Davidquote:
Hoiquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je biedt je excuses aan omdat je zo'n asshole bent, op je tumblr. Ik vergeef je bij deze.
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Uit vmbo heb je meerdere studies:quote:
Haaiquote:
No shitquote:
Dat zijn geen studies, dat zijn sectoren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uit vmbo heb je meerdere studies:
Marketing en ondernemen
Horeca en commercie
Beroep en passie
Lifestyle en multimedia
Er zijn dus weg degelijks studies, vuile mochool.
vmbo is geen studie, kijk maar in de dikke van dale.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uit vmbo heb je meerdere studies:
Marketing en ondernemen
Horeca en commercie
Beroep en passie
Lifestyle en multimedia
Er zijn dus weg degelijks studies, vuile mochool.
Ja dat bedoel ik dan en daarvan heb ik de verkeerde gekozen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat zijn geen studies, dat zijn sectoren.
RIJTS!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb echt zo'n honger, bohhhh zeg hee. Even KIP met RIJTS en WOKGROENTE en AARDAPPELSCHIJFJES en ZOETZURE WOKSAUS maken.
Nou dan hoef je me geen "vuile mochool" te noemenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dan en daarvan heb ik de verkeerde gekozen!
rijschool hé.quote:
Doe even normaalquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Tevens doe ik GTL maar dat maakt verder niet uit kut monchool
clootzakquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Tevens doe ik GTL maar dat maakt verder niet uit kut monchool
Was je zo'n ramp?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
rijschool hé.
in Belgie mag je ook met 1 van je ouders leren rijden maar ons ma wilde op den duur niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |