Ne-Yo - So Sick.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
I AM SOOOOOO SICK OF LOVE SONGSSSSS SO TIRED OF TEAAAARS
Ik ben niet boos hoor, ben veel te chill om boos te zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De enige die hier zijn woede moet afblazen ben jij. Mag je gelijk wegblijven.
quote:
Ik word oud, ik kan tegenwoordig niet meer in meerdere SC's tegelijk posten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Je hoeft niet meteen weg te gaan hoor
nee, daar vergelijkte ik jou mee, omdat je meteen uitviel richting davidquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik een mocro ben met een lontje of dat ik een lontje heb van een mocro. Ik maakte even mijn afkomst duidelijk, somaliaanse piraat.
deze is mooier vind ikquote:
Vind ik niet.quote:
Marokkanen hebben over het algemeen een kort lontje, net zoals jij. Dat was enkel een vergelijking, niemand heeft iets over jouw afkomst gezegd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik een mocro ben met een lontje of dat ik een lontje heb van een mocro. Ik maakte even mijn afkomst duidelijk, somaliaanse piraat.
Ja omdat hij zo typ is die denkt dat iedereen op vmbo een mongool/idioot is. Wat zeker niet waar is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
nee, daar vergelijkte ik jou mee, omdat je meteen uitviel richting david
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik word oud, ik kan tegenwoordig niet meer in meerdere SC's tegelijk posten.
Tuurlijk kan dat welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik word oud, ik kan tegenwoordig niet meer in meerdere SC's tegelijk posten.
Waarom nietquote:
Dude, ik doe zelf vmboquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja omdat hij zo typ is die denkt dat iedereen op vmbo een mongool/idioot is. Wat zeker niet waar is.
Ik heb geen kort lontje, ik word maar boos om 2 dingenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Marokkanen hebben over het algemeen een kort lontje, net zoals jij. Dat was enkel een vergelijking, niemand heeft iets over jouw afkomst gezegd.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef Rodawa het volgende:
Niet beluisterd trouwens, stome Max Sneijder
quote:
Maar dat is natuurlijk de domste antwoorden die eruit zijn gehaaldquote:
Waar deed ik dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom doe je dan een emogif bij vmbo?
Kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk de domste antwoorden die eruit zijn gehaald
Pownews is wel altijd geniaal, net zoals dat lerarendag filmpjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt
Net zoals PowNews in mijn dorp heeft gefilmd
Briljant is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |