Wat was de zoekopdracht in google dat je dit gevonden hebt, " TETTE "quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... verklaart ook het verschil tussen al die borsten die ik gezien heb. Sommige zien er echt stevig uit, zal dan wel meer uit klieren bestaan. Terwijl vettietjes gelijk beïnvloed worden door de zwaartekracht.
Je kan als vrouw maar beter kliertieten hebben, blijven langer goed.
kliertietenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... verklaart ook het verschil tussen al die borsten die ik gezien heb. Sommige zien er echt stevig uit, zal dan wel meer uit klieren bestaan. Terwijl bij vettietjes de invloed van zwaartekracht al vrij duidelijk zichtbaar is.
Doe eens wat praktijkervaring op en zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Hmm... verklaart ook het verschil tussen al die borsten die ik gezien heb. Sommige zien er echt stevig uit, zal dan wel meer uit klieren bestaan. Terwijl bij vettietjes de invloed van zwaartekracht al vrij duidelijk zichtbaar is.
Pest die jongen niet zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe eens wat praktijkervaring op en zo.
Die 1e pic thoughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef Modus het volgende:
"Dana Korstenbroek"
http://backspaceforward.tumblr.com/tagged/Dana-Korstenbroek
4,31/10.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die 1e pic though.
[ afbeelding ]
Gaat me geld kosten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe eens wat praktijkervaring op en zo.
Zo'n dikke opgebolde kipfilet in de broek in zo'n houding.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op die ene cm² tussen haar benen.
Ze is wel 17 zie ik nu!
Kalkoenkutje!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n dikke opgebolde kipfilet in de broek in zo'n houding.
Hnnngggquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n dikke opgebolde kipfilet in de broek in zo'n houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |