SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 30-10-2013 15:18:53 ]
Ik ben al druk aan het zoeken jaquote:
Jij hebt anders nog helemaal niks gegevenquote:
Triumph Tiger 800xcquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Wat ga je halen voor 5000 euro? De mijne?
muhahahaquote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Wow wow heb je deze keer zijn handje geschud? [ afbeelding ]
da's grappig, ik kwam neo tegenquote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kwam handje tegen bij fitforfree
Laat je je blonde lokken weer groeien en doe je dan een poetsschortje aan?quote:Op maandag 4 november 2013 22:47 schreef BlackLining het volgende:
Jawohlvolgende week woensdag kan ik dan weer niet
dan heb ik mijn ouwelui op bezoek. Bijgevolg kan ik dinsdag ook niet, want dan ben ik hard aan het poetsen, stofzuigen en dweilen
Nee, het bevalt me wel zoquote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat je je blonde lokken weer groeien en doe je dan een poetsschortje aan?
Minder des FOK!s? Ik ken weinig FOK!kers met lang haar.quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, het bevalt me wel zoStuk beter. Alleen wat minder des Fok!s, maar goed.
Zie ik eruit alsof ik ook maar enigszins gestructureerd ben?quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Waarom die je deze week niet elke dag een beetje?
Vandaar ook mijn tip.quote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik ook maar enigszins gestructureerd ben?
Het is nu, ehh, normaal zeg maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Muisraket het volgende:
Ben benieuwd of ik je nog zou herkennen met kort haar BL! Hoe kort is het? Kaal of gewoon gekortwiekt?
quote:
JA DAS DAN KUT VOOR HEMquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja hij kan nooit dinsdag en donderdag.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
JA DAS DAN KUT VOOR HEM
Donderdag
Vrijdagochtend vrij
Veel bier zuipen
Stoelen slopen
Het is vooral dat ik dan uitdroog omdat het een eeuwigheid duurt voordat er eindelijk bier op tafel verschijntquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil dan wel ergens anders zitten. Anders raak ik in een sleur
Ja dan over 2 wekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:55 schreef BlackLining het volgende:
Kut trouwensik kan denk ik donderdag ook niet
dat krijg ik deze donderdag te horen
Zelfde probleemquote:
Dan moet je em laten smeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn piemel is intussen schraal van verveling.
Nou ja, misschien donderdag als Barrie er al is en Muhahaha toch later komt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Heb nog geen kaartjesquote:
ohhquote:Op woensdag 6 november 2013 22:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb nog geen kaartjesmaar ik ben het wel van plan ja
Heb jij al wel kaartjes?quote:
Ja precies, voorronde is tot 6. Denk nog een pauze en dan beginnen?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Nope. Denk na de bekendmaking dus uurtje of 6? Scheelt het veel euro met dagkaarten? Geen idee eigenlijk hoe duur ze uberhaupt zijn.
Bier zuipen en kut roepen, wat wil je nog meer
Dat zou wel een beste oplichterij zijn jaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohbdagkaart is goedkoper.. Dan zal een dagkaart wel niet voor de hele dag zijn
Ach heb je iig een reden om een week niet te postenquote:Op donderdag 7 november 2013 06:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh godlaat het niet een hele week daar over gaan
Alsof jij er op zit te wachtenquote:Op donderdag 7 november 2013 06:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach heb je iig een reden om een week niet te posten
Ik reageer dan ook niet op posts die over carnaval gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 06:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof jij er op zit te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |