Eens hoor, ik beb mijn afronding nooit gekregen en krijg sporadisch nog steeds mails over hoe gestoord ik wel niet benquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik moet toch echt zeggen dat een afronding wel een beetje helpt en helemaal als de ander uiteindelijk toch zijn excuses heeft aangeboden.
Je weet dan ook dat het over is maar het zegje wat je had moeten zeggen is toch gedaan. Nu weet je dat het verwerken toch een beetje moet beginnen en dat je ook voor jezelf even goed voor afleiding enzo moet zorgen.
Ik moet ook wel zeggen dat ik mijn afronding afgedwongen heb. Bij mij was juist dus dat die ineens niets meer van zich liet horen en liet zien en ik eerst aardig contact bleef zoeken om dingen uit proberen te praten (sinds we in hetzelfde dorp wonen en zijn vrienden en zijn broer ook al jaren stapmaatjes van me zijn). Ik had al door dat die waarschijnlijk 2 gelijk had maar dat ontkent die maar ik weet beter en op het moment dat ik hem duidelijk maakte dat die maar beter kon praten want anders als ik hem zou tegen komen in Wormerveer , ik waar iedereen bij stond wel eens mijn zegje kon doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens hoor, ik beb mijn afronding nooit gekregen en krijg sporadisch nog steeds mails over hoe gestoord ik wel niet ben
Terugval zal je beetje houden, afgelopen weken behoorlijk veel met anderen contact gehad maar als je dan weer alleen thuis of ergens bent mis je de genegenheid en niet perse je ex. Alleen verbind je je gevoel nog aan de laatste persoon in dit geval je ex. Doorgaan is het adviesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef Gauner het volgende:
Nou gisteren eerste afspraakje gehad sinds de breakup met mijn ex. Was erg gezellig en een ontzettend leuke meid, maar toch voel ik me vandaag weer enigszins down en denk ik weer (te)veel aan mijn ex.
Te hard van stapel gelopen?
Dit realiseer ik mij heel vaak en heel goed en dat helpt mij ook weer. De affectie, iemand, het weten dat je iemand hebt waar je op terug kan vallen, 'if all goes to hell'.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Terugval zal je beetje houden, afgelopen weken behoorlijk veel met anderen contact gehad maar als je dan weer alleen thuis of ergens bent mis je de genegenheid en niet perse je ex. Alleen verbind je je gevoel nog aan de laatste persoon in dit geval je ex. Doorgaan is het advies
Heeft hij zijn excuses gedaan nadat je zei dat hij je nooit excuses heeft gegeven voor de vele keren dat hij je gekwetst heeft ? Of is hij zelf naar je gekomen met de bedoeling zich te verontschuldigen? Groot verschil!quote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef formerjellybean het volgende:
Zo deze week is even emotioneel en heftig geweest omdat toch een boel oude gevoelens de kop op staken, maar ben uiteindelijk toch trots dat ik voor mezelf opkwam en uiteindelijk een excuses opleverde en dat is voor mij wel even goed geweest.
Nu langzaam aan weer wat meer doen qua afleiding, weer tekenen want daar kan ik eventjes wat in kwijt, gewoon even filmpjes kijken en afleiding als gewoon even familie ofzo.
Stappen gaat wel weer komen maar ik doe even rustig aan want redelijk overstuur zijn en alcohol zijn even geen goede combinatie.
Het voelt voor mij ook raar want het is ik heb de oorlog gewonnen nu nog de vrede zien te bereiken en houden. Ik ben aan een kant trots dat ik eindelijk gezegd heb dat die me vele keren gekwetst heeft en daar nooit een excuses voor kreeg en dat daarom ook juist dat excuus kreeg.
Zijn facebook is ook helemaal stil na de ruzie en gesprek , dat betekend hem kennende dat die er wel mee zit en ergens is dat ook even goed want misschien gaat die wat meer over dingetjes nadenken.
Voor mij is het nu even een tijd van heel veel weer even op een rijtje zetten en gewoon rustig aan doen. Moest aan een kant ook weer lachen want hoe vaak komt nu Amy Winehouse en Pink weer op de proppen. Dat soort muziek is ook weer even lekker in dat soort periodes
Oké. Ik ben blij voor jequote:Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Dat maakt voor mij niet zoveel uit , voor mij is het feit dat het uiteindelijk gebeurde genoeg.
Het is gebeurd nadat we besloten een gesprek aan te gaan. En daar is een heftig gesprek door gekomen en daar in dat gesprek is het een en ander besproken waardoor hij toch uiteindelijk besloot zijn excuses te maken.
Dat excuus is voor mij gewoon geaccepteerd , juist omdat ik het wel waardeerde en iets was wat ik graag wilde , maar nooit gebeurd is , en ook niet dacht dat dat zou gebeuren dus voor mij is het wel goed.
Ja , het is een beetje een afsluiting van een lange roerige periode geweest. Dus wat dat betreft is het best lekker.quote:
Och ik zag de auto van een gozer waar ik dr al 2 jaar voor waarschuwde voor dr deur staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:33 schreef Gengar het volgende:
Ex maakt het uit. Valt in 2 maanden 10 kilo af. Verft haar haar blond. Zet een foto op facebook met een kort rokje aan. Krijgt 250 likes en 50 kwijlende mannen onder haar foto..
Enerzijds zo kansloos, anderzijds ; Ik trek het enorm slecht
Herkenbaar, smerige gladjakkers zijn het die er meteen opduiken. Blokkeren/verwijderen of het op kunnen brengen om niet haar Facebook te checken is de enige oplossingquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:33 schreef Gengar het volgende:
Ex maakt het uit. Valt in 2 maanden 10 kilo af. Verft haar haar blond. Zet een foto op facebook met een kort rokje aan. Krijgt 250 likes en 50 kwijlende mannen onder haar foto..
Enerzijds zo kansloos, anderzijds ; Ik trek het enorm slecht
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:17 schreef HSG het volgende:
Dat een ex wraak kan nemen terwijl het toch aan diegene ligt waarom de relatie voorbij is, valt dat ook onder liefdesverdriet?
Of het liefdesverdriet is dat kunnen wij niet bepalen, ligt eraan hoe je het zelf ervaart. Maar wat versta je onder 'wraak nemen'?quote:
Maakt niet uit. Noem maar iets.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Gauner het volgende:
[..]
Of het liefdesverdriet is dat kunnen wij niet bepalen, ligt eraan hoe je het zelf ervaart. Maar wat versta je onder 'wraak nemen'?
Waarom spreek -in godsnaam- nog af met je ex? Je bent je eigen graf heel diep aan het graven. Afspreken helpt je echt niet om verder te gaan hoor, vooral als de relatie nog niet zo lang afgelopen is. Neem toch wat tijd voor jezelf om het te verwerken? Ik zeg niet dat je haar niet mag hebben als vriend, maar NU NIET,misschien veel later als je 'nuchter' bent en de relatiebreuk hebt kunnen verwerken. Want hoe je nu bezig, bent :quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef Gauner het volgende:
Nou gisteren eerste afspraakje gehad sinds de breakup met mijn ex. Was erg gezellig en een ontzettend leuke meid, maar toch voel ik me vandaag weer enigszins down en denk ik weer (te)veel aan mijn ex.
Te hard van stapel gelopen?
Het was een afspraak met een andere meid. Mijn ex heb ik al bijna drie weken niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom spreek -in godsnaam- nog af met je ex? Je bent je eigen graf heel diep aan het graven. Afspreken helpt je echt niet om verder te gaan hoor, vooral als de relatie nog niet zo lang afgelopen is. Neem toch wat tijd voor jezelf om het te verwerken? Ik zeg niet dat je haar niet mag hebben als vriend, maar NU NIET,misschien veel later als je 'nuchter' bent en de relatiebreuk hebt kunnen verwerken. Want hoe je nu bezig, bent :.
Ah okquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef Gauner het volgende:
[..]
Het was een afspraak met een andere meid. Mijn ex heb ik al bijna drie weken niet meer gesproken.
Hier maak ik vast geen vrienden mee maar ik ga het toch zeggen.quote:
Hallo , ik zeg niet dat ik over hem heen ben , ik zeg dat ik de probeer de situatie probeer te verwerken dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef Plong het volgende:
[..]
Hier maak ik vast geen vrienden mee maar ik ga het toch zeggen.
Ik heb meerdere van je berichten gelezen en ik vraag me enorm af wie je er nou van probeert te overtuigen dat je over hem heen bent en dat je het prima vindt zo, ons of jezelf? Ik lees voortdurend analyses over hem, zijn gedrag, zijn aanwezigheid op Facebook, zijn omgang met anderen... Als je over hem heen was hield je je wel met andere dingen bezig.
Niet feliciteren!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ze wou praten... Over hoe het nou zat.. Waarom ze zei : ik mis je
Ja komende week spreken we wel af : Eerste week had ze het druk met werk enzo.. Stuurde ze een sms dat ze het te druk had..
Nu weer een week later niets gehoord..
Ja of ik dr dashboard lampje kon maken van dr auto..
Nu is ze maandag jarig...
Feliciteren ? ...
Nee he ... ??
Pfff
Oooh, het is een schorpioenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ze wou praten... Over hoe het nou zat.. Waarom ze zei : ik mis je
Ja komende week spreken we wel af : Eerste week had ze het druk met werk enzo.. Stuurde ze een sms dat ze het te druk had..
Nu is ze maandag jarig...
Feliciteren ? ...
Nee he ... ??
Pfff
http://www.urbanlotus.nl/sterrenbeeld-schorpioen.htmlquote:
Als ik je hoor praten over haar komt ze mij inderdaad over als wat je net gelezen hebt. Erg verwarrend hé.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
http://www.urbanlotus.nl/sterrenbeeld-schorpioen.html
Damn... duidelijk ...
Die zooi nog nooit gelezen maarre ...![]()
Altijd goed om afleiding te hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
![]()
Maargoed dat ik een hele drukke week op de zaak heb
Was ze nu echt zooooo bijzonder? ....inderdaad ze lijkt mij meer iemand om "pffffffff" tegen te zeggenquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nah... het is gewoon triest dat het zo moet...
Klein beetje respect naar mij toe en je kan elkaar feliciteren als je jarig bent..
Maargoed als ze niet eens een uurtje kan vrijmaken om haar rare gedrag uit te leggen waarvan ze weet dat ik er heel erg mee zit .. Dan heb je zelf die keuze gemaakt..
Gewoon jammer.. en ik weet nu al dat ik het naar mn hoofd krijg.
Gaat zeker zoiets worden : Zo wat dacht je we hebben niks meer dus ik vergeet je maar
Ze moest is weten ..pffff
Het zit ook diep bij haar, maar ze uit het op een ander manier. Geloof mijquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ken dr 10 jaar.. 5 jaar samengewoond..
Zit wel diep zegmaar ... Helaas.. Blijkbaar alleen bij mij hahaha
Toen ik mijn ex voor het eerst weer zag na onze breuk zei ze ook dat ze me had gemist. Dat lijkt me ook niet zo vreemd trouwens als je - net zoals wij - vijf jaar samen bent geweest, alles hebt gedeeld en daarna toch als een soort 'vreemden' apart verder gaat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja... Door me te zeggen ik mis je.. En dan vraag ik om uitleg en dan zegt ze ja we praten komende week wel.. De hele week niks gehoord, aan het einde vd week een excuus dat het zo druk was op werk e.d maaaar als je er behoefte aan hebt kunnen we komende week nog praten.. Hele week niks gehoord behalve over dr auto.. Dus
Enlighten me.. Wat is de logica daarin..
Bang om het gesprek aan te gaan ?
Nee ze is niet zo echt bang om het gesprek aan te gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja... Door me te zeggen ik mis je.. En dan vraag ik om uitleg en dan zegt ze ja we praten komende week wel.. De hele week niks gehoord, aan het einde vd week een excuus dat het zo druk was op werk e.d maaaar als je er behoefte aan hebt kunnen we komende week nog praten.. Hele week niks gehoord behalve over dr auto.. Dus
Enlighten me.. Wat is de logica daarin..
Bang om het gesprek aan te gaan ?
Ik hang nu een beetje in fase II & III samen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Yepp... been there ..
Jammer dat je niet ff gedeeltes kan wissen... Total recall anyone ? Hahaha
Ik begrijp je en daarom zeg ik je:quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik verwachtte zoveel.. En toch zo weinig.. Snap je me
Ik vroeg niks bijzonders.. En zelf de normale dingen zoals mij uitleggen waarom je wat zegt kan of wil ze niet..
Na fucking 5 jaar kan je toch wel dat beetje respect opbrengen..
Ik ben blij dat je kan lachen , het is al beter danquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha ik moest even lachen..
Ja mevrouw ..
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik lees : stop even met eten de komende maanden...
Die vergelijking haha.. Maargoed.. We gaan het zien..
Elke keer door dit soort rate dingen wordt ik steeds een beetje kouder.. Goed dus
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja... Maar niet iedereen houd van vissen..
Hahahaha ok genoeg slowchat..
Zou gewoon een kort "Proficiat met je verjaardag!" sturen als ik jou was. Tenzij er natuurlijk zoiets als vreemdgaan aan jullie breuk ten grondslag ligt, dan zou ik mijn ex nooit meer hoeven spreken.quote:Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dusss.. vandaag is ze jarig ..
Heb vannacht om 12 mn telefoon uitgezet.. en zet hem morgen maar weer aan ..![]()
Als je elkaar al tien jaar kent en vijf jaar samen bent geweest zie ik niet in hoe een simpel 'Proficiat' kwaad kan. Denk dat je er zelfs meer mee bezig bent als je niets stuurt dan wanneer je een simpele korte felicitatie stuurt.quote:Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je nog midden in de verwerking zit zou ik gewoon wijs niks laten horen, anders gaat de verwerking alleen maar minder snel omdat je er dan toch nog onbewust mee bezig bent en onbewust misschien hoop blijft koesteren. Je ex zal toch wel een leuke verjaardag hebben waarschijnlijk, of ze nou wat hoort of niet.
Ik wou er niet op reageren maar ben het met je eens. Maar goed, ieder voor zich inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef Gauner het volgende:
[..]
Als je elkaar al tien jaar kent en vijf jaar samen bent geweest zie ik niet in hoe een simpel 'Proficiat' kwaad kan. Denk dat je er zelfs meer mee bezig bent als je niets stuurt dan wanneer je een simpele korte felicitatie stuurt.
Maar feit blijft dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen natuurlijk.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dusss.. vandaag is ze jarig ..
Heb vannacht om 12 mn telefoon uitgezet.. en zet hem morgen maar weer aan ..![]()
Lijkt me toch wel even een schokkie als je zoiets te horen krijgt.quote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef Vinno het volgende:
Lees hier af en toe mee, vandaag wat te horen gekregen wat ik toch ff van me af moest schrijven
T'is al sinds mei niet meer samenwonen, maar pas in september 'officieel' uitgegaan…
Kreeg vandaag te horen dat ze al bijna 3 maanden zwanger is van de gozer met wie ze toen is vreemdgegaan en klaarblijkelijk nooit mee is opgehouden (kwam er in januari/februari achter).
Sinds mei niet meer het bed gedeeld met haar, dus het kind kan (godzijdank) niet van mij zijn.
Op zich een tijd geleden de boel al afgesloten met haar en zelf ook al weer iemand ontmoet en bezig met koophuisje etc.etc. (Nog niet samenwonen, maar voor mezelf, ff rustig aan deze keer).
Wel vaag om te horen dat ze zwanger is nu… Vertelde ze ff via de Whatsapp. Was ook een ongelukje. Ze kent die gozer pas driekwartjaar nu ofzo.
Verder was het wel een leuk gesprek, ff bijgepraat enzo en heb haar ook gewoon het beste gewenst.
Nu is het wel voor 10.000% duidelijk dat het helemaal klaar is met haar…
Was het sinds het niet meer samenwonen in mei al wel, maar toch nog een aantal maanden half om half aan elkaar blijven plakken…
Ook best bizar dat ik in augustus, wanneer het kind dus verwerkt is, we ook nog een keer een date hebben gehad waarop we gezoend hebben.
Dus in feite is ze in onze relatie vreemd gegaan met hem (toen ook zoenen alleen, zegt ze…), maar in haar nieuwe relatie met hem dus ook met mij vreemd gegaan haha… Die gozer moest eens weten
Maarja, beetje vaag idee, maar ga weer lekker verder met genieten van mijn leven zonder haar
Moest het toch ff ergens kwijt!
Ik zou blij zijn om van zo'n iemand af te zijn. Die zal nog vaker vreemdgaan..quote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef Vinno het volgende:
Lees hier af en toe mee, vandaag wat te horen gekregen wat ik toch ff van me af moest schrijven
T'is al sinds mei niet meer samenwonen, maar pas in september 'officieel' uitgegaan…
Kreeg vandaag te horen dat ze al bijna 3 maanden zwanger is van de gozer met wie ze toen is vreemdgegaan en klaarblijkelijk nooit mee is opgehouden (kwam er in januari/februari achter).
Sinds mei niet meer het bed gedeeld met haar, dus het kind kan (godzijdank) niet van mij zijn.
Op zich een tijd geleden de boel al afgesloten met haar en zelf ook al weer iemand ontmoet en bezig met koophuisje etc.etc. (Nog niet samenwonen, maar voor mezelf, ff rustig aan deze keer).
Wel vaag om te horen dat ze zwanger is nu… Vertelde ze ff via de Whatsapp. Was ook een ongelukje. Ze kent die gozer pas driekwartjaar nu ofzo.
Verder was het wel een leuk gesprek, ff bijgepraat enzo en heb haar ook gewoon het beste gewenst.
Nu is het wel voor 10.000% duidelijk dat het helemaal klaar is met haar…
Was het sinds het niet meer samenwonen in mei al wel, maar toch nog een aantal maanden half om half aan elkaar blijven plakken…
Ook best bizar dat ik in augustus, wanneer het kind dus verwerkt is, we ook nog een keer een date hebben gehad waarop we gezoend hebben.
Dus in feite is ze in onze relatie vreemd gegaan met hem (toen ook zoenen alleen, zegt ze…), maar in haar nieuwe relatie met hem dus ook met mij vreemd gegaan haha… Die gozer moest eens weten
Maarja, beetje vaag idee, maar ga weer lekker verder met genieten van mijn leven zonder haar
Moest het toch ff ergens kwijt!
Hmmm, dat hoeft niet perse het gevoel heel anders te maken hoorquote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Sjeeez... en dan zit ik te klagen over mijn gedoe...
Damnz..
Ja dat weet ik wel zeker ja! Grappig dat je dat uit de paar woorden weet te halenquote:Op maandag 11 november 2013 17:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn om van zo'n iemand af te zijn. Die zal nog vaker vreemdgaan..
Mag hopen dat je dat niet hebt gedaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik wou het eerst wel doen.. Maar niet gedaan..quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dat niet hebt gedaan.
Wie heeft het uitgemaakt? Jij?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef StampertjeX het volgende:
Ook weer een update en een niet zo hele leuke. Laats was ik bij mijn vriendin en mijn ex was daar ook hebben met ons drieën heel gezellige avond gehad en mijn ex zou mij thuisbrengen onderweg nog wat gesprekken gehad niks aan de hand verder, ik vroeg hem of hij nog moeite heeft om mij te zien hij zei nee ik heb er geen moeite mee. De volgende dag hadden we afgesproken om met ons drieën naar de mac zouden gaan, zegt mijn vriendin tegen me van ' hij gaat niet mee met ons omdat jij mee gaat'. Dus mijn ex liegt tegen me en dat vindt ik niet leuk hij is in al die jaren altijd eerlijk tegen me geweest nooit raar gedaan en nu dit. Ik dacht echt dat het gedoe klaar was en het vriendschappelijk weer beter zou gaan nou niet dus. Ik baal hier zo van, hoe kan ik dit bespreekbaar maken tegen hem ?
Proficiat, je bent in de fase van aanvaarding en loslaten. Echt top!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:07 schreef Gauner het volgende:
Als 'vrienden' verder gaan..
Als me iets de afgelopen periode duidelijk is geworden dan is het wel dat dit een utopie is. Natuurlijk zullen er uitzonderlijke gevallen tussen zitten waarbij het wel gaat, maar als de één er klaar mee is en de ander (nog) niet dan leidt het alleen maar tot onbegrip en pijnlijke situaties.
De stelregel: verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex op pad.
Zit sinds een weekje weer in een dipje, is dat ook onderdeel van het loslaten en aanvaarden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Proficiat, je bent in de fase van aanvaarding en loslaten. Echt top!![]()
Een fase dat de meeste mensen niet bereiken! Keep it up Gauner
Hangt af van je dipje hé. Vertel .quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:08 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit sinds een weekje weer in een dipje, is dat ook onderdeel van het loslaten en aanvaarden?
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:46 schreef Gauner het volgende:
Maar weer eens een update van mijn kant.
Volgens mij ben ik bij stap 3 aanbeland. Nadat ik me de afgelopen weken steeds beter begon te voelen (veel contact met andere meiden, afspraakjes etc.) voel ik me sinds een paar dagen weer flink kut, meer kan ik er niet van maken helaas.
Hoop dat het snel weer beter gaat, al verwacht ik daar ook niet al teveel van met de 'feestdagen' op komst eerlijk gezegd.
Ah zo.quote:
True. Heb al bijna een maand geen contact meer gehad met mijn ex en voel ook de behoefte niet meer zo, maar toch mis ik haar (nog).quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo.
Toch vind ik persoonlijk jouw stelregel van "verbreek het contact en ga zeker niet gezellig met je ex
op pad" zeer goed. Als je in deze richting verder gaat , geraak je wel sneller dan je denkt in Rome.
Dat is normaal hé , want ze maakte deel uit van je leven in het verleden dus vergeten gaat niet én hoeft zeker niet. Je mag haar missen en koester de mooie momentenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:22 schreef Gauner het volgende:
[..]
True. Heb al bijna een maand geen contact meer gehad met mijn ex en voel ook de behoefte niet meer zo, maar toch mis ik haar (nog).
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:20 schreef StampertjeX het volgende:
We hebben het samen uitgemaakt en we zitten al jaren in het zelfde vriendengroepje de meeste vriendinnen heb ik ook via hem. Ik heb er gewoon geen moeite meer mee om hem te zien en om bij hem te zijn en hij moet gewoon eerlijk tegen me zijn want zo kwetst hij mij juist door gewoon te liegen
Het 'vrienden blijven' wordt vaak erin gegooid om de pijn van het gedumpt worden bij de ander te verzachten. Ik ervaar dat nu zelf. Mijn ex wilde niets liever dan vrienden blijven maar ik merk dat wanneer ik niets van me laat horen er van de andere kant ook geen reactie meer komt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef StampertjeX het volgende:
Ja je zit er volledig naast, het liep al sinds maart dit jaar niet helemaal lekker hij begon mij gewoon haast te pesten enz. Maar ik durfde het niet uit te maken omdat ik bang was dat ik zijn broer en broertje op mij af zou krijgen zo van 'jij hebt onze broer pijn gedaan je wist dat jij dierbaarste was in zijn leven' daarom durfde ik niet.
Maar wat er zo fout aan om met je ex vrienden te blijven ? het lijkt wel alsof het een taboe is hierwe zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en we hebben nog steeds geen ruzie onderling het verloopt wel goed. Behalve dat gelieg dus maar dat maak ik wel een keer kenbaar bij hem en dam maar hopen dat hij dan wel eerlijk is, en tussen hem en mijn vriendin is ook niks anders dan vriendschap daar hoef ik niet bang voor te zijn
Ik krijg de indruk dat de breuk jouw idee was en hij het eigenlijk niet wou. Dan is het niet zo vreemd dat hij er meer moeite mee heeft en niet zomaar "vrienden" kan zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:55 schreef StampertjeX het volgende:
We spreken ook nooit af hoor maar mijn vriendin nodigde mij uit en kon moeilijk nee zeggen. En ik sanp best dat hij het ergens niet meer wil of nog niet maar dan moet hij dat eerlijk tegen mij zeggen vindt ik.
Dan begrijp ik het ook niet en snap ik je frustratie wel. Ik zou zeggen niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef StampertjeX het volgende:
Nee het was zeker niet idee, ik wou het zeker nog wel proberen hij wou niet meer verder omdat hij zich ergerde aan mij en heeft er nooit eerder met mij over gepraat dat dat zo was, dat neem ik hem ook heel kwalijk als we erover gepraat hadden was dit niet gebeurd ik weet wel ik wou ook niet meer verder maar ik wou net in het weekend dat ik hem weer zou zien erover praten. Op donderdag maakte hij het uit via whatsapp, dat doe je niet na een relatie van 4 en halfjaar echt heel kinderachtig van hem. Maar over problemen praten wou hij sowieso nooit.
Niets, zolang beide partijen eerlijk blijven over of ze over elkaar heen zijn. Mijn ex wou graag vrienden blijven, ik wou het aankijken hoe ik er mee omging want de breuk was 90% haar idee, 10% mijn. Uiteindelijk heb ik besloten dat ik wel vrienden wil blijven, omdat ik me er beter onder voel dan ik vooraf had verwacht. Nouja, prima dan toch. Uiteindelijk liet zij het contact dan alsnog weer een beetje varen, haar nieuwe vriend had er wat moeite mee. Dat had zij mij niet verteld waardoor er wat frustratie onderling was. Dat hebben we onlangs ook weer uitgepraat en nu gaat het gewoon weer prima. Anyway, eerlijk zijn is de sleutel tot alles zo ongeveer lijkt het.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef StampertjeX het volgende:
Maar wat er zo fout aan om met je ex vrienden te blijven ? het lijkt wel alsof het een taboe is hierwe zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en we hebben nog steeds geen ruzie onderling het verloopt wel goed. Behalve dat gelieg dus maar dat maak ik wel een keer kenbaar bij hem en dam maar hopen dat hij dan wel eerlijk is, en tussen hem en mijn vriendin is ook niks anders dan vriendschap daar hoef ik niet bang voor te zijn
quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
De feestdagen komen er weer aan, dus in december/januari zal het topic wel weer volstromen.
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
De feestdagen komen er weer aan, dus in december/januari zal het topic wel weer volstromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |