SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er leuk uit, maar veel van die jongens zullen niet zo makkelijk in tijdrit houding kunnen zitten denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou sommige zadelpennen zien er mooi uit op dat stukje Fok. Ik vraag mij af of ze van echt stijf carbon zijn of van zacht alu.
Hoezo, staat ze op KPD?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kano's vriendin heeft wel goede koplampen.
Geen idee, ik kijk daar alleen in het lange zadelpennen topic om inspiratie op te doen voor mijn chirurgische ingreep.quote:
Ik wil een genotsknuppel die groot genoeg is dat ik nooit meer hoef uit te klikken bij het stoplicht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat ga je doen, toch geen drastische geboortbeperking hoop ik? Anders is dit misschien wel een goed idee
[ afbeelding ]
Met jouw framemaat heb je dus ongeveer 12 cm nodig?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil een genotsknuppel die groot genoeg is dat ik nooit meer hoef uit te klikken bij het stoplicht.
59 cm framemaat hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Met jouw framemaat heb je dus ongeveer 12 cm nodig?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:19 schreef keesfietst het volgende:
Of moet ik dit soort verhalen voor me houden voortaan en pics van m'n vriendin posten?
Allebei mag ook hoor. Maar vooral pics van je vriendin. Of je zadelpen voor Cyclinggirl en cap_fabquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:19 schreef keesfietst het volgende:
Dacht dat ik het verkeerde topic aan had geklikt
Om de eer hoog te houden hier even een rondje gefietst. Door de duinen waar het vol lag met bladeren, takken en waar veel wind stond. Toch iets meer dan 100km. Of moet ik dit soort verhalen voor me houden voortaan en pics van m'n vriendin posten?
Ik stel voor dat jij begint met de koplampen van jouw vriendin, ik heb daar eerder in het topic veel goeds over gelezenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Allebei mag ook hoor. Maar vooral pics van je vriendin. Of je zadelpen voor Cyclinggirl en cap_fab
Stuur d'r een lieve pm met de vraag of ze wilt opsturen naar je.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij begint met de koplampen van jouw vriendin, ik heb daar eerder in het topic veel goeds over gelezen![]()
Hoezo? Jij wilt ze zien, ik zie ze vanavond weer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:49 schreef SuperWeber het volgende:
Ik vind dat de verantwoordelijkheid van Kano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |