Kan je mij de bron PM-en?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:30 schreef paddy het volgende:
[..]
In de bron staat dat ze het ook op scholen willen verbieden. VVD en CDA weigerden te stemmen want vonden het voorstel ridicuul
Ik vind het vooral echt enorm tegenvallen van D66.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoeft niet [Upd] Bijlmer wil af van intocht Sint
Bekijk de update. Is een Novum bericht
Het is me niet helemaal duidelijk wie hoe heeft gestemd. Dat laat het filmpje niet zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral echt enorm tegenvallen van D66.
Wat!?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Luigi het volgende:
Het wordt steeds mooier:
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-nooit-gepland.html
Het vergaderen over niks.
Anouk juicht dus over een club incompetente bestuurders die niet eens weten waarover ze vergaderen. En dan maakt ze anderen voor dom uit? Tsja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Luigi het volgende:
Het wordt steeds mooier:
Als dit waar blijkt te zijn (je weet het tegenwoordig niet) mag het functioneren van deze deelraadsleden per direct ter discussie komen te staan. Met hun fantasiesessies.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat!?![]()
![]()
Net als je denkt dat het niet nog triester kon
Anouk moet lekker van de hoogste brug ter wereld springenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anouk juicht dus over een club incompetente bestuurders die niet eens weten waarover ze vergaderen. En dan maakt ze anderen voor dom uit? Tsja.
Waarom wind je je zo gigantisch opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Anouk moet lekker van de hoogste brug ter wereld springen
Om wat? Omdat ze vindt dat we ons moeten schamen?? Het is niet de eerste keer dat ze dat roept hoor, dat zegt ze al een paar jaar.... niet dat ze ineens van mening veranderd is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Anouk moet lekker van de hoogste brug ter wereld springen( geen doodswens )
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Luigi het volgende:
Het wordt steeds mooier:
wtfquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Luigi het volgende:
Het wordt steeds mooier:
Een zwakzinnige mening maar inderdaad een mening.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om wat? Omdat ze vindt dat we ons moeten schamen?? Het is niet de eerste keer dat ze dat roept hoor, dat zegt ze al een paar jaar.... niet dat ze ineens van mening veranderd is.
Maar ik begrijp dat ze al fout zit omdat ze überhaupt haar mening uit.
Nou, stoer, grote jongen.....
Mwoah, 'fout' is een groot woord. Dat haar mening slecht onderbouwd is en eigenlijk niks anders dan een soort emotionele oproep doorspekt met een aanklacht jegens het Nederlandse volk maakt haar mening niet minder 'slecht' dan al die idioten die racistische uitlatingen doen op haar Facebook. Maar hey, leef en laat leven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om wat? Omdat ze vindt dat we ons moeten schamen?? Het is niet de eerste keer dat ze dat roept hoor, dat zegt ze al een paar jaar.... niet dat ze ineens van mening veranderd is.
Maar ik begrijp dat ze al fout zit omdat ze überhaupt haar mening uit.
Nou, stoer, grote jongen.....
Ach, mensen hebben wel vaker een mening die op niets behalve een persoonlijke voorkeur gebaseerd is.... en die mogen ze ook uiten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, 'fout' is een groot woord. Dat haar mening slecht onderbouwd is en eigenlijk niks anders dan een soort emotionele oproep doorspekt met een aanklacht jegens het Nederlandse volk maakt haar mening niet minder 'slecht' dan al die idioten die racistische uitlatingen doen op haar Facebook. Maar hey, leef en laat leven.
Ja, daar plaats ik dan weer de nodige vraagtekens bij hè, men sprak namelijk eerst over het feit dat de Raad weliswaar tegen was (de motie was aangenomen), maar dat de reeds afgegeven vergunning niet kon worden ingetrokken ......... Vreemd is het op z'n minst!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Luigi het volgende:
Het wordt steeds mooier:
Zeker weten Anouk mag gerust haar mening uiten, ik begrijp alleen niet waarom die belangwekkend is, zoals ik al eerder zei, mijn buurvrouw is pro Zwarte Piet en die is veul intelligenter dan Anoukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, mensen hebben wel vaker een mening die op niets behalve een persoonlijke voorkeur gebaseerd is.... en die mogen ze ook uiten.
Dát heb ik niet gelezen, doe eens een bron?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar plaats ik dan weer de nodige vraagtekens bij hè, men sprak namelijk eerst over het feit dat de Raad weliswaar tegen was (de motie was aangenomen), maar dat de reeds afgegeven vergunning niet kon worden ingetrokken ......... Vreemd is het op z'n minst!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Dát heb ik niet gelezen, doe eens een bron?
Wel dat de raad niet voor een verbod is. Heb het al dan niet vergunning intrekken niet voorbij zien komen.
Maar goed, waar is de officiële intocht, die van de TV, en wanneer?
http://www.intochtsinterklaas2013.nl/quote:De landelijke Intocht Sinterklaas 2013 is dit jaar in Groningen. Het stoomschip van Sinterklaas meert op zaterdag 16 november 2013 in de stad aan. Dit is tijdens een persconferentie door burgemeester Rehwinkel bekend gemaakt.
Het is de eerste keer dat de Sinterklaasintocht in Groningen zal zijn. De NTR zal de intocht van Sinterklaas live uitzenden op televisie.
Ja, dat weet ik niet meer, dat was in één van de eerdere artikelen, hier dit is niet het artikel wat ik bedoel hoor, maar hier staat het ook;quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Dát heb ik niet gelezen, doe eens een bron?
Wel dat de raad niet voor een verbod is. Heb het al dan niet vergunning intrekken niet voorbij zien komen.
Maar goed, waar is de officiële intocht, die van de TV, en wanneer?
Was dat niet een losse motie? En was volgens mij niet alleen de PVDA toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet meer, dat was in één van de eerdere artikelen, hier dit is niet het artikel wat ik bedoel hoor, maar hier staat het ook;
"De lokale tak van de PvdA had een motie ingediend om te vergunning voor de intocht in te trekken"
http://www.nieuws.nl/alge(...)-af-van-intocht-Sint
Dat is de betreffende vergadering ja, van gisterenavond.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Was dat niet een losse motie? En was volgens mij niet alleen de PVDA toch?
Bedoelen jullie deze vergadering?
http://www.besluitvorming(...)013/29-oktober/20:00
Moest wel lachen om de reactie tegen iemand (weet niet meer van welke partij hij was) "wilt u een witte motie"?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is de betreffende vergadering ja, van gisterenavond.
Klopt, ik heb zowat die hele vergadering zitten bekijken en heb me af en toe rot gelachen, hilarisch en toch ook zo diep treurig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Moest wel lachen om de reactie tegen iemand (weet niet meer van welke partij hij was) "wilt u een witte motie"?
Open er een topic overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef MakkieR het volgende:
Jezus, moeten we dit nog een maand lang aanhoren? ik ken wel meer onrecht in de wereld dan het Sinterklaasfeest
Och, is niet het enige wat er is besproken geloof ik. Ben hier wel eens bij vergaderingen geweest. Zijn doodgewone mensen.Waar de meeste mensen geen huis bezitten maar gewoon in een flat wonen. Ik vind dergelijke vergaderingen altijd wel grappig. Vorige keer was het iemand van de SP waar ik heilig respect voor kreeg want wist toch maar mooi tegenstanders van een plan te overtuigen. Is niet gelukt, maar hij stond eerst helemaal alleen met zijn visie. Dat gekissebis tegen elkaar, en dan na de tijd gewoon samen koffiedrinken. Geweldig!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt, ik heb zowat die hele vergadering zitten bekijken en heb me af en toe rot gelachen, hilarisch en toch ook zo diep treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |