Nee, maar daar denken zij heel anders overquote:
Heel gek, ik houd ervan om enigzins bedekt over straat te gaan. Noem het een afwijkingquote:
Je zou in therapie kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel gek, ik houd ervan om enigzins bedekt over straat te gaan. Noem het een afwijking
Die eerste was wel extreem maar die tweede zie je wel vakerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou nee, ik woon in de binnenstad, en zo'n figuur als de eerste vrouw heb ik nooit eerder zien lopen op straat.
Ik ga morgen eens informerenquote:
Ik ben waarschijnlijk nog bedekterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel gek, ik houd ervan om enigzins bedekt over straat te gaan. Noem het een afwijking
Waarschijnlijk wel...vandaag waren er onderbenen zichtbaarquote:
Hmm, niet in de buurt waar ik woon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die eerste was wel extreem maar die tweede zie je wel vaker
Zie, daar heb je het alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel...vandaag waren er onderbenen zichtbaar
Pics.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel...vandaag waren er onderbenen zichtbaar
Ik ga mezelf opgeven voor het volgende seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al
Jij nudist jij
Dit is het laatste seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf opgeven voor het volgende seizoenhet is een schande!!
Kweek alvast een buik!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf opgeven voor het volgende seizoenhet is een schande!!
nee, dat is onzedig.quote:
Whut...nee, half Den Haag moet nog door de metamorfose!!!quote:
Hou nou eens op, ik spuug mijn laptop onderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut...nee, half Den Haag moet nog door de metamorfose!!!
Alles wat niet Randstad is, is pitoreskquote:
Gordon klaar met Hotter Than My Daughterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut...nee, half Den Haag moet nog door de metamorfose!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |