Precies, is jou al meerdere keren gelukt geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon naar de lokale dealer en vragen of je een ritje mag maken, evt nog even doen alsof je echt er aan denkt om te kopen
automobilisten horen in de file niet op kronkelweggetjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:55 schreef Anne het volgende:
Hier heb je ook zo'n kronkelweggetje die op die manier door motorrijders worden genomen.
Snappen ze nou echt niet dat uitsteken, ook al rijden ze binnen de lijntjes?
Ditquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
automobilisten horen in de file niet op kronkelweggetjes
Ja doei.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
automobilisten horen in de file niet op kronkelweggetjes
Die schep onder het blok is... raar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind die koplamp een beetje kaal. en die flap bij de uitlaten ook een beetje raar
Twee keer nog maar. Het werkt wel goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, is jou al meerdere keren gelukt geloof ik
Bevalt mij prima, op de Daytona 675.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef BlackLining het volgende:
Wat is dat met al die driecilinders trouwens de laatste tijd? Zowat elk merk komt er ineens mee.Ik heb er nooit mee gereden, maar er stond hier laatst een Speed Triple en ik kan nou niet zeggen dat ik dat zo mooi vond klinken eigenlijk Rij eigenschappen zullen wel erg goed zijn verder..
Als ik hier de motor binnen wil zetten moet ik door de overloop, en dan twee keer steken in de badkamer en de keuken om bij de schuur in de tuin te komenquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:53 schreef Salatrel het volgende:
Het gaat vriezen! (een beetje)
snel allemaal de motor naar binnen mensen!
Kan de hoek net niet maken om hem in de keuken neer te zetten, en de gang is net iets te smal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:53 schreef Salatrel het volgende:
Het gaat vriezen! (een beetje)
snel allemaal de motor naar binnen mensen!
oeps, spijkertje vergeten uit de muur te trekkenquote:
Moet je niet aan denken nee,quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oeps, spijkertje vergeten uit de muur te trekken
"Die verkopen jullie niet? Wat is dit nou weer voor ballentent?"quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Stug bij Goedhart naar binnen lopen en vragen om slidepads voor op je schouders![]()
Whehequote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
Stug bij Goedhart naar binnen lopen en vragen om slidepads voor op je schouders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |