Hoe, wie, wat, waarmee ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:50 schreef Dance99Vv het volgende:
heeft die 11-11 er ook mee te maken
Inderdaad. We wachten nog steeds.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hey, een nieuw deel!
Jullie hebben idd erg lang moeten wachten op het gebak van de jarigen..
Ik wil best trakteren hoor... Wanneer zullen we meeten? *kuch* * kuch*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Inderdaad. We wachten nog steeds.
Dus kom eens een keertje door d'r mee
een in spirit meeting zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wil best trakteren hoor... Wanneer zullen we meeten? *kuch* * kuch*
Niet Katholiek (Eerder antiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedemiddag!
Leuk stukje weer Dance99Vv!![]()
Ik moet op de avond van Samhain (Halloween) een generale repetitie van mijn koor bijwonen, dus kan ik helaas niet naar een Halloweenfeestje waarvoor ik door vrienden was gevraagd.
Echter, ik heb al wel wat pompoenen uitgesneden!![]()
Zijn er hier meer mensen die dat doen (behalve Yvonne dan, die opende er een topic over)?
Maar je bent er in ieder geval van op de hoogtequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet Katholiek (Eerder anti)
& ook niet veramerikaniseerd.![]()
Dus, nee ik doe niet aan "Hallo, ween"
ik waag me er niet meer aan want de mijne zakte na 1 dag helemaal in.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedemiddag!
Ik moet op de avond van Samhain (Halloween) een generale repetitie van mijn koor bijwonen, dus kan ik helaas niet naar een Halloweenfeestje waarvoor ik door vrienden was gevraagd.
Zijn er hier meer mensen die dat doen (behalve Yvonne dan, die opende er een topic over)?
Ik moet ook nog een of twee pompoenen.. om uit te hollen en soep te brouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedemiddag!
je kunt het tegenwoordig zelfs kant en klaar in de winkel kopen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
Haha, ja dat laatste heb ik ook eens gedaan. Smaakte best goed vond ik (met de nodige peper en het nodige zout)!
Je laat ons weten dat je op te grote voet leeft?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:52 schreef theguyver het volgende:
moge, ik wist niet waar deze neer te planten ik doe het maar ff hier..
[ afbeelding ]
Het wel bekende bigfoot filmpje in GIF en nu als steady shot.
Maat 42 en oeh was het maar zoquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je laat ons weten dat je op te grote voet leeft?
op te grote voet leven zie ik niet als iets positiefs, meer geld uitgeven dan er binnenkomt lijdt tot problemen.quote:
Ik ben 40 tot 70 uur in de week aan werk, plus opleiding 10 uur in de week + vrijwilligers werk 5 uur in de week ,heb geen tijd om geld uit te geven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
op te grote voet leven zie ik niet als iets positiefs, meer geld uitgeven dan er binnenkomt lijdt tot problemen.
Ik dacht zelf meer aan huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Mischien moest je eens aan een vakantie denken, kun je is wat geld uitgeven
Mooi, dan kun je dus best af met minder salaris.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef theguyver het volgende:
Ik ben 40 tot 70 uur in de week aan werk, plus opleiding 10 uur in de week + vrijwilligers werk 5 uur in de week ,heb geen tijd om geld uit te geven.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je dus best af met minder salaris.
Da's niet erg. Ik ben ook niet zo goed in voetbal, rekenen etc etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]Taal is niet mijn sterkste kant
Goeiemorgen!quote:Op zondag 3 november 2013 01:28 schreef Iwanius het volgende:
Avond allemaal. Geen stapavond? Het is tenslotte zaterdagavond laat...
Hm, dat lijkt me op een gegeven moment niet leuk meer of wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben 40 tot 70 uur in de week aan werk, plus opleiding 10 uur in de week + vrijwilligers werk 5 uur in de week ,heb geen tijd om geld uit te geven.
Hell yeah, dit nummer speelde ik vroeger in mijn (al jaren niet meer bestaande) coverband!quote:
heeel af en toe is het net iets te veel, maar ben ook party planner organisator voor feesten en er zijn heel wat crazy feesten voorbij gekomen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt me op een gegeven moment niet leuk meer of wel?
[..]
Hell yeah, dit nummer speelde ik vroeger in mijn (al jaren niet meer bestaande) coverband!![]()
Mooie tijden waren dat!![]()
Ik heb al twee weken last van wat ontstekingen in mijn linker vinger. Ik heb daar zo'n tien cactusnaalden in gehad, iets te snel langs die plant gelopen!
Morgen ga ik er toch maar eens voor naar de dokter. Gisteren heb ik nog opgetreden maar dat ging niet heel best daardoor...
Bloody English..quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Remember, remember the fifth of November,
gunpowder treason and plot,
I know of no reason why gunpowder treason should ever be forgot.
Guy Fawkes, Guy Fawkes,
It was his intent to blow up the King and the Parliament.
Three score barrels of powder below,
Poor old England to overthrow:
By God's providence he was catch'd With a dark lantern and burning match.
Holloa boys, holloa boys, make the bells ring. Holloa boys, holloa boys, God save the King! Hip hip hoorah!
Goed, ben net toegelaten voor de wachtlijst voor een vervolgplekquote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
HeyLang niet gezien! Hoe is het?
Dat klinkt stoer!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef R0N1N het volgende:
Lees net een nieuwsbericht over planeten als aarde op NU.nl.
De kop zit er alleen stevig naast.
Één op vijf sterren heeft planeet als aarde.
Uit het artikel blijkt dat 1 op 3,7 sterren (27%) lijkt op onze zon. DAARVAN heeft 22% (~ 1 op 5) een planeet als aarde. (volgens Amerikaanse wetenschappers gebaseerd op data van Kepler)
Uiteindelijk heeft dus 6% van alle sterren een planeet als aarde. (een planeet in de goldylocks zone, die MOGELIJK een atmosfeer, water, en gematigde temperatuur heeft (& dus leven kan bevatten))
NIW: Dat is (nog altijd) een gigantisch aantal.
Nou nog een idee van hoeveel % daarvan leven bevat & hoe vaak dat tot intelligent, ruimte reizend leven evolueert en we kunnen iets zeggen over de aantallen
Ok, en dat is goed nieuws, dus? En wat houdt dat allemaal in?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goed, ben net toegelaten voor de wachtlijst voor een vervolgplek
En in december verhuis ik naar de nieuwbouw van het terrein.
En met jou?
Vervolgplek is een plek in de nieuwbouw, voor beschermd wonen in appartementen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, en dat is goed nieuws, dus? En wat houdt dat allemaal in?
Met mij gaat het goed hoor
Het zal je wel bevallenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vervolgplek is een plek in de nieuwbouw, voor beschermd wonen in appartementen.
En de nieuwbouw ga ik ook heen, alleen dan een andere afdeling, want ik sta eerst nog op de wachtlijst voor die beschermd wonen.
Het is best spannend, want de hele afdeling hier gaat 16 december dus verhuizen, en dat is nogal wat.
Succes ermee alvast!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vervolgplek is een plek in de nieuwbouw, voor beschermd wonen in appartementen.
En de nieuwbouw ga ik ook heen, alleen dan een andere afdeling, want ik sta eerst nog op de wachtlijst voor die beschermd wonen.
Het is best spannend, want de hele afdeling hier gaat 16 december dus verhuizen, en dat is nogal wat.
Daar is niet naar gekeken afaik.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat klinkt stoer!Maar zijn alle factoren meeberekend? Je schijnt ook een axial tilt nodig te hebben en gasreuzen als buitenplaneten en dat soort grappen..
Ik heb eens gelezen dat seizoenswisseling ook van belang zijn voor de ontwikkeling van leven, en een paar vliegenvangers in de buitenring schijnen idd nodig te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar is niet naar gekeken afaik.
Is ook maar de vraag of dat echt een must is.
Wel is het zo dat zo'n grote gasreus werkt als meteorieten magneet. (waardoor we hier in relatieve rust vertoeven) - in deze is slechts gekeken naar planeten met ongeveer dezelfde afmeting als aarde binnen de goldylocks-zone (niet te dichtbij & niet te ver van de ster)
Geen idee hoe het zit met 'leven'. Wel is het zo dat onze bakermat (vermoedelijk) in Afrika ligt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb eens gelezen dat seizoenswisseling ook van belang zijn voor de ontwikkeling van leven, en een paar vliegenvangers in de buitenring schijnen idd nodig te zijn.
Maar goed, dan nog is het een aanwijzing dat leven geen zeldzaam verschijnsel is.
Onze bakermat mss. wel.. Maar die van het leven? Ik ben helaas de inhoud van het artikel vergeten..quote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit met 'leven'. Wel is het zo dat onze bakermat (vermoedelijk) in Afrika ligt.
Een gebied zonder seizoenswisselingen. Ik betwijfel dan ook of het een 'must' is, hoewel het vast handig zal zijn voor bepaalde zaken.
Het is sowieso iets wat we met Kepler niet kunnen bepalen.
Het is meer een voorselectie van plaatsen waar we mogelijk leven kunnen vinden.
Daarmee is echter nog niet aangetoond dat leven wijdverspreid is.
Daarvoor zullen we toch echt eerst leven moeten vinden op zo'n planeet. (liefst meerdere)
Als we er 100.000 bekeken hebben, zonder spoor van leven, is het dus nog altijd zeldzaam.
Dat er vele (mogelijke) "aarde's" zijn vergroot wel de potentiele kansen, maar we weten verder nog niets over de aanwezigheid van leven buiten de aarde & ook niets over de omstandigheden waaronder leven ontstaat. (en of die voorkomen op die planeten)
Uitsluitend de onze ja. Die van de gehele keten des levens is (mij) onbekend.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Onze bakermat mss. wel.. Maar die van het leven? Ik ben helaas de inhoud van het artikel vergeten..
Ik zou het wel gaaf vinden als ze op Mars sporen van leven vonden, al was het maar eencellig. Als er twee planeten in één zonnestelsel zijn waarop leven is ontstaan, dan vergroot dat de kans op leven elders aanzienlijk.
Yep.quote:Ik zou het wel gaaf vinden als ze op Mars sporen van leven vonden, al was het maar eencellig. Als er twee planeten in één zonnestelsel zijn waarop leven is ontstaan, dan vergroot dat de kans op leven elders aanzienlijk.
Ja! We mogen los!quote:
Join the clubquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben soms onzeker en een tikkeltje verlegen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou vooruit, een klassieker!
Ken je dit nog?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedemiddag! Ja leuk nummer, dat laatste!
Aah, maar dat is één icon naar linksquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Niet boos, maar bedroefd
Maar dat het je opviel......
Ai, dat is inderdaad bedroevend.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
De laatste uit mijn ouderlijk huis is heengegaan.
Mijn vader
dank jequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ai, dat is inderdaad bedroevend.
Gecondoleerd.
quote:
Wat afschuwelijk voor je! Mijn medeleven!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Mijn vader
sterktequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Mijn vader
Gecondoleerd en veel sterkte!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Mijn vader
Apart dorpje ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
Gecondoleerd en veel sterkte!!![]()
Ik ben afgelopen vrijdag na het werk met een collega naar de plaats (spookdorp) Doel gegaan.
Echt een aparte, grimmige en spookachtige sfeer tref je daar aan! We werden na ongeveer een half uur rondlopen en foto's maken al door een soort burgerwacht gewaarschuwd dat we geen leegstaande huizen moesten binnengaan omdat dat als inbraak wordt gezien. Bovendien had er laatst een fotograaf een dakpan op zijn hoofd gekregen toen hij een huis betrad. Die had het niet overleefd. Die burgerwacht reed rond in een auto met een hond in de kofferbak die 'iets van bewaking wist'. 'Awel mannekes, we zijn het hier zat hè, loopt gij in een leegstaand huis en de politie ziet u hè, dan is het boeikes om de pootjes en weg hè!'![]()
Het aparte is ook dat er nog maar circa 30 mensen wonen maar er zijn nog wel twee café's die ook vaak open zijn.![]()
Over twee weken gaan we nog een keer omdat we vanwege de regenbuien niet alles hebben kunnen zien.
Het bizarste is nog wel, dat het filmpje achterstevoren staat.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:50 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Fog ghost steals car
haha was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het bizarste is nog wel, dat het filmpje achterstevoren staat.
Vette Crashlanding en gewoon uitstappen dus
Verander 'robot' in 'soldaat' en je ziet (hopelijk) het probleem...quote:Eerste Wet
Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt.
Tweede Wet
Een robot moet de bevelen uitvoeren die hem door mensen gegeven worden,
behalve als die opdrachten in strijd zijn met de Eerste Wet.
Derde Wet
Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, voor zover die bescherming niet in strijd is met de Eerste of Tweede Wet.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Mijn vader
Hoi Gray, Hoezie?quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Verder: hallo iedereen.Lang niet geweest, maar dacht ook maar weer eens m'n kleuren te laten zien.
Ja super... Zie BNW sc wromquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Hey guyv! Alles lekker hier. Volgende week m'n eerste vakantie in jaaaaaaren.
Jij?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik las iets dat je veel bovenop een zekere dame ligt tegenwoordig?
Nice. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]lol, dat was al zo, deze gaat ook niet weg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |