hier kwam net een bak hagel naar benedenquote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trek de portemonnee maar vast![]()
Ik ga op deze schijven nog één keer nieuwe blokjes zetten en dan moeten ze er ook aan geloven.
Zuur wel. Wilde net gaan motorrijden, staan mijn ouders op de stoep voor een bak koffieen het is juist zo'n mooi motorweer
Geniet nog ff van ze, motorrijden kan zo vaak, je ouders gaan een keer dood.quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zuur wel. Wilde net gaan motorrijden, staan mijn ouders op de stoep voor een bak koffieen het is juist zo'n mooi motorweer
Ik heb een Hondaquote:
Valt nog mee denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom zit er een standaard op mijn motor? heul nie nodig!
[ afbeelding ]
het sleepoog wat de mijne heeft was wellicht wel praktisch geweestquote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom zit er een standaard op mijn motor? heul nie nodig!
[ afbeelding ]
Met 3 man was ie er redelijk vlot uit gelukkigquote:Op zondag 10 november 2013 16:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het sleepoog wat de mijne heeft was wellicht wel praktisch geweest
camera mee?quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met 3 man was ie er redelijk vlot uit gelukkig
Maar wel geweldig gereden vandaag! (deels illegaal wat wel jammer is)
Maar trails door het bos![]()
En door plassen van halve meter diep!
Jawel, maar grotendeels vergetenquote:
Dat heb je er goed vanaf gebrachtquote:Op zondag 10 november 2013 17:59 schreef Salatrel het volgende:
Zo tijd voor een schone onderbroek. Net met een vaart van 70 in ene keer achterband lek. Gelukkig motor rechtop weten te houden. Motor naar een veilige plek geduwd en op de middenblok en jawel weer een spijker
2e keer met deze bandquote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb je er goed vanaf gebracht
Hoe vaak is het al gebeurd?
Binnenkort een topic of mf me motor start niet meer ?quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met 3 man was ie er redelijk vlot uit gelukkig
Maar wel geweldig gereden vandaag! (deels illegaal wat wel jammer is)
Maar trails door het bos![]()
En door plassen van halve meter diep!
Dikte maakt mij niet zo heel veel uit, al is dunner natuurlijk fijner. Beter dikke handschoenen dan helemaal geen gevoel in je handen.quote:Op zondag 10 november 2013 02:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd. Nog erger dan gewone winterhandschoenen.
Ik heb er, onder het mom van "ik moet er maar aan wennen" een maand mee rond gereden maar het is niks voor mij. Allseason leer is het dikste waar ik nog fatsoenlijk mee kan rijden. Dus deze winter maar verwarmde handvaten. Handbeschermers zijn nog een optie maar ziet er niet uit op een naked fiets. Eerst maar eens zo proberen.
Ik had nog steeds de doorwaai jas aan vandaagquote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
vandaag met zomer handschoenen gereden, was op zich wel te doen.
Nee man. Ik ben nog geen 40quote:
*Blij is met handvatverwarming*quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
vandaag met zomer handschoenen gereden, was op zich wel te doen.
*Ongeduldig aan het wachten op pakketje met handvatverwarming*quote:
Zat er bij mij al op toen ik hem kocht. En het is best fijn om het te hebben als het ineens wat frisser blijkt te zijn op de weg dan je dachtquote:Op zondag 10 november 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
*Ongeduldig aan het wachten op pakketje met handvatverwarming*
Wat heb je voor nieuwe fiets eigenlijk? Je had toch een GSX-F die je horizontaal geparkeerd had?quote:Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat er bij mij al op toen ik hem kocht. En het is best fijn om het te hebben als het ineens wat frisser blijkt te zijn op de weg dan je dacht
Al moesten ze de rechter opnieuw aansluiten omdat de stekker geoxideerd was
Ik had een Yamaha Diversion 600, waarmee ik inderdaad een aardige schuiver gemaakt heb eerder dit jaar. Te duur om te repareren, dus bijgelegd en nu heb ik een Honda CBF 600. Lekkere fiets en een goede vervangerquote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat heb je voor nieuwe fiets eigenlijk? Je had toch een GSX-F die je horizontaal geparkeerd had?
http://www.speurders.nl/o(...)-twin-136371711.htmlquote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Dekatria het volgende:
Ik wou bijna '500 euro challenge' zeggen, maar dat ding is nog geen 20 jaar oud
Podver, ik wil eigenlijk nog wel een klusmotor hebben. Maar daar is deze eigenlijk te mooi voorquote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/o(...)-twin-136371711.html
deze wel
Er is nog genoeg aan te klussen hoor, lees de advertentiequote:Op zondag 10 november 2013 21:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, ik wil eigenlijk nog wel een klusmotor hebben. Maar daar is deze eigenlijk te mooi voor
godver, ik keek even hiernaar.quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Daantke het volgende:
Als iemand nog ouwe TA onderdelen/kuipwerk zoekt:
http://www.speurders.nl/o(...)in_prijs=&max_prijs=
Ben zelf nu ook op zoek naar een betrouwbare toer/allroad motor in plaats van een oldtimer met veel werkHeb al mooie biedingen op mijn VT500.
Succesquote:Op maandag 11 november 2013 07:58 schreef Salatrel het volgende:
zo maar eens recovery mission opstarten
band heeft 14k gelopen dus nu laat ik hem vervangen. Wegenwacht is gekomen en gegaan. Fiets gaat op transport naar motorzaakquote:Op maandag 11 november 2013 08:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Succes't Is nogal druk bij de Wegenwacht hoorde ik
Ga je die band weer laten fixen, of knal je er gewoon een nieuwe omheen?
Daar was ik ook gisterenquote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Anne het volgende:
Wij waren vandaag naar de Bigtwin Bikeshow in Rosmalen (Autotron), kleine fotoselectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vonden we allebei wel mooi, met uitzondering van de zijkap van het blok, die was nogal glimmie glimmie, terwijl de rest van de motor geheel mat was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MotorfietsJE voor Anne:
[ afbeelding ]
En ook deze vonden we allebei wel gaaf gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze vond SD wel gaaf. Fijn ook om ff inspiratie op te doen voor de Kawa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dikke konten waren er ook:
[ afbeelding ]
Inclusief wasrek:
[ afbeelding ]
En inclusief speelgoed voor de vrouwen:
[ afbeelding ]:
[ afbeelding ]
Het is iig geen bouwjaar '91 want oude type cockpit, ik gok '88/'89. Neemt niet weg dat ie in '91 op kenteken is gezet. Bouwjaar is te zien aan het typeplaatje op het frame, rechterkant richting balhoofd. Zo te zien heeft ie wel nieuwere velgen want er horen orgineel gouden onder te zitten. De oude waren waarschijnlijk doorgerot.quote:Op zondag 10 november 2013 22:57 schreef Daantke het volgende:
Maar even jullie mening over bovenstaande? Goede deal toch, mits er geen rare geluiden etc in het blok zitten? Ik moet snel beslissen: anders is 'ie dinsdag weg naar iemand anders.
Dus dat wordt morgenavond een proefritje in het donker, ben ik bang.
erger nog ik moet op de fiets terug want als ik klaar ben vannacht gaat de trein niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 09:49 schreef BlackLining het volgende:
Leuk is dat op maandag he
En nu moet je met de trein naar je werk zeker
Goed dat je het zegt. Die CDI's maak ik me niet echt druk om, als beide cilinders draaien zijn ze niet kapot toch? Dan kan ik ze zelf thuis ook wel anders monteren. Dat probleem had ik inderdaad al gelezen, maar ik dacht dat dit een '91er was en er dus geen last van had.quote:Op maandag 11 november 2013 10:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is iig geen bouwjaar '91 want oude type cockpit, ik gok '88/'89. Neemt niet weg dat ie in '91 op kenteken is gezet. Bouwjaar is te zien aan het typeplaatje op het frame, rechterkant richting balhoofd. Zo te zien heeft ie wel nieuwere velgen want er horen orgineel gouden onder te zitten. De oude waren waarschijnlijk doorgerot.
Probeer ook effe onder het zadel te kijken of de cdi's staant of liggend zijn gemonteerd. Moet je wel effe de zijkappen demonteren en daarna kan het zadel eraf die nog met 2 boutjes vastzit.
Over het motorblok zou ik niet in zitten want het zwarte blok(de enige echte blok voor een echte alp), die doet het of doet het niet
En ja, het blok kan gaan piepen als ie goed warm is en nogal wat bijgeluiden maken, maar dat doet mijn alp al jaren!
En effe de veerpoten checken natuurlijk
Als beide cilinders draaien moeten de cdi's nog goed zijn. En ik gok dat er al een aanpassing is op deze fietsquote:Op maandag 11 november 2013 12:00 schreef Daantke het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Die CDI's maak ik me niet echt druk om, als beide cilinders draaien zijn ze niet kapot toch? Dan kan ik ze zelf thuis ook wel anders monteren. Dat probleem had ik inderdaad al gelezen, maar ik dacht dat dit een '91er was en er dus geen last van had.
Misschien is er zelfs nog iets af te pingelen als ik zeg dat het helemaal geen '91er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |