SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ik had echt naar haar moeten luisteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief was dat he!!
Zal ik kijken of het me vandaag weer lukt?
Ook zo leuk dat Cobra4 jouw waarschuwingen compleet negeerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:43 schreef rival het volgende:
Wel of niet in US S&G plaatsen?Ik voel iets van haat opborrelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Curiosity killed the catquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik had echt naar haar moeten luisteren.
Jij denkt dat ik gisteren al ben vergeten ofzo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel iets van haat opborrelen
Best wel.quote:
Wat heb ik jou gisteren aangedaan dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gisteren al ben vergeten ofzo?
Nou nee, maar ik wacht een dag met mijn wraak! En wist dat je het niet kon laten die spoiler te bekijken
Deed het pijn van die troon vallen terug in onze wereld?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Shit, moet voor het eerst sinds mijn studie weer met VisualBasic werken, heb echt geen idee meer hoe het werkt
Alsof ik in S&G zou postenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb ik jou gisteren aangedaan dan?
Hihi
quote:
Jij wil hem wel in S&G zien?quote:
Geen idee, ik krijg nooit foto's van jouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zijn mijn foto's toch veels te pikant voor
ja best wel. Ga nu eerst maar upgraden naar office 2013 en daarna wat tutorials bekijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Deed het pijn van die troon vallen terug in onze wereld?
Visual Basic, damn, dat is denk ik zo'n 14 jaar geleden dat ik daar voor het laatst iets mee gedaan heb.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja best wel. Ga nu eerst maar upgraden naar office 2013 en daarna wat tutorials bekijken
Sowieso Ragnarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, ik ga eens kijken of Vikings iets is
Voor mij iets minder lang, jaartje of 7/8 denk ik. Alleen nooit echt gebruikt, alleen voor opdrachten op school. Dus zal vanaf 0 moeten beginnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Visual Basic, damn, dat is denk ik zo'n 14 jaar geleden dat ik daar voor het laatst iets mee gedaan heb.
Het is beter dat ik 1x pruts, dan dat iemand van 68 dat gaat doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst nog mee zitten prutsen, wat een kut werk is dat. Nu moet ik wel zeggen dat ik er nooit les in heb gehad
Werkverschaffingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is beter dat ik 1x pruts, dan dat iemand van 68 dat gaat doenWant 2x per maand uit 15 Excel bestanden een aantal kolommen kopieren naar een ander Excel bestand en die vervolgens ontdubbelen, dat wil ik zo'n iemand niet met de hand laten doen
Ragnar is een baasquote:
SPOILER: spoilerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dat duurt nog wel een half uurquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
Even een heel project kopieren wat een half uur duurt voor 3 dingen die je nodig hebt
Kun je ondertussen even FOK!ken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke dat duurt nog wel een half uur
Ja dat doe ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je ondertussen even FOK!ken.
wat is het nummer van je leidinggevende?quote:
Klikspaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is het nummer van je leidinggevende?
06-MANAGERVANVINNIEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is het nummer van je leidinggevende?
ik wilde die alleen afleiden. Ik heb jaren callcenter gedaanquote:
Ik FOK! de hele dag en jij?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat doe je eigenlijk?
wat doet iedereen hier eigenlijk?
Ow dat had ik niet uit je tekst gehaald.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik wilde die alleen afleiden. Ik heb jaren callcenter gedaan
FoK!en?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat doe je eigenlijk?
ik sog de hele dagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik FOK! de hele dag en jij?
[..]
Ow dat had ik niet uit je tekst gehaald.
neemt niet opquote:
Fulltime FOK!ker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat doe je eigenlijk?
Dat is niet zo handig.quote:
I'm a mechanical man. /ken je toch nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fulltime FOK!ker.
Nee ik ben mechanical engineer in de olie-industrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig.
[..]
I'm a mechanical man. /ken je toch niet
barvrouw/kantinemedewerksterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat doe je eigenlijk?
owja, volgens mij vraag ik dat elke maandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fulltime FOK!ker.
Nee ik ben mechanical engineer in de olie-industrie.
Lekker.quote:
heroine.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat doe je eigenlijk?
Ik dacht dat ik vergeetachtig wasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja, volgens mij vraag ik dat elke maand
Nee zo oud ben ik inderdaad nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oud spelletje van het DOS tijdperk.
Nummer toegevoegd.
ik kan toch niet onthouden wat iedereen precies voor werk doetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik vergeetachtig was
42quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Baas
Hoevaak?
Hoeveel?
Met wie?
Waar doe je dat van?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig.
[..]
I'm a mechanical man. /ken je toch nietNeem dan meteen de goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
42
kilos tegelijk.
al mijn vrienden.
de glijbaan.
Kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan toch niet onthouden wat iedereen precies voor werk doet
Euh waar slaat dit op?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
42
kilos tegelijk.
al mijn vrienden.
de glijbaan.
liefjes =/= vrienden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh waar slaat dit op?
[..]
Ik niet?
Lekker
Ooow ben ik geen liefje?quote:
Ik linkte niet het 'beste' nummer van c&c he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet het altijd ergens op slaan dan?![]()
Nee ok dan is het goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik linkte niet het 'beste' nummer van c&c he.
Dit nummer sloeg op vinniiee's job.
Lachgas.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu heb ik wel zin in een lijntje om mezelf op te vrolijken.
Lijntje zaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu heb ik wel zin in een lijntje om mezelf op te vrolijken.
Moet je toch wel ervaring mee hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt niet fijn in je neus
Sowieso is niks fijn in je neus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt niet fijn in je neus
Mijn vinger in mijn neus is wel fijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso is niks fijn in je neus.
Die lacht zich een deuk na het versturen van de rekening.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een arts kan er ook prima mee werken hoor
He bahquote:
Huhuehuehuequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn vinger in mijn neus is wel fijn
Er gaat wel eens iets fout waardoor er wat in je neus terechtkomt, het is echt niet okequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je toch wel ervaring mee hebben?
"fout".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er gaat wel eens iets fout waardoor er wat in je neus terechtkomt, het is echt niet oke
En dan;quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga naar huis en laat de pc lekker kopiëren. Duurt nog wel even voordat ie klaar is.
Ik ben Da Vinci's Demons gaan kijken omdat mijn tv het format van Vikings niet herkent ofzoquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig.
[..]
I'm a mechanical man. /ken je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan krijg je zo'n plak-toets meldingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders kon je altijd nog je enter knop vastplakken
---
Stelletje preutse mensen hier zeg
Gaat lekker bij jouquote:
Kan ook plaktoetsen aanzetten jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n plak-toets melding.
Hoezo?
quote:
-----quote:
Ik zocht er eentje voor mail en die deed niks dus vandaar internetquote:
Wat ia er preuts aan volgespoten gezichten niet geil vinden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ook plaktoetsen aanzetten ja
[..]
[..]
-----
[..]
Ik zocht er eentje voor mail en die deed niks dus vandaar internet
Dit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ia er preuts aan volgespoten gezichten niet geil vinden?
Hoe kom jij bij preuts?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ia er preuts aan volgespoten gezichten niet geil vinden?
Copy paste... uhuhquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n plak-toets melding.
Hoezo?
dat klinkt wel bekendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh nevermind, jullie hebben weer eens een te vaag gesprek
No shitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef rival het volgende:
Speakerdraad is niet geschikt om je koelvin mee aan te sluiten.
Dan weten jullie dat
In "ei in je eten." alleen maar tekstuele hoogstandjes en intellectuele gesprekken tochquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef rival het volgende:
Dan weten jullie dat
Auto weer gesloopt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef rival het volgende:
Dan weten jullie dat
Ik gok eerder gesmolten bedradingquote:
och ja.. Dat was het hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In "ei in je eten." alleen maar tekstuele hoogstandjes en intellectuele gesprekken toch
Hoort er af en toe toch bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag aan Sedan wat er preuts zou zijn en hij quote mij.
nou godgloeiendequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Haat aan mensen die niet naar hun app kijken
Ja, zeker foei!!quote:
ik knoei niet, dus dat eerstequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat vage gesprekken of die opmerking van dat gezicht?
Ik vermoed dat hij origineel flut spul gebruikt heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef Faxie het volgende:
Wat is er mis met speakerdraad? Die zijn er in vele soorten en maten
Omdat; feest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef Faxie het volgende:
Waarom wordt Halloween hier ook alweer gevierd sinds een aantal jaar?
telefoon viel uit als je mij bedoeldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Haat aan mensen die niet naar hun app kijken
geen idee, maar ik ga bij een vriendin van mij die niet nederlands is vierenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef Faxie het volgende:
Waarom wordt Halloween hier ook alweer gevierd sinds een aantal jaar?
Ok, ja daar heb ik ook wel eens (vaak) last vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knoei niet, dus dat eerste
niet waar het valt op de 31stequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
Halloween was vorige week zaterdag.
[..]
Ok, ja daar heb ik ook wel eens (vaak) last van
halloween is morgen, afgelopen zaterdag telt niet als halloweenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik heb grijsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm... grijs of rood op een muur... firstworldproblems
Dat is de 31e vriend..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
rozequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zei ik niet, ik zei dat ik het niet geil vond.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jullie meteen van iew, bah bah zijn. Dat dus.
dat heb ik ook al!quote:
quote:
Waarom was het feest in Amsterdam dan zaterdag? (vriend van me is daarheen geweest nl.)quote:
Het is geeneens een officieel feestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
halloween is morgen, afgelopen zaterdag telt niet als halloween
Arme jij
Beide?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, ik bedoelde R.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
telefoon viel uit als je mij bedoeld
Lol. Halloween is op 31-10 schatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In mn slaapkamer 1 wandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook al!
in de keuken
Omdat bijna iedere kroeg/club het in het weekend vierdequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Waarom was het feest in Amsterdam dan zaterdag? (vriend van me is daarheen geweest nl.)
[..]
Het is geeneens een officieel feest
Valt wel mee hoor, ik trek me er niet veel van aan![]()
[..]
Beide?
Dat is geen optiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Waarom was het feest in Amsterdam dan zaterdag? (vriend van me is daarheen geweest nl.)
[..]
[..]
Beide?
Dat is het welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Beide?
In Nl (nog) nietquote:
Nou dan, dan zijn we er tochquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat bijna iedere kroeg/club het in het weekend vierde
Ja in de US.quote:
wie is links-achter?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
Halloween op het werk 2 jaar terug
[ afbeelding ]
Overal behalve NLquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan, dan zijn we er toch
[..]
Ja in de US.
Een ex-collega en vervent Anaal ridderquote:
Die dame rechts achter als Waskrijtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
Halloween op het werk 2 jaar terug
[ afbeelding ]
Homo's en klootzakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een ex-collega en vervent Anaal ridder
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een ex-collega en vervent Anaal ridder
Heb jij dat nummer al gehosselt nu?quote:
nooit. Ik dacht even weer ware liefde gezien te hebbenquote:
Nummer niet, naam welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij dat nummer al gehosselt nu?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit. Ik dacht even weer ware liefde gezien te hebben
stap 1. Nu gaan we de prive detectives er op inzettenquote:
Hij woont in Ierland, maar heb zijn nummer wel voor je hoor, hij is Russisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
Echt incompetente prutsers ook weer
Ik ben even mailen
-----
Peu heb je z'n nummer
Ja, moet wel d'r achternaam kloppen, maar die weet ik dus niet zeker en op fb was ze al niet te vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stap 1. Nu gaan we de prive detectives er op inzetten
Goed bezig, ohja, niet via FB nu een berichtje gaan sturen, dat is stalk gedragquote:
ach. Ik heb maar 2 ware liefdes en die liggen iedere avond op en naast mequote:
Ik kon d'r niet vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed bezig, ohja, niet via FB nu een berichtje gaan sturen, dat is stalk gedragmaar de informatie die je online vind kan je wel gebruiken om een gesprek te sturen
![]()
jullie kunnen er ook niks van he. Ik had naam, nummer, en kleur van het dekbedovertrek al gewetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, moet wel d'r achternaam kloppen, maar die weet ik dus niet zeker en op fb was ze al niet te vinden
Oh, en ik weet ook in welke auto ze rijdt.. Tenminste, 50% kansquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed bezig, ohja, niet via FB nu een berichtje gaan sturen, dat is stalk gedragmaar de informatie die je online vind kan je wel gebruiken om een gesprek te sturen
![]()
Oh nee laat dan maarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij woont in Ierland, maar heb zijn nummer wel voor je hoor, hij is Russisch.
*fronst*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach. Ik heb maar 2 ware liefdes en die liggen iedere avond op en naast me
Lees terug in ei in je eten en ga je gangquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie kunnen er ook niks van he. Ik had naam, nummer, en kleur van het dekbedovertrek al geweten
alleen geld nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee laat dan maar
[..]
*fronst*
Je kan niet alles hebben he
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie kunnen er ook niks van he. Ik had naam, nummer, en kleur van het dekbedovertrek al geweten
Wat is Xenon?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alhoewel ik weinig vrouwen ken die vrijwillig uit zichzelf met Xenon zouden gaan rijden.. Dus als het die Alfa is, is hij óf van broertje, óf van vriendje..
Of toch van een liefhebsterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alhoewel ik weinig vrouwen ken die vrijwillig uit zichzelf met Xenon zouden gaan rijden.. Dus als het die Alfa is, is hij óf van broertje, óf van vriendje..
Een soort uitlaat.quote:
Lulquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat felle witte/blauwe licht dat ik heb
Google? Wat weet je nog meer van d'r?quote:
Kermisattractiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat felle witte/blauwe licht dat ik heb
Maar, met in de verkeerde kleur gespoten schade aan de voorbumper toch niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of toch van een liefhebsterKen wel een paar vervente Alfa rijdsters hoor, die ook leuk vinden om dingen aan te passen
Hmm nee, je kan het proberen bij de 147 club, daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, met in de verkeerde kleur gespoten schade aan de voorbumper toch niet?
Het werkt al zeker een jaar / anderhalf andersquote:
Dat heb ik net gekochtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Pak dan tenminste draad voor in je huis.
quote:
Wat hij zegt.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef Faxie het volgende:
Wat is er mis met speakerdraad? Die zijn er in vele soorten en maten
wederom wat hij zegt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij origineel flut spul gebruikt heefteen een fan verbruikt redelijk wat stroom.
Dat ze uit Rotterdam/Hoogvliet/Spijkenisse/Rozenburg en omgeving komt, ze dus voor een catering werkt (waar ik de naam even niet van weet..)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Google? Wat weet je nog meer van d'r?
Gerust!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, met in de verkeerde kleur gespoten schade aan de voorbumper toch niet?
Ik had mijn ding al afgeveegd aan de gordijnen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo dik is die draad toch niet. Of je moet 0.5mm draad hebben gebruiktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Het werkt al zeker een jaar / anderhalf anders
[..]
Dat heb ik net gekocht
[..]
[..]
Wat hij zegt.
Zit wel en zekering tussen. 25/30 amp. die moet ik wel elke maand vervangen.. nu was de draad aan de beurt.
[..]
[..]
wederom wat hij zegt.
Ja ik weet dat ik loop te prutsen... Ik moet ook gewoon een nieuwe vin... Maar ik had eerst nog zoveel andere dingen moeten doen, nu is de vin aan de beurt
peu niet, die heeft alleen geld.. (Van zn pappie, heb ik van horen zeggenquote:
Succes ermeequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Het werkt al zeker een jaar / anderhalf anders
[..]
Dat heb ik net gekocht
[..]
[..]
Wat hij zegt.
Zit wel en zekering tussen. 25/30 amp. die moet ik wel elke maand vervangen.. nu was de draad aan de beurt.
[..]
[..]
wederom wat hij zegt.
Ja ik weet dat ik loop te prutsen... Ik moet ook gewoon een nieuwe vin... Maar ik had eerst nog zoveel andere dingen moeten doen, nu is de vin aan de beurt
Hoe kan dat nou. Hij is stuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn ding al afgeveegd aan de gordijnen!
je snotneus?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn ding al afgeveegd aan de gordijnen!
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
peu niet, die heeft alleen geld.. (Van zn pappie, heb ik van horen zeggen)
Ik heb nu .75 geschikt voor 1380 watt... Stond alleen geen ampere bij en dat uxixr ofzo weet ik ook niet meer uit mijn hoofdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo dik is die draad toch niet. Of je moet 0.5mm draad hebben gebruikt
Sarcasmequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
peu niet, die heeft alleen geld.. (Van zn pappie, heb ik van horen zeggen)
0.75?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nu .75 geschikt voor 1380 watt... Stond alleen geen ampere bij en dat uxixr ofzo weet ik ook niet meer uit mijn hoofd
1380W/12V = xAquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nu .75 geschikt voor 1380 watt... Stond alleen geen ampere bij en dat uxixr ofzo weet ik ook niet meer uit mijn hoofd
Ik doe het nog vrij goed.. Ik leef schuldenvrij maar wel op het randjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij mij komen ze alleen halen tegenwoordig. Totdat ik wat krijg dan ben ik 2 jaar bezig
jamaar... dit was geschikt voor sterktstroom 220v 1380 watt... of maakt dat geen moer uit? Ik ben niet zo van de stroom...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
0.75?
Dan is het niet gek dat het doorbrand
0.5 is ongeveer 11amp.
Mijn huisspeakers zitten zelfs al op 2.5mm.
Oh, nou. Dan gaan we dus niet datenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, nou. Dan gaan we dus niet daten
Ooh, dat veranderd de boelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar... dit was geschikt voor sterktstroom 220v 1380 watt... of maakt dat geen moer uit? Ik ben niet zo van de stroom...
edit, heb het nu over wat ik net gekocht heb.. wat er in zat geen idee.
Goed punt, zie hierboven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n reet,0.75mm is echt niet geschikt voor 110A
Gewoon even tabel pakken;quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar... dit was geschikt voor sterktstroom 220v 1380 watt... of maakt dat geen moer uit? Ik ben niet zo van de stroom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft wel kut, zelf ook last van. Vooral leuk als je achteraf na tekenen van contracten achter hoge kosten komt. (nooit gemeld)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doe het nog vrij goed.. Ik leef schuldenvrij maar wel op het randje
Dat stond sowieso niet echt op m'n lijstjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, nou. Dan gaan we dus niet daten
sowieso niet, maar dat is zo lullig om hardop te zeggenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon even tabel pakken;handig thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Blijft wel kut, zelf ook last van. Vooral leuk als je achteraf na tekenen van contracten achter hoge kosten komt. (nooit gemeld)
wat kut is als je gewoon elke maand teveel geld uitgeeft omdat je van alles wilt. Daar ben ik schuldig aan![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso niet, maar dat is zo lullig om hardop te zeggen
Ik wil niet stoken hoor maar....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat stond sowieso niet echt op m'n lijstje
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar....
Zal er vast ook in mm zijn maar die kon ik zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef rival het volgende:
[..]
handig thnx!
wat kut is als je gewoon elke maand teveel geld uitgeeft omdat je van alles wilt. Daar ben ik schuldig aan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon even tabel pakken;Gelukkig geen last van.. Maar ik verdien niet superveel, en ik heb 1 dure kat in voer, en de ander is duur in verbruik van kattengritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Blijft wel kut, zelf ook last van. Vooral leuk als je achteraf na tekenen van contracten achter hoge kosten komt. (nooit gemeld)
Naast het feit dat ik soms financieel even loos moet gaan en bijvoorbeeld voor 80 euro een nieuwe tattoo zet of voor 100 euro ga zuipen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
dat roept ie natuurlijk alleen maar omdat ie nu gekwetst is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar....
Ter grootte van een pingpongbal?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zit ik dan met 10 stippen op mn muur getekend
Deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zo eentje heb ik er hier ook, gelukkig via broertje voer krijgen (moet anti allergie voerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van.. Maar ik verdien niet superveel, en ik heb 1 dure kat in voer, en de ander is duur in verbruik van kattengrit
Naast het feit dat ik soms financieel even loos moet gaan en bijvoorbeeld voor 80 euro een nieuwe tattoo zet of voor 100 euro ga zuipen)
En denk altijd maar zo, er zullen altijd mensen zijn die het slechter hebben![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze dan
Geen idee of die klopt,vind hem qua waardes een beetjevaag.Die van mij moet urinary s/o tegen blaaskristallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja zo eentje heb ik er hier ook, gelukkig via broertje voer krijgen (moet anti allergie voer)
En denk altijd maar zo, er zullen altijd mensen zijn die het slechter hebben
Nu op internet een site gevonden waarbij ik 70 euro voor 9 kilo neertel incl bezorgkosten
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Damnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die van mij moet urinary s/o tegen blaaskristallen
Nu op internet een site gevonden waarbij ik 70 euro voor 9 kilo neertel incl bezorgkosten
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ter grootte van een pingpongbal?
Is zo'n beetje net zo duur inderdaad, gelukkig eet ze niet zoveel. Ongeveer 3 maanden doe ik met een zak van 4.5Kg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die van mij moet urinary s/o tegen blaaskristallen
Veel want er horen nu dingen aan de muren te hangen ipv nog meer stippenkunstquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Hoeveel last kun je er dan van hebben?
Jaquote:
Pak een tandenstoker en begin met gravenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel want er horen nu dingen aan de muren te hangen ipv nog meer stippenkunst
ik bestel tegenwoordig bij dierapotheker .. Die was voor mij goedkoperquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is zo'n beetje net zo duur inderdaad, gelukkig eet ze niet zoveel. Ongeveer 3 maanden doe ik met een zak van 4.5Kg.
http://www.zooplus.nl/sho(...)terinary_diet/314482
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bestel tegenwoordig bij dierapotheker .. Die was voor mij goedkoper![]()
Bij mij eten ze er allebei van, lekker makkelijk.. Alleen eet kip wanneer ze honger heeft EN wanneer varken honger heeft
Je bent in de war met Julesquote:
jules is een engeltjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent in de war met Jules![]()
Logisch wel want dat is zusje van Kip
Dan ben ik dus niet in de warquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent in de war met Jules![]()
Logisch wel want dat is zusje van Kip
Bummerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, dat wordt een gevalletje net wel/net niet![]()
Wat een kuttoets
Kan via broertje z'n vriendin krijgen, ouders hebben cattery dus kopen vaak groot in/korting gelukkig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik bestel tegenwoordig bij dierapotheker .. Die was voor mij goedkoper![]()
Bij mij eten ze er allebei van, lekker makkelijk.. Alleen eet kip wanneer ze honger heeft EN wanneer varken honger heeft
Kusje op je toetsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een kuttoets
tl;drquote:
Te hard geleerd en alles vergeten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een kuttoets
bij mij staan er grote hondenbakken voor ze.. Handig als ik eens een paar nachtjes van huis benquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan via broertje z'n vriendin krijgen, ouders hebben cattery dus kopen vaak groot in/korting gelukkig.
Scheelt ook dat ze niet de hele bak leeg eet
Een dom gesprek vol taalfaal over tijdzones die niet duidelijk niet worden gesnapt.quote:
Best wel bummer jaquote:
Nee!quote:
Ik denk hetquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te hard geleerd en alles vergeten?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best wel bummer ja
[..]
Nee!Kusje op mij!
[..]
Ik denk het![]()
Nee, niet alles vergeten. Ze vroegen gewoon mierenneukerige dingen..
Ook goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best wel bummer ja
[..]
Nee!Kusje op mij!
[..]
Ik denk het![]()
Geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij staan er grote hondenbakken voor ze.. Handig als ik eens een paar nachtjes van huis ben
Jij vet moeilijke dingen lerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Hebbertquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best wel bummer ja
[..]
Nee!Kusje op mij!
[..]
Ik denk het![]()
daarom geef ik ze beiden speciaalvoerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig.
Broertje woont aan de overkant dus die kijken dan af en toe of ze de boel heel laat
Zat ook eerst daar maar andere katten aten dus ook van dat speciale voer.
En zij dus het normale voer wat slecht voor d'r is.
ik hoop voor je dat t beter is gegaan dan je denktquote:
Dat hoop ik ook!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat t beter is gegaan dan je denkt
Dat werkt met 2 katten ja, niet als je 3 katten en af en toe een nestje kittens hebtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom geef ik ze beiden speciaalvoer
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat t beter is gegaan dan je denkt
Dit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis vast beter gegaan dan je denkt
Ik bedoelde het ook niet als 'leuk'. Meer als; dat er zulke domme mensen bestaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een dom gesprek vol taalfaal over tijdzones die niet duidelijk niet worden gesnapt.
Wat is daar leuk aan?
op kittens heb ik gelukkig geen kans, die ratten van mij komen de deur niet uit en binnenkort wordt ook Kip geholpenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat werkt met 2 katten ja, niet als je 3 katten en af en toe een nestje kittens hebt
De mijne heeft dus hetzelfde volgens m´n ouders.. Heel vreemd, ze was er altijd zo dol opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat voor een speciaalvoer geef je ze GvsE?
Die van mij krijgen gewoon whiskas, al vanaf dat ze vast voedsel krijgen, maar ze lusten blijkbaar het vlees in saus ineens niet meer zo graag. De brokjes nog wel.
Ja, die van mij vonden de whiskas ook altijd heel erg lekker, maar nu eten ze hun bakjes ineens niet meer leeg. De brokjes vliegen erdoor als een malle, dat wel. Maar het vlees in saus niet meer zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne heeft dus hetzelfde volgens m´n ouders.. Heel vreemd, ze was er altijd zo dol op
RC Urinary S/O.. Varken had blaaskristallen en moest volgens de DA de rest van dr leven aan dit voer blijven.. Wat ik wel zie is als ik ze stiekem snoepjes geef, is dat ze gaat plassen op plekken die daar niet voor gemaakt zijn.. Of als ze pissed is op mequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat voor een speciaalvoer geef je ze GvsE?
Die van mij krijgen gewoon whiskas, al vanaf dat ze vast voedsel krijgen, maar ze lusten blijkbaar het vlees in saus ineens niet meer zo graag. De brokjes nog wel.
Ah, okeequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
RC Urinary S/O.. Varken had blaaskristallen en moest volgens de DA de rest van dr leven aan dit voer blijven.. Wat ik wel zie is als ik ze stiekem snoepjes geef, is dat ze gaat plassen op plekken die daar niet voor gemaakt zijn.. Of als ze pissed is op me
vlees in saus hebben ze in principe ook niet nodig, dat is een extraatje.. Misschien eens kip uitkoken en ze voor zetten? Kip vind kip heerlijk! Varken snapt mensenvoer niet zo goed, tenzij koekjes of cakejes of ijsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die van mij vonden de whiskas ook altijd heel erg lekker, maar nu eten ze hun bakjes ineens niet meer leeg. De brokjes vliegen erdoor als een malle, dat wel. Maar het vlees in saus niet meer zo.
Zakje per kat per dag. Mij is altijd verteld dat juist de afwisseling tussen vlees en brokjes heel goed is voor ze.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
Brokjes zijn beter voor het gebit, veel nat voer kunnen ze gebitsproblemen krijgen.
In dat geval, screw them. Dan krijgen ze gewoon alleen nog brokjes..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vlees in saus hebben ze in principe ook niet nodig, dat is een extraatje.. Misschien eens kip uitkoken en ze voor zetten? Kip vind kip heerlijk! Varken snapt mensenvoer niet zo goed, tenzij koekjes of cakejes of ijs
Hups, C. had nog een nestje toch? Housewarminggift?quote:
Dan vind ik dit nog ergerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als 'leuk'. Meer als; dat er zulke domme mensen bestaan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups, C. had nog een nestje toch? Housewarminggift?
Nopequote:
Dat ik er geen heb zegt niet dat ik een hekel heb aan die beestenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
JA!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mwa dat valt wel mee, net wat ze gewend zijn ook he. Hier krijgt ze alleen brokken en af en toe als extraatje koolvis. Maar dat is ook meer omdat moeilijk te zeggen voor welk iets ze allergisch is. (test kost 500euroquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zakje per kat per dag. Mij is altijd verteld dat juist de afwisseling tussen vlees en brokjes heel goed is voor ze.
is voldoendequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In dat geval, screw them. Dan krijgen ze gewoon alleen nog brokjes..
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vind ik dit nog erger![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |