inb4 doe linkjequote:
Dit is wel héél toevalligquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
Straks komt ze al sherlockend hier terecht zo van 'Wut??'
Flikker dan op met zo bijdehand te doen man, er staat in je straat vast wel een container waar je even je woede kan afblazenquote:
wowwwwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
check al die topics en gesloten topics
jah is al een oud gerecht hoor heb het eerder gemaaktquote:
Ik zou het na een paar jaar ook opgeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
rijschool hé.
in Belgie mag je ook met 1 van je ouders leren rijden maar ons ma wilde op den duur niet meer.
HOI ROCKNIJNTJEquote:
Watquote:
Ik kom uit Finland, denk asjeblieft nooit meer dat ik een aap met bont ben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
OF is heeft het lontje van een Marokkaan volgens mij
De enige die hier zijn woede moet afblazen ben jij. Mag je gelijk wegblijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Flikker dan op met zo bijdehand te doen man, er staat in je straat vast wel een container waar je even je woede kan afblazen
Niklas Moisanderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kom uit Finland, denk asjeblieft nooit meer dat ik een aap met bont ben.
quote:
Begrijpend lezen is moeilijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kom uit Finland, denk asjeblieft nooit meer dat ik een aap met bont ben.
Omgquote:
weet ik maar ergens klopt het wel. ik was een redelijk moeilijke leerling.quote:
Zoals je kan lezen dachten er heel wat dat we het over jou haddenquote:
Nee ga niet wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een welkom hier![]()
. Nou ja, ik snap het nu, dus doei.
Nee, hij denkt dat ik een mocro ben met een lontje of dat ik een lontje heb van een mocro. Ik maakte even mijn afkomst duidelijk, somaliaanse piraat.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een welkom hier![]()
. Nou ja, ik snap het nu, dus doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |