abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132725742
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"A relationship is not based on the time you've spent together, but the foundation you've built together."
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 oktober 2013 @ 15:15:12 #2
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132725809
Afspraak gemaakt om zondag spullen te gaan verdelen, ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:42:46 #3
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132728926
Huilbuien , niet kunnen slapen , niks eten en tot overmaat van ramp zoekt ze contact met me .
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:30:52 #4
414972 iGanja
Chaiba me crazy
pi_132730551
Zo laatste gesprek om het maar 'goed' af te ronden. Vraag me voornamelijk af waarom ik het zo heb laten lopen..
Denk altijd na over wat je doet, maar doe niet altijd wat je denkt..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:56:31 #5
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_132731259
Dat vraagt mijn ex zich ook af, terwijl zei me dr uit getrapt heeft...

Wtf..

En maar zeggen.. Als ik had geweten hoeveel je van me hield en hoeveel pijn dit je doet had ik het nooit gedaan..

Ga toch weg man!
pi_132731546
Nou ik moet toch echt zeggen dat een afronding wel een beetje helpt en helemaal als de ander uiteindelijk toch zijn excuses heeft aangeboden.
Je weet dan ook dat het over is maar het zegje wat je had moeten zeggen is toch gedaan. Nu weet je dat het verwerken toch een beetje moet beginnen en dat je ook voor jezelf even goed voor afleiding enzo moet zorgen.
pi_132733861
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik moet toch echt zeggen dat een afronding wel een beetje helpt en helemaal als de ander uiteindelijk toch zijn excuses heeft aangeboden.
Je weet dan ook dat het over is maar het zegje wat je had moeten zeggen is toch gedaan. Nu weet je dat het verwerken toch een beetje moet beginnen en dat je ook voor jezelf even goed voor afleiding enzo moet zorgen.
Eens hoor, ik beb mijn afronding nooit gekregen en krijg sporadisch nog steeds mails over hoe gestoord ik wel niet ben :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_132734572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens hoor, ik beb mijn afronding nooit gekregen en krijg sporadisch nog steeds mails over hoe gestoord ik wel niet ben :)
Ik moet ook wel zeggen dat ik mijn afronding afgedwongen heb. Bij mij was juist dus dat die ineens niets meer van zich liet horen en liet zien en ik eerst aardig contact bleef zoeken om dingen uit proberen te praten (sinds we in hetzelfde dorp wonen en zijn vrienden en zijn broer ook al jaren stapmaatjes van me zijn). Ik had al door dat die waarschijnlijk 2 gelijk had maar dat ontkent die maar ik weet beter en op het moment dat ik hem duidelijk maakte dat die maar beter kon praten want anders als ik hem zou tegen komen in Wormerveer , ik waar iedereen bij stond wel eens mijn zegje kon doen.
Sinds zijn vriendin schijnbaar niet van mij afweet kon die ineens wel heel snel reageren.

Dat heeft even op een hele heftige chatsessie geleid waar ik even alles tegen hem zei wat ik eigenlijk al heel lang tegen hem face to face wilde zeggen kwijt kon. Hij voelde zich nogal aangevallen en probeerde met straat taal me te imponeren ( pech voor hem is alleen dat ik zelf een straatmeisje ben geweest en dus niet echt geimponeerd was) .
Hij draaide bij en bood toen zijn excuses aan en nu is het niet meer dat we beste vrienden zijn maar we staan ook niet meer op voet van oorlog en dat is eigenlijk al heel wat sinds ik eigenlijk hem al maanden wilde aanvliegen

Ik vond ook in de situatie dat ik voor mezelf op moest komen en heb het eigenlijk zo ook afgedwongen. De eerste dagen voelde ik me even kut omdat het nogal een heftig gesprek is geweest maar ik heb tenminste mijn zegje gedaan, heb hem verteld dat ik gekwetst was en dat ik eigenlijk daar nooit excuses voor heb gekregen al meerdere keren en nu bood die dat dus aan.Ook dat ik hem laf vond omdat die me nooit onder ogen is gekomen en dat het hem een hoop had gescheeld als die het eerst gewoon face to face uit had gemaakt en niet niets meer van je laten horen want dat pikt niet iedereen .

Het is aan hem wat die ermee doet . Ik heb voor nu mijn zegje gezegd, hoop dat die wat beter met mensen zal omgaan maar hem kennende is dat niet het geval want hij speelt graag spelletjes en loopt graag weg als het niet allemaal in zijn voordeel uitpakt .

En voor mij begint nu echt een beetje het verwerkingsproces omdat het er gewoon eerst niet eens was.

Ik ben uiteindelijk wel trots dat ik voor mezelf opkwam en juist ook mijn zegje heb kunnen zeggen en dat we niet meer rondlopen in wormerveer van oh kut straks kom ik hem tegen en dan is het knallende ruzie. En dat is me ook wel heel wat waard.
pi_132749167
Ik denk dat het afsluiten van een relatie iets is wat uit jezelf moet komen. Je hebt breakups waarbij beiden mee instemmen en breakups die wat minder rooskleurig verlopen, maar het ligt bij jezelf hoe jij besluit daarmee om te gaan. Voor sommige mensen komt er nooit afsluiting omdat ze een ideaalbeeld hebben gecreeerd in hun hoofd van hoe het zou moeten lopen en houden dan wanhopig daar aan vast. Aan het begin van een breakup blijf je altijd met vragen zitten. Het is aan jou om dan te zeggen: 'Fuck it, ik ga verder met mijn leven en laat de negatieve gevoelens en onbeantwoorde gedachtes varen.' en om de kennis die je hebt opgestoken te gebruiken bij een nieuwe relatie.
pi_132751985
Ik denk ook dat dat waar is. Hij en ik hebben altijd al een raar contact gehad en de meeste die ons kennen zeggen ook oh die komt bij je terug. Juist omdat dat vaker is gebeurd.
Daar wil ik alleen even niet bij stilstaan want ik moet ook voor mezelf alles wat er tussen ons is gebeurd verwerken.
Er is alleen ook dus weer een wending gekomen waar ik niet aangedacht had, het is heel kort na ons gesprek uitgegaan met zijn vriendin. En eigenlijk baal ik daar een beetje van en is het raar.

Het is juist verwarrend omdat ik dus voor mezelf zoiets had , het is over. Hij heeft nu een meisje en is gelukkig , ik moet verwerken dat het over is (dat lijkt me evengoed handig voor mezelf en dat is ook even wat ik me voorneem) alleen weet ik dat er weer een andere wending aan kan komen.
Het is vaker gebeurd.

Bij ons is ook het leeftijdsverschil wat heel erg speelt, we schelen 10 jaar en dat speelt nogal een rol.

Hij is vaak juist dat die moeite met zijn gevoelens heeft en ze wegdrukt omdat ik ouder ben en dan juist iemand heeft die dezelfde leeftijd heeft want zijn vrienden accepteren dat meer dan mij.

We komen ook vaak steeds weer bij elkaar terug, juist ook omdat we gewoon heel veel bij elkaar losmaken. En ik weet ook dat we veel om elkaar geven en gewoon een bijzondere band is , maar ik moet ook even aan mezelf denken.

Voor mezelf wil ik even gewoon van het scenario uitgaan dat het over is juist omdat ik even wat moet verwerken.
Het helpt dat die zijn excuses heeft gemaakt en voor mezelf we ook rond kunnen lopen in het dorp en geen ruzie meer hebben en ik ook echt mijn excuses heb gekregen.

Ik zie ook verder wat de toekomst brengt maar ik ben nu voor mezelf dus eigenlijk even bezig afleiding te zoeken en mijn eigen ding te doen omdat ik juist nu zoiets heb van ik moet ook verder.
pi_132752427
Nou gisteren eerste afspraakje gehad sinds de breakup met mijn ex. Was erg gezellig en een ontzettend leuke meid, maar toch voel ik me vandaag weer enigszins down en denk ik weer (te)veel aan mijn ex. ;(

Te hard van stapel gelopen?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 oktober 2013 @ 10:38:24 #12
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132752574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef Gauner het volgende:
Nou gisteren eerste afspraakje gehad sinds de breakup met mijn ex. Was erg gezellig en een ontzettend leuke meid, maar toch voel ik me vandaag weer enigszins down en denk ik weer (te)veel aan mijn ex. ;(

Terugval zal je beetje houden, afgelopen weken behoorlijk veel met anderen contact gehad maar als je dan weer alleen thuis of ergens bent mis je de genegenheid en niet perse je ex. Alleen verbind je je gevoel nog aan de laatste persoon in dit geval je ex. Doorgaan is het advies :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door D_A op 31-10-2013 12:07:00 ]
pi_132754953
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Terugval zal je beetje houden, afgelopen weken behoorlijk veel met anderen contact gehad maar als je dan weer alleen thuis of ergens bent mis je de genegenheid en niet perse je ex. Alleen verbind je je gevoel nog aan de laatste persoon in dit geval je ex. Doorgaan is het advies :Y
Dit realiseer ik mij heel vaak en heel goed en dat helpt mij ook weer. De affectie, iemand, het weten dat je iemand hebt waar je op terug kan vallen, 'if all goes to hell'.

[ Bericht 0% gewijzigd door D_A op 31-10-2013 12:13:19 (M'n autocorrect faalde.) ]
pi_132867158
Zo deze week is even emotioneel en heftig geweest omdat toch een boel oude gevoelens de kop op staken, maar ben uiteindelijk toch trots dat ik voor mezelf opkwam en uiteindelijk een excuses opleverde en dat is voor mij wel even goed geweest.

Nu langzaam aan weer wat meer doen qua afleiding, weer tekenen want daar kan ik eventjes wat in kwijt, gewoon even filmpjes kijken en afleiding als gewoon even familie ofzo.

Stappen gaat wel weer komen maar ik doe even rustig aan want redelijk overstuur zijn en alcohol zijn even geen goede combinatie.

Het voelt voor mij ook raar want het is ik heb de oorlog gewonnen nu nog de vrede zien te bereiken en houden. Ik ben aan een kant trots dat ik eindelijk gezegd heb dat die me vele keren gekwetst heeft en daar nooit een excuses voor kreeg en dat daarom ook juist dat excuus kreeg.

Zijn facebook is ook helemaal stil na de ruzie en gesprek , dat betekend hem kennende dat die er wel mee zit en ergens is dat ook even goed want misschien gaat die wat meer over dingetjes nadenken.

Voor mij is het nu even een tijd van heel veel weer even op een rijtje zetten en gewoon rustig aan doen. Moest aan een kant ook weer lachen want hoe vaak komt nu Amy Winehouse en Pink weer op de proppen. Dat soort muziek is ook weer even lekker in dat soort periodes
pi_132868780
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef formerjellybean het volgende:
Zo deze week is even emotioneel en heftig geweest omdat toch een boel oude gevoelens de kop op staken, maar ben uiteindelijk toch trots dat ik voor mezelf opkwam en uiteindelijk een excuses opleverde en dat is voor mij wel even goed geweest.

Nu langzaam aan weer wat meer doen qua afleiding, weer tekenen want daar kan ik eventjes wat in kwijt, gewoon even filmpjes kijken en afleiding als gewoon even familie ofzo.

Stappen gaat wel weer komen maar ik doe even rustig aan want redelijk overstuur zijn en alcohol zijn even geen goede combinatie.

Het voelt voor mij ook raar want het is ik heb de oorlog gewonnen nu nog de vrede zien te bereiken en houden. Ik ben aan een kant trots dat ik eindelijk gezegd heb dat die me vele keren gekwetst heeft en daar nooit een excuses voor kreeg en dat daarom ook juist dat excuus kreeg.

Zijn facebook is ook helemaal stil na de ruzie en gesprek , dat betekend hem kennende dat die er wel mee zit en ergens is dat ook even goed want misschien gaat die wat meer over dingetjes nadenken.

Voor mij is het nu even een tijd van heel veel weer even op een rijtje zetten en gewoon rustig aan doen. Moest aan een kant ook weer lachen want hoe vaak komt nu Amy Winehouse en Pink weer op de proppen. Dat soort muziek is ook weer even lekker in dat soort periodes
Heeft hij zijn excuses gedaan nadat je zei dat hij je nooit excuses heeft gegeven voor de vele keren dat hij je gekwetst heeft ? Of is hij zelf naar je gekomen met de bedoeling zich te verontschuldigen? Groot verschil!

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 03-11-2013 21:28:15 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132869709
Dat maakt voor mij niet zoveel uit , voor mij is het feit dat het uiteindelijk gebeurde genoeg.
Het is gebeurd nadat we besloten een gesprek aan te gaan. En daar is een heftig gesprek door gekomen en daar in dat gesprek is het een en ander besproken waardoor hij toch uiteindelijk besloot zijn excuses te maken.

Dat excuus is voor mij gewoon geaccepteerd , juist omdat ik het wel waardeerde en iets was wat ik graag wilde , maar nooit gebeurd is , en ook niet dacht dat dat zou gebeuren dus voor mij is het wel goed.
pi_132870170
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Dat maakt voor mij niet zoveel uit , voor mij is het feit dat het uiteindelijk gebeurde genoeg.
Het is gebeurd nadat we besloten een gesprek aan te gaan. En daar is een heftig gesprek door gekomen en daar in dat gesprek is het een en ander besproken waardoor hij toch uiteindelijk besloot zijn excuses te maken.

Dat excuus is voor mij gewoon geaccepteerd , juist omdat ik het wel waardeerde en iets was wat ik graag wilde , maar nooit gebeurd is , en ook niet dacht dat dat zou gebeuren dus voor mij is het wel goed.
Oké. Ik ben blij voor je ;)
pi_132870264
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Oké. Ik ben blij voor je ;)
Ja , het is een beetje een afsluiting van een lange roerige periode geweest. Dus wat dat betreft is het best lekker.
pi_133033419
Ex maakt het uit. Valt in 2 maanden 10 kilo af. Verft haar haar blond. Zet een foto op facebook met een kort rokje aan. Krijgt 250 likes en 50 kwijlende mannen onder haar foto..

Enerzijds zo kansloos, anderzijds ; Ik trek het enorm slecht :'(
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:02:03 #20
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133036549
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:33 schreef Gengar het volgende:
Ex maakt het uit. Valt in 2 maanden 10 kilo af. Verft haar haar blond. Zet een foto op facebook met een kort rokje aan. Krijgt 250 likes en 50 kwijlende mannen onder haar foto..

Och ik zag de auto van een gozer waar ik dr al 2 jaar voor waarschuwde voor dr deur staan

alles is relatief
pi_133036902
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:33 schreef Gengar het volgende:

Herkenbaar, smerige gladjakkers zijn het die er meteen opduiken. Blokkeren/verwijderen of het op kunnen brengen om niet haar Facebook te checken is de enige oplossing
pi_133037096
Dat een ex wraak kan nemen terwijl het toch aan diegene ligt waarom de relatie voorbij is, valt dat ook onder liefdesverdriet?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_133037123
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:17 schreef HSG het volgende:
Dat een ex wraak kan nemen terwijl het toch aan diegene ligt waarom de relatie voorbij is, valt dat ook onder liefdesverdriet?
Verklaar je nader.
pi_133037152
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef Gauner het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Ik vraag het algemeen.
pi_133037206
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik vraag het algemeen.
Of het liefdesverdriet is dat kunnen wij niet bepalen, ligt eraan hoe je het zelf ervaart. Maar wat versta je onder 'wraak nemen'?
pi_133037279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Gauner het volgende:

[..]

Of het liefdesverdriet is dat kunnen wij niet bepalen, ligt eraan hoe je het zelf ervaart. Maar wat versta je onder 'wraak nemen'?
Maakt niet uit. Noem maar iets. :)
pi_133038422
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef Gauner het volgende:

Waarom spreek -in godsnaam- nog af met je ex? Je bent je eigen graf heel diep aan het graven. Afspreken helpt je echt niet om verder te gaan hoor, vooral als de relatie nog niet zo lang afgelopen is. Neem toch wat tijd voor jezelf om het te verwerken? Ik zeg niet dat je haar niet mag hebben als vriend, maar NU NIET,misschien veel later als je 'nuchter' bent en de relatiebreuk hebt kunnen verwerken. Want hoe je nu bezig, bent : :N .
pi_133038648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom spreek -in godsnaam- nog af met je ex? Je bent je eigen graf heel diep aan het graven. Afspreken helpt je echt niet om verder te gaan hoor, vooral als de relatie nog niet zo lang afgelopen is. Neem toch wat tijd voor jezelf om het te verwerken? Ik zeg niet dat je haar niet mag hebben als vriend, maar NU NIET,misschien veel later als je 'nuchter' bent en de relatiebreuk hebt kunnen verwerken. Want hoe je nu bezig, bent : :N .
Het was een afspraak met een andere meid. Mijn ex heb ik al bijna drie weken niet meer gesproken.
pi_133038702
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef Gauner het volgende:

[..]

Het was een afspraak met een andere meid. Mijn ex heb ik al bijna drie weken niet meer gesproken.
Ah ok ^O^ ,super dat je haar al 3 weken niet meer hebt gesproken en volhouden hé.
Die andere meid is dus een rebound chick....
pi_133055566
Het is nu even weekje verder en het gaat redelijk, ik zie dingen wel even wat helderder.
De kritieken van vrienden over ja ik had die excuses niet geaccepteerd van anderen uit mijn omgeving ook daargelaten want voor mij is na hoelang er al dingen zijn gebeurd dat het minste wat hij kon doen.
Ten tweede ben ik veel minder opgefokt, het was namelijk wel zo dat ik eerst dacht dat als ik hem zou zien ik hem aan zou vliegen en ja dat gevoel is eigenlijk weg sinds het gesprek.

Zijn facebook is akelig stil , en heb het idee dat het een en ander is maar dat is vanaf nu zijn pakje aan.
De vrienden die me gingen waarschuwen oh straks gebeurd weer hetzelfde als eerst en daar moet je voor waken ook gezegd van daar wil ik even niet mee bezig zijn.
De ruzie is over , wat we hadden is ook over en ik moet voor mezelf even bezig zijn dingen een plekje te geven en niet meer bezig zijn met hem.

Het is voor mij min of meer even moeilijk dat ik ook even met een minder stukje van mezelf geconfronteerd word en dat is juist doordat ik door omstandigheden al geen hoge pet op heb van mannen (seksueel misbruik vroeger) en dit gewoon mij even een extra knauw heeft gegeven .

Ik wil mezelf ook even goed de ruimte geven om een boel te verwerken en denk voorlopig even niet aan relaties wil denken.
Nu wil ik even weer goed voor mezelf in mijn vel zitten.

Ik ben allang blij dat wel mijn eetpatroon weer normaal is, en ik ook gewoon goed slaap want dat was eerst ook ver te zoeken.
pi_133057520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
*Verhaal*
Hier maak ik vast geen vrienden mee maar ik ga het toch zeggen.

Ik heb meerdere van je berichten gelezen en ik vraag me enorm af wie je er nou van probeert te overtuigen dat je over hem heen bent en dat je het prima vindt zo, ons of jezelf? Ik lees voortdurend analyses over hem, zijn gedrag, zijn aanwezigheid op Facebook, zijn omgang met anderen... Als je over hem heen was hield je je wel met andere dingen bezig.
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:44:47 #32
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133057837
Als je wraak wil nemen op een ex neem dan wraak door een gelukkig leven te leiden met een leuke nieuwe partner. Op den duur moet je je ook vermannen in plaats van telkens maar terug te denken en te praten erover hier. Praten/typen is goed en nuttig voor een bepaalde tijd, maar niet voor te lang. Gewoon weer wat in de markt storten en niet aanstellen.
we dan
pi_133058045
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef Plong het volgende:

[..]

Hier maak ik vast geen vrienden mee maar ik ga het toch zeggen.

Ik heb meerdere van je berichten gelezen en ik vraag me enorm af wie je er nou van probeert te overtuigen dat je over hem heen bent en dat je het prima vindt zo, ons of jezelf? Ik lees voortdurend analyses over hem, zijn gedrag, zijn aanwezigheid op Facebook, zijn omgang met anderen... Als je over hem heen was hield je je wel met andere dingen bezig.
Hallo , ik zeg niet dat ik over hem heen ben , ik zeg dat ik de probeer de situatie probeer te verwerken dat is iets heel anders.
Als je elkaar jaren kent en het gaat ook op een mindere manier uit dan is daar tijd voor nodig om het te verwerken of heb je ineens zoiets van he het is uit laat ik even gezellig gaan feesten ???
En ja ik analyseer , maar ik weet van mijzelf dat dat bij mij een manier is om te verwerken misschien is dat bij jou anders maar zo ja , zo verwerkt iedereen het anders.

Het is niet alleen een relatie geweest en ook een vriendschap die ook jaren speelde dus ja dan heb ik daar tijd voor nodig om juist weer alles op een rijtje te zetten.

En overigens het heet hier loslaten van je ex , dus ja dan kun je weleens analystische posts lezen maar als jij voor jezelf zo goed weet hoe je relaties moet verwerken volgens jou dan lees je ze toch niet .
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:03:34 #34
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133076019
Ze wou praten... Over hoe het nou zat.. Waarom ze zei : ik mis je

Ja komende week spreken we wel af : Eerste week had ze het druk met werk enzo.. Stuurde ze een sms dat ze het te druk had..

Nu weer een week later niets gehoord..
Ja of ik dr dashboard lampje kon maken van dr auto..

Nu is ze maandag jarig...
Feliciteren ? ...

Nee he ... ??

Pfff
pi_133076481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:

Ja komende week spreken we wel af : Eerste week had ze het druk met werk enzo.. Stuurde ze een sms dat ze het te druk had..

Feliciteren ? ...

Nee he ... ??

Pfff
Niet feliciteren!
Edit: absoluut niet feliciteren!
pi_133076539
quote:

Feliciteren ? ...

Nee he ... ??

Pfff
Oooh, het is een schorpioen :|W .
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:42:41 #37
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133078299
Maar... Maaaar.. dat word de eerste keer in 8 jaar dat ik het niet doe dan...

:{ ;(
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:45:41 #38
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133078357
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Oooh, het is een schorpioen :|W .
http://www.urbanlotus.nl/sterrenbeeld-schorpioen.html

Damn... duidelijk ...
Die zooi nog nooit gelezen maarre ... :X }:|
pi_133078472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:45 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

http://www.urbanlotus.nl/sterrenbeeld-schorpioen.html

Damn... duidelijk ...
Die zooi nog nooit gelezen maarre ... :X }:|
Als ik je hoor praten over haar komt ze mij inderdaad over als wat je net gelezen hebt. Erg verwarrend hé.
Maar goed nu even realiteit: niet feliciteren en geen 'gelukkig' nieuw jaar...
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:58:31 #40
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133078615
:'(

Maargoed dat ik een hele drukke week op de zaak heb :)
pi_133078773
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
:'(

Maargoed dat ik een hele drukke week op de zaak heb :)
Altijd goed om afleiding te hebben ;) Je niet laten vangen hé door mevrouw daar...
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:10:40 #42
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133078833
Nah... het is gewoon triest dat het zo moet...

Klein beetje respect naar mij toe en je kan elkaar feliciteren als je jarig bent..
Maargoed als ze niet eens een uurtje kan vrijmaken om haar rare gedrag uit te leggen waarvan ze weet dat ik er heel erg mee zit .. Dan heb je zelf die keuze gemaakt..

Gewoon jammer.. en ik weet nu al dat ik het naar mn hoofd krijg.
Gaat zeker zoiets worden : Zo wat dacht je we hebben niks meer dus ik vergeet je maar

Ze moest is weten ..pffff
pi_133078942
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nah... het is gewoon triest dat het zo moet...

Klein beetje respect naar mij toe en je kan elkaar feliciteren als je jarig bent..
Maargoed als ze niet eens een uurtje kan vrijmaken om haar rare gedrag uit te leggen waarvan ze weet dat ik er heel erg mee zit .. Dan heb je zelf die keuze gemaakt..

Gewoon jammer.. en ik weet nu al dat ik het naar mn hoofd krijg.
Gaat zeker zoiets worden : Zo wat dacht je we hebben niks meer dus ik vergeet je maar

Ze moest is weten ..pffff
Was ze nu echt zooooo bijzonder? ....inderdaad ze lijkt mij meer iemand om "pffffffff" tegen te zeggen :P
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:19:10 #44
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133079011
Ken dr 10 jaar.. 5 jaar samengewoond..

Zit wel diep zegmaar ... Helaas.. Blijkbaar alleen bij mij hahaha
pi_133079250
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ken dr 10 jaar.. 5 jaar samengewoond..

Zit wel diep zegmaar ... Helaas.. Blijkbaar alleen bij mij hahaha
Het zit ook diep bij haar, maar ze uit het op een ander manier. Geloof mij ;)
Het kan zelfs dieper bij haar zitten dan je denkt. Ze is gewoon minder 'expressief' en gaat daar op een ander manier om dan je ;). Je moest eens weten hoe we vrouwen in elkaar zitten. :') :|W
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:46:15 #46
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133079567
Ja... Door me te zeggen ik mis je.. En dan vraag ik om uitleg en dan zegt ze ja we praten komende week wel.. De hele week niks gehoord, aan het einde vd week een excuus dat het zo druk was op werk e.d maaaar als je er behoefte aan hebt kunnen we komende week nog praten.. Hele week niks gehoord behalve over dr auto.. Dus

Enlighten me.. Wat is de logica daarin..
Bang om het gesprek aan te gaan ?
pi_133079722
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja... Door me te zeggen ik mis je.. En dan vraag ik om uitleg en dan zegt ze ja we praten komende week wel.. De hele week niks gehoord, aan het einde vd week een excuus dat het zo druk was op werk e.d maaaar als je er behoefte aan hebt kunnen we komende week nog praten.. Hele week niks gehoord behalve over dr auto.. Dus

Toen ik mijn ex voor het eerst weer zag na onze breuk zei ze ook dat ze me had gemist. Dat lijkt me ook niet zo vreemd trouwens als je - net zoals wij - vijf jaar samen bent geweest, alles hebt gedeeld en daarna toch als een soort 'vreemden' apart verder gaat.

Ondanks het bekende 'vrienden blijven' verhaal en haar voorstel om snel weer eens iets samen te gaan drinken heb ik sindsdien niets meer van haar gehoord en heb ik ook zelf niets meer laten horen. Het loslaten is ontzettend moeilijk maar het gaat wel steeds iets beter, voel bijvoorbeeld helemaal niet meer de behoefte om contact met haar te zoeken hetgeen denk ik een positieve ontwikkeling is.

Ondanks dat blijven er klote momenten tussen zitten die zonder reden soms naar boven lijken te komen. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door Gauner op 09-11-2013 16:00:05 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 november 2013 @ 15:53:44 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_133079779
Afgelopen weekend spullen verdeeld, deze week is ze alweer opzoek naar een nieuw huisgenootje om de kosten wat te verdelen. Ik wist dat het ging komen maar toch is het stiekem een beetje stom ;(
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:00:02 #49
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133079967
Yepp... been there ..

Jammer dat je niet ff gedeeltes kan wissen... Total recall anyone ? Hahaha
pi_133080014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:

Nee ze is niet zo echt bang om het gesprek aan te gaan.
Het is meer een questie van struggle tussen haar gevoel en verstand.
Haar gevoel zegt haar : "ik mis hem, ik wil hem zien, ik wou dat we nog samen waren","ik had het niet moeten uimaken" etc.
Haar verstand zegt: "oh wacht, die relatie ging niet zo goed", "is hem zien en praten over mijn gevoelens wel een goed idee?", "zou ik niet beter verder gaan met mijn leven", "Met de tijd zullen mijn gevoelens wel sltijten" etc.
Dus kies ze momenteel voor haar 'verstand' daarom stuurt ze op zo een moment een excuus dat ze het druk heeft etc.
Dus ze mist je en stuurt een berichtje (haar gevoel) , maar ze antwoordt niet meer en geeft een excuus dat ze het druk heeft (haar verstand).
Jullie zullen alleen ooit terug een stel zijn als ze weer emtioneel stabieler is.
Je zou nu moeten nagaan wat je zelf nog wilt en verwacht van haar. Maar die contact met haar is NU niet gezond voor jou! Ze maakt van HAAR probleem, jouw probleem :X . Snap je?
Ze twijfelt dus zelf heel hard of het een goed idee was om het uit te maken. Dus geloof mij, het zit best wel diep bij haar!
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:22:49 #51
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133080583
Ik verwachtte zoveel.. En toch zo weinig.. Snap je me

Ik vroeg niks bijzonders.. En zelf de normale dingen zoals mij uitleggen waarom je wat zegt kan of wil ze niet..

Na fucking 5 jaar kan je toch wel dat beetje respect opbrengen..
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 november 2013 @ 16:24:24 #52
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_133080626
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Yepp... been there ..

Jammer dat je niet ff gedeeltes kan wissen... Total recall anyone ? Hahaha
Ik hang nu een beetje in fase II & III samen. :P
pi_133080867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik verwachtte zoveel.. En toch zo weinig.. Snap je me

Ik vroeg niks bijzonders.. En zelf de normale dingen zoals mij uitleggen waarom je wat zegt kan of wil ze niet..

Na fucking 5 jaar kan je toch wel dat beetje respect opbrengen..
Ik begrijp je en daarom zeg ik je:
zoek gewoon geen contact meer met haar en reageer niet op wat ze zegt/stuurt.
Die contact is heel ongezond voor je! ok }:| ?
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:41:02 #54
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133081010
Hahaha ik moest even lachen..

Ja mevrouw ..
pi_133081110
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ik moest even lachen..

Ja mevrouw ..
Ik ben blij dat je kan lachen , het is al beter dan :'( .
Echt waar, doe jezelf plezier en stop met die contact, tenminste komende maanden ofzo ;)
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:47:21 #56
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133081152
Ik lees : stop even met eten de komende maanden...

Die vergelijking haha.. Maargoed.. We gaan het zien..

Elke keer door dit soort rate dingen wordt ik steeds een beetje kouder.. Goed dus
pi_133081236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik lees : stop even met eten de komende maanden...

Die vergelijking haha.. Maargoed.. We gaan het zien..

Elke keer door dit soort rate dingen wordt ik steeds een beetje kouder.. Goed dus
;) Komt wel goed en hey.... over eten gesproken, er zwemmen veel visjes in de zee.
Don't forget about that ;) .
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:10:10 #58
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133081694
Ja... Maar niet iedereen houd van vissen..

Hahahaha ok genoeg slowchat..
pi_133082006
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja... Maar niet iedereen houd van vissen..

Hahahaha ok genoeg slowchat..
;)
  maandag 11 november 2013 @ 12:32:45 #60
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133144096
Dusss.. vandaag is ze jarig ..

Heb vannacht om 12 mn telefoon uitgezet.. en zet hem morgen maar weer aan .. }:|
pi_133146071
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef mitchelll0181 het volgende:

Heb vannacht om 12 mn telefoon uitgezet.. en zet hem morgen maar weer aan .. }:|
Zou gewoon een kort "Proficiat met je verjaardag!" sturen als ik jou was. Tenzij er natuurlijk zoiets als vreemdgaan aan jullie breuk ten grondslag ligt, dan zou ik mijn ex nooit meer hoeven spreken.
pi_133146451
Als je nog midden in de verwerking zit zou ik gewoon wijs niks laten horen, anders gaat de verwerking alleen maar minder snel omdat je er dan toch nog onbewust mee bezig bent en onbewust misschien hoop blijft koesteren. Je ex zal toch wel een leuke verjaardag hebben waarschijnlijk, of ze nou wat hoort of niet.
pi_133146970
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je nog midden in de verwerking zit zou ik gewoon wijs niks laten horen, anders gaat de verwerking alleen maar minder snel omdat je er dan toch nog onbewust mee bezig bent en onbewust misschien hoop blijft koesteren. Je ex zal toch wel een leuke verjaardag hebben waarschijnlijk, of ze nou wat hoort of niet.
Als je elkaar al tien jaar kent en vijf jaar samen bent geweest zie ik niet in hoe een simpel 'Proficiat' kwaad kan. Denk dat je er zelfs meer mee bezig bent als je niets stuurt dan wanneer je een simpele korte felicitatie stuurt.

Maar feit blijft dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen natuurlijk. :)
pi_133147081
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef Gauner het volgende:

[..]

Als je elkaar al tien jaar kent en vijf jaar samen bent geweest zie ik niet in hoe een simpel 'Proficiat' kwaad kan. Denk dat je er zelfs meer mee bezig bent als je niets stuurt dan wanneer je een simpele korte felicitatie stuurt.

Maar feit blijft dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen natuurlijk. :)
Ik wou er niet op reageren maar ben het met je eens. Maar goed, ieder voor zich inderdaad :).
pi_133147568
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef mitchelll0181 het volgende:

:Y :Y :Y
  maandag 11 november 2013 @ 15:19:07 #66
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_133148625
Lees hier af en toe mee, vandaag wat te horen gekregen wat ik toch ff van me af moest schrijven :)

T'is al sinds mei niet meer samenwonen, maar pas in september 'officieel' uitgegaan…

Kreeg vandaag te horen dat ze al bijna 3 maanden zwanger is van de gozer met wie ze toen is vreemdgegaan en klaarblijkelijk nooit mee is opgehouden (kwam er in januari/februari achter).

Sinds mei niet meer het bed gedeeld met haar, dus het kind kan (godzijdank) niet van mij zijn.

Op zich een tijd geleden de boel al afgesloten met haar en zelf ook al weer iemand ontmoet en bezig met koophuisje etc.etc. (Nog niet samenwonen, maar voor mezelf, ff rustig aan deze keer :P).

Wel vaag om te horen dat ze zwanger is nu… Vertelde ze ff via de Whatsapp. Was ook een ongelukje. Ze kent die gozer pas driekwartjaar nu ofzo.
Verder was het wel een leuk gesprek, ff bijgepraat enzo en heb haar ook gewoon het beste gewenst.

Nu is het wel voor 10.000% duidelijk dat het helemaal klaar is met haar…
Was het sinds het niet meer samenwonen in mei al wel, maar toch nog een aantal maanden half om half aan elkaar blijven plakken…
Ook best bizar dat ik in augustus, wanneer het kind dus verwerkt is, we ook nog een keer een date hebben gehad waarop we gezoend hebben.
Dus in feite is ze in onze relatie vreemd gegaan met hem (toen ook zoenen alleen, zegt ze…), maar in haar nieuwe relatie met hem dus ook met mij vreemd gegaan haha… Die gozer moest eens weten :P

Maarja, beetje vaag idee, maar ga weer lekker verder met genieten van mijn leven zonder haar :)
Moest het toch ff ergens kwijt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vinno op 11-11-2013 15:27:22 ]
pi_133149174
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef Vinno het volgende:
Lees hier af en toe mee, vandaag wat te horen gekregen wat ik toch ff van me af moest schrijven :)

T'is al sinds mei niet meer samenwonen, maar pas in september 'officieel' uitgegaan…

Kreeg vandaag te horen dat ze al bijna 3 maanden zwanger is van de gozer met wie ze toen is vreemdgegaan en klaarblijkelijk nooit mee is opgehouden (kwam er in januari/februari achter).

Sinds mei niet meer het bed gedeeld met haar, dus het kind kan (godzijdank) niet van mij zijn.

Op zich een tijd geleden de boel al afgesloten met haar en zelf ook al weer iemand ontmoet en bezig met koophuisje etc.etc. (Nog niet samenwonen, maar voor mezelf, ff rustig aan deze keer :P).

Wel vaag om te horen dat ze zwanger is nu… Vertelde ze ff via de Whatsapp. Was ook een ongelukje. Ze kent die gozer pas driekwartjaar nu ofzo.
Verder was het wel een leuk gesprek, ff bijgepraat enzo en heb haar ook gewoon het beste gewenst.

Was het sinds het niet meer samenwonen in mei al wel, maar toch nog een aantal maanden half om half aan elkaar blijven plakken…
Ook best bizar dat ik in augustus, wanneer het kind dus verwerkt is, we ook nog een keer een date hebben gehad waarop we gezoend hebben.
Dus in feite is ze in onze relatie vreemd gegaan met hem (toen ook zoenen alleen, zegt ze…), maar in haar nieuwe relatie met hem dus ook met mij vreemd gegaan haha… Die gozer moest eens weten :P

Maarja, beetje vaag idee, maar ga weer lekker verder met genieten van mijn leven zonder haar :)
Lijkt me toch wel even een schokkie als je zoiets te horen krijgt.

Maar aan je verhaal te horen ben je zelf alweer op de goede weg, keep it up! :)
  maandag 11 november 2013 @ 16:42:34 #68
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133151953
Sjeeez... en dan zit ik te klagen over mijn gedoe...

Damnz..
pi_133152661
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef Vinno het volgende:

Ik zou blij zijn om van zo'n iemand af te zijn. Die zal nog vaker vreemdgaan..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 11 november 2013 @ 17:22:54 #70
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_133153452
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Sjeeez... en dan zit ik te klagen over mijn gedoe...

Damnz..
Hmmm, dat hoeft niet perse het gevoel heel anders te maken hoor :)

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zou blij zijn om van zo'n iemand af te zijn. Die zal nog vaker vreemdgaan..
Ja dat weet ik wel zeker ja! Grappig dat je dat uit de paar woorden weet te halen :)
Ben er ook echt niet rauwig om dat ik haar kwijt ben, dat wordt stukje bij beetje steeds duidelijker ;)
pi_133154765
-

[ Bericht 100% gewijzigd door complicate op 11-11-2013 18:06:17 ]
pi_133154779
pfff die quotes werken nog altijd niet lekker ....
pi_133193783
quote:
Mag hopen dat je dat niet hebt gedaan.
pi_133219992
Maar weer eens een update van mijn kant.

Volgens mij ben ik bij stap 3 aanbeland. Nadat ik me de afgelopen weken steeds beter begon te voelen (veel contact met andere meiden, afspraakjes etc.) voel ik me sinds een paar dagen weer flink kut, meer kan ik er niet van maken helaas.

Hoop dat het snel weer beter gaat, al verwacht ik daar ook niet al teveel van met de 'feestdagen' op komst eerlijk gezegd. ;(
  woensdag 13 november 2013 @ 16:52:32 #75
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133222189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Mag hopen dat je dat niet hebt gedaan.
Ik wou het eerst wel doen.. Maar niet gedaan..
  donderdag 14 november 2013 @ 19:34:01 #76
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_133261453
Ook weer een update en een niet zo hele leuke. Laats was ik bij mijn vriendin en mijn ex was daar ook hebben met ons drieën heel gezellige avond gehad en mijn ex zou mij thuisbrengen onderweg nog wat gesprekken gehad niks aan de hand verder, ik vroeg hem of hij nog moeite heeft om mij te zien hij zei nee ik heb er geen moeite mee. De volgende dag hadden we afgesproken om met ons drieën naar de mac zouden gaan, zegt mijn vriendin tegen me van ' hij gaat niet mee met ons omdat jij mee gaat'. Dus mijn ex liegt tegen me en dat vindt ik niet leuk hij is in al die jaren altijd eerlijk tegen me geweest nooit raar gedaan en nu dit. Ik dacht echt dat het gedoe klaar was en het vriendschappelijk weer beter zou gaan nou niet dus. Ik baal hier zo van, hoe kan ik dit bespreekbaar maken tegen hem ?
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_133262807
Als 'vrienden' verder gaan..

Als me iets de afgelopen periode duidelijk is geworden dan is het wel dat dit een utopie is. Natuurlijk zullen er uitzonderlijke gevallen tussen zitten waarbij het wel gaat, maar als de één er klaar mee is en de ander (nog) niet dan leidt het alleen maar tot onbegrip en pijnlijke situaties.

De stelregel: verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex op pad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gauner op 14-11-2013 20:19:18 ]
  donderdag 14 november 2013 @ 20:14:00 #78
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133263134
Dus je gaat gezellig weg met je vriendin en je ex :')

Shit man... Hoe the fuck kan je dat doen...
Het enige wat je kan doen is hem de avond van leven laten beleven met die vriendin van je.. Meer niet hoor..

Haha
pi_133263517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer een update en een niet zo hele leuke. Laats was ik bij mijn vriendin en mijn ex was daar ook hebben met ons drieën heel gezellige avond gehad en mijn ex zou mij thuisbrengen onderweg nog wat gesprekken gehad niks aan de hand verder, ik vroeg hem of hij nog moeite heeft om mij te zien hij zei nee ik heb er geen moeite mee. De volgende dag hadden we afgesproken om met ons drieën naar de mac zouden gaan, zegt mijn vriendin tegen me van ' hij gaat niet mee met ons omdat jij mee gaat'. Dus mijn ex liegt tegen me en dat vindt ik niet leuk hij is in al die jaren altijd eerlijk tegen me geweest nooit raar gedaan en nu dit. Ik dacht echt dat het gedoe klaar was en het vriendschappelijk weer beter zou gaan nou niet dus. Ik baal hier zo van, hoe kan ik dit bespreekbaar maken tegen hem ?
Wie heeft het uitgemaakt? Jij?
pi_133280298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:07 schreef Gauner het volgende:
Als 'vrienden' verder gaan..

Als me iets de afgelopen periode duidelijk is geworden dan is het wel dat dit een utopie is. Natuurlijk zullen er uitzonderlijke gevallen tussen zitten waarbij het wel gaat, maar als de één er klaar mee is en de ander (nog) niet dan leidt het alleen maar tot onbegrip en pijnlijke situaties.

De stelregel: verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex op pad.
Proficiat, je bent in de fase van aanvaarding en loslaten. Echt top! ^O^
Een fase dat de meeste mensen niet bereiken! Keep it up Gauner _O_
pi_133280352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Proficiat, je bent in de fase van aanvaarding en loslaten. Echt top! ^O^
Een fase dat de meeste mensen niet bereiken! Keep it up Gauner _O_
Zit sinds een weekje weer in een dipje, is dat ook onderdeel van het loslaten en aanvaarden? :+
pi_133280386
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:08 schreef Gauner het volgende:

[..]

Zit sinds een weekje weer in een dipje, is dat ook onderdeel van het loslaten en aanvaarden? :+
Hangt af van je dipje hé. Vertel .

[ Bericht 6% gewijzigd door complicate op 15-11-2013 12:17:35 ]
pi_133280400
quote:
8s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:46 schreef Gauner het volgende:
Maar weer eens een update van mijn kant.

Volgens mij ben ik bij stap 3 aanbeland. Nadat ik me de afgelopen weken steeds beter begon te voelen (veel contact met andere meiden, afspraakjes etc.) voel ik me sinds een paar dagen weer flink kut, meer kan ik er niet van maken helaas.

Hoop dat het snel weer beter gaat, al verwacht ik daar ook niet al teveel van met de 'feestdagen' op komst eerlijk gezegd. ;(
pi_133280515
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:10 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ah zo.
Toch vind ik persoonlijk jouw stelregel van "verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex
op pad" zeer goed. Als je in deze richting verder gaat , geraak je wel sneller dan je denkt in Rome :P.
pi_133280688
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah zo.
Toch vind ik persoonlijk jouw stelregel van "verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex
op pad" zeer goed. Als je in deze richting verder gaat , geraak je wel sneller dan je denkt in Rome :P.
True. Heb al bijna een maand geen contact meer gehad met mijn ex en voel ook de behoefte niet meer zo, maar toch mis ik haar (nog).
pi_133280880
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:

[..]

True. Heb al bijna een maand geen contact meer gehad met mijn ex en voel ook de behoefte niet meer zo, maar toch mis ik haar (nog).
Dat is normaal hé , want ze maakte deel uit van je leven in het verleden dus vergeten gaat niet én hoeft zeker niet. Je mag haar missen en koester de mooie momenten ;).
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:20:59 #87
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_133320746
We hebben het samen uitgemaakt en we zitten al jaren in het zelfde vriendengroepje de meeste vriendinnen heb ik ook via hem. Ik heb er gewoon geen moeite meer mee om hem te zien en om bij hem te zijn en hij moet gewoon eerlijk tegen me zijn want zo kwetst hij mij juist door gewoon te liegen
pi_133320904
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:20 schreef StampertjeX het volgende:
We hebben het samen uitgemaakt en we zitten al jaren in het zelfde vriendengroepje de meeste vriendinnen heb ik ook via hem. Ik heb er gewoon geen moeite meer mee om hem te zien en om bij hem te zijn en hij moet gewoon eerlijk tegen me zijn want zo kwetst hij mij juist door gewoon te liegen
Hoe moet ik dat voor me zien?

Ik krijg bij jouw stukjes steeds een beetje het idee dat je vooral heel hard en vaak tegen jezelf roept dat je er geen moeite mee hebt, dat het de juiste beslissing en dat je nu rust hebt om zo niet onder ogen te hoeven zien dat het je eigenlijk zwaarder valt dan je had verwacht.

Kan er helemaal naast zitten hoor, dus voel je niet aangevallen. :)
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:33:46 #89
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_133321067
Ja je zit er volledig naast, het liep al sinds maart dit jaar niet helemaal lekker hij begon mij gewoon haast te pesten enz. Maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik bang was dat ik zijn broer en broertje op mij af zou krijgen zo van 'jij hebt onze broer pijn gedaan je wist dat jij dierbaarste was in zijn leven' daarom durfde ik niet.

Maar wat er zo fout aan om met je ex vrienden te blijven ? het lijkt wel alsof het een taboe is hier :@ we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en we hebben nog steeds geen ruzie onderling het verloopt wel goed. Behalve dat gelieg dus maar dat maak ik wel een keer kenbaar bij hem en dam maar hopen dat hij dan wel eerlijk is, en tussen hem en mijn vriendin is ook niks anders dan vriendschap daar hoef ik niet bang voor te zijn
pi_133321495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef StampertjeX het volgende:
Ja je zit er volledig naast, het liep al sinds maart dit jaar niet helemaal lekker hij begon mij gewoon haast te pesten enz. Maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik bang was dat ik zijn broer en broertje op mij af zou krijgen zo van 'jij hebt onze broer pijn gedaan je wist dat jij dierbaarste was in zijn leven' daarom durfde ik niet.

Maar wat er zo fout aan om met je ex vrienden te blijven ? het lijkt wel alsof het een taboe is hier :@ we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en we hebben nog steeds geen ruzie onderling het verloopt wel goed. Behalve dat gelieg dus maar dat maak ik wel een keer kenbaar bij hem en dam maar hopen dat hij dan wel eerlijk is, en tussen hem en mijn vriendin is ook niks anders dan vriendschap daar hoef ik niet bang voor te zijn
Het 'vrienden blijven' wordt vaak erin gegooid om de pijn van het gedumpt worden bij de ander te verzachten. Ik ervaar dat nu zelf. Mijn ex wilde niets liever dan vrienden blijven maar ik merk dat wanneer ik niets van me laat horen er van de andere kant ook geen reactie meer komt.

Jouw ex zegt tegen je vriendin dat hij niet meegaat omdat jij er bent. Je kunt je afvragen hoe graag hij daadwerkelijk 'vrienden' wil blijven. Zeker als het pas uit is kun je elkaar beter een tijd volledig met rust laten om alles op een rijtje te zetten. Als er daadwerkelijk een vriendschappelijke relatie in zit dan geldt dat over een tijd ook nog. Nu af blijven spreken (terwijl de ander daar blijkbaar niet eens behoefte aan heeft) heeft geen enkele zin.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:55:52 #91
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_133321569
We spreken ook nooit af hoor maar mijn vriendin nodigde mij uit en kon moeilijk nee zeggen. En ik sanp best dat hij het ergens niet meer wil of nog niet maar dan moet hij dat eerlijk tegen mij zeggen vindt ik.
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:27:39 #92
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_133322288
Dat is toch fucking logisch....
pi_133322677
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:55 schreef StampertjeX het volgende:
We spreken ook nooit af hoor maar mijn vriendin nodigde mij uit en kon moeilijk nee zeggen. En ik sanp best dat hij het ergens niet meer wil of nog niet maar dan moet hij dat eerlijk tegen mij zeggen vindt ik.
Ik krijg de indruk dat de breuk jouw idee was en hij het eigenlijk niet wou. Dan is het niet zo vreemd dat hij er meer moeite mee heeft en niet zomaar "vrienden" kan zijn.
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:05:17 #94
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_133323167
Nee het was zeker niet idee, ik wou het zeker nog wel proberen hij wou niet meer verder omdat hij zich ergerde aan mij en heeft er nooit eerder met mij over gepraat dat dat zo was, dat neem ik hem ook heel kwalijk als we erover gepraat hadden was dit niet gebeurd ik weet wel ik wou ook niet meer verder maar ik wou net in het weekend dat ik hem weer zou zien erover praten. Op donderdag maakte hij het uit via whatsapp, dat doe je niet na een relatie van 4 en halfjaar echt heel kinderachtig van hem. Maar over problemen praten wou hij sowieso nooit.
pi_133327031
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef StampertjeX het volgende:
Nee het was zeker niet idee, ik wou het zeker nog wel proberen hij wou niet meer verder omdat hij zich ergerde aan mij en heeft er nooit eerder met mij over gepraat dat dat zo was, dat neem ik hem ook heel kwalijk als we erover gepraat hadden was dit niet gebeurd ik weet wel ik wou ook niet meer verder maar ik wou net in het weekend dat ik hem weer zou zien erover praten. Op donderdag maakte hij het uit via whatsapp, dat doe je niet na een relatie van 4 en halfjaar echt heel kinderachtig van hem. Maar over problemen praten wou hij sowieso nooit.
Dan begrijp ik het ook niet en snap ik je frustratie wel. Ik zou zeggen niks van aantrekken.
  zondag 17 november 2013 @ 13:27:19 #96
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_133340406
Zal ik proberen te doen maar ik wil hem gewoon als goede vriend terug maar dat heeft tijd nodig vrees ik mischien met een jaar ofzo
pi_133343313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef StampertjeX het volgende:

Niets, zolang beide partijen eerlijk blijven over of ze over elkaar heen zijn. Mijn ex wou graag vrienden blijven, ik wou het aankijken hoe ik er mee omging want de breuk was 90% haar idee, 10% mijn. Uiteindelijk heb ik besloten dat ik wel vrienden wil blijven, omdat ik me er beter onder voel dan ik vooraf had verwacht. Nouja, prima dan toch. Uiteindelijk liet zij het contact dan alsnog weer een beetje varen, haar nieuwe vriend had er wat moeite mee. Dat had zij mij niet verteld waardoor er wat frustratie onderling was. Dat hebben we onlangs ook weer uitgepraat en nu gaat het gewoon weer prima. Anyway, eerlijk zijn is de sleutel tot alles zo ongeveer lijkt het.
pi_133706344
Nou van de week dus hem voor het eerst tegengekomen na een hele lange tijd en ook juist de ruzie , het was heel raar, want ik had eigenlijk al gevoelsmatig het idee dat ik hem tegen zou komen en ik zei dat ook al tegen een vriend van me en juist toen ik dus nietsvermoedend naar mijn ouders toe fietste stond die in ene keer voor mijn neus.
Helemaal alleen ook , dus ik sprak hem aan en zei gewoon gedag en vroeg hoe het met hem ging en hij antwoordde goed en vroeg ook hoe het met mij was ( voor zijn doen heel wat hij vraagt namelijk nooit naar iemand ) ik antwoordde goed en zei dat ik naar mijn ouders toeging en hij zei ok.

Het was heel raar want het was net alsof de hele ruzie nooit gebeurd was en ja gewoon raar vertrouwd maar ik denk dat dat ook een beetje het verradelijke is nadat je toch iemand zoiets van 6 jaar kent.

Ik begreep er wel uit dat die toch even een praatje wilde maken en dat wilde ik ook best doen , maar ging naar ouders toe dus dan houd het ook een beetje op.

Aan een kant lucht het wel op dat de ruzie die we eerst hadden dus niet meer hebben en hebben besloten normaal te doen tegen elkaar dus nu wel gewoon is.
pi_133766972
De feestdagen komen er weer aan, dus in december/januari zal het topic wel weer volstromen. :P
pi_133801505
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
De feestdagen komen er weer aan, dus in december/januari zal het topic wel weer volstromen. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat denk ik dus ook :). Moment gaat het redelijk meer afleiding aan het zoeken en ook weer aan het uitgaan dus dat scheelt ook.
Tuurlijk denk ik nog wel aan hem maar ik heb niet meer de behoefte contact te zoeken en als ik het doe zoek ik gewoon even heel veel afleiding.
Over kerst zal wel even raar zijn want heel vaak was die juist dat die op kerstdag zelf altijd even langs wilde komen maar ik denk gewoon dat ik deze kerst dus even voor mezelf afleiding ga zoeken zodat ik er niet mee bezig ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')