Zat ik ook aan te denken. Maar ik heb de frituur in mijn garage staan en het regent buiten dus dat is niet echt prettig.quote:
Als je naar de AH gaat word je niet nat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef moi99 het volgende:
Zat ik ook aan te denken. Maar ik heb de frituur in mijn garage staan en het regent buiten dus dat is niet echt prettig.
Nee ga ik met auto en parkeer vlak voor de deurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je naar de AH gaat word je niet nat?
Dit kan ook met roerbakmie ipv rijst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef Rodawa het volgende:
ikzelf hou er van om kip en wok gronte in de pan te maken. hiervoor heb je de volgnende dinge nodig:
• een pan
• wok goente
• kip
oke nu gaan we het makne. stap 1 is om kip klaar te makwn daarna doe je stap 2 als het klar is wok groente erbij gooje. daarna stap 4 suas erbij voor lekkreheid en oja eerst nog de rijts!!!!!!!! voor smaak! ver volgnens maak je alles in 1 pan gooje en op scheppen maar!!!
jah maar rijst is betre voor je dan reor bak mie voor de gaints als je daar nast ook nog traint!!! meot je wel wite rijst heben niet de zwarte of zivlerliesrijst!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit kan ook met roerbakmie ipv rijst.
(+ eventuele spelling)
+1 maar teveel werk rodawa. Ik moet tenslotteje ook nog nog naar een tsjikkie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef Rodawa het volgende:
ikzelf hou er van om kip en wok gronte in de pan te maken. hiervoor heb je de volgnende dinge nodig:
• een pan
• wok goente
• kip
oke nu gaan we het makne. stap 1 is om kip klaar te makwn daarna doe je stap 2 als het klar is wok groente erbij gooje. daarna stap 4 suas erbij voor lekkreheid en oja eerst nog de rijts!!!!!!!! voor smaak! ver volgnens maak je alles in 1 pan gooje en op scheppen maar!!!
Hier kan ik geen chocola van maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Rodawa het volgende:
jah maar rijst is betre voor je dan reor bak mie voor de gaints als je daar nast ook nog traint!!! meot je wel wite rijst heben niet de zwarte of zivlerliesrijst!!!
Als dat al teveel werk is, moet je maar een stoommaaltijd kopen, kun je in de magnetron flikkeren en 3 minuten later kun je eten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef moi99 het volgende:
+1 maar teveel werk rodawa. Ik moet tenslotteje ook nog nog naar een tsjikkie.
Vorige keer had ik babipangang van AH gekocht was echt hoor hiih
Niemand neemt het je kwalijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hier kan ik geen chocola van maken.
oh das ook lekkre haal ik ook atlijd bij de azian op de hoek! mestal met bamie mar nassie is ook lekerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef moi99 het volgende:
[..]
+1 maar teveel werk rodawa. Ik moet tenslotteje ook nog nog naar een tsjikkie.
Vorige keer had ik babipangang van AH gekocht was echt hoor hiih
dat klopt chokola word van kakauw gemakt niet van wite rijst!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hier kan ik geen chocola van maken.
Nee ben autist durref niet zolder afquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik zou de bezorgbeer ff raadplegen.
godverdomme klootzakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Een enkele stap:
Leer godverdomme wat moeite te doen voor je eten.
Klaar.
aardappelschijve met sate gehadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
ts heb je al gegete of nog niewe tips nodig?
Sodeju Rodawa, had je wat op of zo:) Of had je tiktyfus LOLquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jah maar rijst is betre voor je dan reor bak mie voor de gaints als je daar nast ook nog traint!!! meot je wel wite rijst heben niet de zwarte of zivlerliesrijst!!!
hoi andrea luek dat je ht vraagt ik had idd wat op namelijk boonen met aard aappelen en sju met kip snietsel het was heerlijk hahaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Sodeju Rodawa, had je wat op of zo:) Of had je tiktyfus LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |