Nope, ik had de last postquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
vanwege verkeerde zuurstof?
ja tis ook vreselijk he die wiwa is zooo trietsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Nope, ik had de last post
Degene die last post heeft, mag een nieuw topic openen.
Wiwa heeft hem "gestolen" en dat is een banbaar
Oh dat boeit me niet, ik maak de regels niet maar zo zijn ze nu eenmaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ah fijn dat je het
[..]
ja tis ook vreselijk he die wiwa is zooo triets
quote:
Dit is echt om te jankenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nope, ik had de last post
Degene die last post heeft, mag een nieuw topic openen.
Wiwa heeft hem "gestolen" en dat is een banbaar
I know man, lekker meedoen met het gemiddelde niveauquote:
invite me godverdomme #KWAATquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
een dag geen gebitch is een dag niet geleefd
ik ben geen hostquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Invite hem gewoon man. lullig hoor
ik kan je 1 regelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Heeft er iemand toevallig een tailgater ergens staan die ik mag hebben
Kijk die hosswlaar danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik kan je 1 regelen.
Ik start nu een sessie, nog mensen die willen racen?
Staat je moeder nog niet onderaan de trap dat je naar bed moet?quote:
Nee mopje, ik woon al een tijdje niet meer thuis. Als het een grap moest zijn dan is het erg goed gelukt, er lachen ons allemaal stuk!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Staat je moeder nog niet onderaan de trap dat je naar bed moet?
Leer jij nou eerst maar schrijven ;-)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Nee mopje, ik woon al een tijdje niet meer thuis. Als het een grap moest zijn dan is het erg goed gelukt, er lachen ons allemaal stuk!
Ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef Divje het volgende:
Wie heeft de crew verwijderd? WAT IS DIT
serieus, ik kom niet op rsc
Ja is waarheid #Kwaatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:
Je gaat nu toch niet menen dat de crew is opgeheven vanwege dit gedonder hè?
Ja man echt kut #KWAATquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:
Hij is er nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef hoink581 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |