2 SUV's vs 1 voetganger. Knap hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:25 schreef Grielen het volgende:
hahah wat een teamwork die laatste kill, wiwa tackelde pico en ik transformeer hem tot pannenkoek
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:25 schreef Grielen het volgende:
hahah wat een teamwork die laatste kill, wiwa tackelde pico en ik transformeer hem tot pannenkoek
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:24 schreef Divje het volgende:
Damn you pico. We had something going on here
Ben je veel geld kwijt dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef Grielen het volgende:
Ik ga trouwens pitten, morgen weer verder kutten en de financiële schade herstellen![]()
minstens 20k door die "day at the beach gone wrong"quote:
Heb jij dan voor mijn entity betaald?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
minstens 20k door die "day at the beach gone wrong"
toen met die stuntjumps bedoel je? nee ben gewoon ontiegelijk vaak doodgegaan, en die tailgater is 5 x gesneuveldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb jij dan voor mijn entity betaald?
Alleen cosmetisch. Bad sport betekent alleen dat je geen 1k meer krijg voor good behaviour. Lekker auto's blijven opblazen dus!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 02:23 schreef editoor het volgende:
Er zijn wat dingen die mij niet duidelijk zijn, zoals custom cars. Zijn die nou sneller dan de standaard auto's? Of heeft dat alleen met het uiterlijk van de auto te maken?
En hoe belangrijk is bad sport? Ik blaas zo af en toe iemands auto op, maar wat is de bedoeling van of je "sportief" bezig bent?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Verveelde me in freeroom dus maar uitgezet. Nadat Durex en Jackie weg gingen had ik niemand meer om op te jagen
Waar zie je mij zeggen dat ik je dood maakte? Ik kwam alleen op je af. Toen ik er was begon je als een idioot in het rond te schieten en daarna ging je weg..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt mij geen 1x gemold sukkel.... Je kwam niet eens in mijn buurt lol
Als je nou normaal gaat racen is farmen echt niet nodigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:16 schreef hoink581 het volgende:
Wil straks (14.00-15.00) met mij cash farmen?
Laatst mezelf nog naar de eerste plaats gebeukt in een sports classic.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je nou normaal gaat racen is farmen echt niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |