
Alleen cosmetisch. Bad sport betekent alleen dat je geen 1k meer krijg voor good behaviour. Lekker auto's blijven opblazen dus!
Als je bad sport bent kan je niet meer bij mensen uit je vriendenlijst joinen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:42 schreef Painore het volgende:
[..]
Alleen cosmetisch. Bad sport betekent alleen dat je geen 1k meer krijg voor good behaviour. Lekker auto's blijven opblazen dus!
Ja is goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:25 schreef Grielen het volgende:
Deze survival duurt moeilijk lang, niet beter sandy shores doen straks?
Haha echt hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:36 schreef Grielen het volgende:
Ook echt in de laatste wave allemaal dood
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef DontManageTheAnger het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Ik lees al een tijdje mee, het is hoog tijd om ook maar eens met jullie te komen spelen. Ik zie dat jullie aan het racen zijn, kan ik een invite krijgen? Mijn PSN is NotProtectedByDurex.
Nee hij is alleen opgehevenquote:
24 inch computer monitor, gewoon omdat het voor mij handiger is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:56 schreef Grielen het volgende:
Wat voor maat televisie gebruiken jullie eigenlijk?
Poll: Welke maat TV
• Kleiner dan 32 inch
• 32 inch
• 37 inch
• 39 inch
• groter dan 39 inch
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wil ik best doen, zolang we super doen, het gaat mij om de unlocksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Janeiros het volgende:
Wie vanavond even meedoen met mij en een maat in een drain race voor de cash? Omstebeurt winst
hoe laat? ideaal is met 4 man he die racequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Janeiros het volgende:
Wie vanavond even meedoen met mij en een maat in een drain race voor de cash? Omstebeurt winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |