Ik heb genoeg voor ons beiden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kun je me niet wat Zen passen anders? Jij bent de positiviteitsgoeroe zie ik al.
[..]_!
Mooi, ik heb weer genoeg pussy voor ons beiden. Want sum?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voor ons beiden.
dwc die zichzelf een pussy noemtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, ik heb weer genoeg pussy voor ons beiden. Want sum?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het enige wat jij prikt is je vork in een kapsalon, dikzak.
wat is er grappig aan dan¿quote:
Nederlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand post waar dwc woont dan ga ik hem wel even prikken. Vooruitbetaling gaarne.
quote:
Voelt een beetje als je scrotum, maar dan in het groot en iets zachter.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelt een beetje als je scrotum, maar dan in het groot en iets zachter.Door die klieren snap je.
Het voelt niet als spier of puur vet he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!!
Al begin ik nu langzamerhand wel idee te krijgen hoe tietjes voelen, ik begin ze zelf nu ook beetje te ontwikkelen. Heel zachtjes.
Maar bestaat toch juist uit vet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Het voelt niet als spier of puur vet he.
Wat was de zoekopdracht in google dat je dit gevonden hebt, " TETTE "quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... verklaart ook het verschil tussen al die borsten die ik gezien heb. Sommige zien er echt stevig uit, zal dan wel meer uit klieren bestaan. Terwijl vettietjes gelijk beïnvloed worden door de zwaartekracht.
Je kan als vrouw maar beter kliertieten hebben, blijven langer goed.
kliertietenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... verklaart ook het verschil tussen al die borsten die ik gezien heb. Sommige zien er echt stevig uit, zal dan wel meer uit klieren bestaan. Terwijl bij vettietjes de invloed van zwaartekracht al vrij duidelijk zichtbaar is.
Doe eens wat praktijkervaring op en zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... verklaart ook het verschil tussen al die borsten die ik gezien heb. Sommige zien er echt stevig uit, zal dan wel meer uit klieren bestaan. Terwijl bij vettietjes de invloed van zwaartekracht al vrij duidelijk zichtbaar is.
Pest die jongen niet zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe eens wat praktijkervaring op en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |