Die pakjes zijn 200ml en die zakjes zijn voor 90ml en moeten nog aangemaakt worden. Maar goed, in het FV topic vertelden ze dat het nog wel bestaat, dus zal verder zoeken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Juud79 het volgende:
@Pessie, het maakt niets uit of het num 1 of opvolgmelk is. Nummer 2 is er vanwege de commercie en het verbod op reclame voor Num 1. Maar je kan prima num 1 ipv opvolgmelk geven tot je kind 12 maanden is.
Daar heb ik nog steeds moeite mee... Femke is soms met 2x2 minuten al klaar, kan me bijna niet voorstellen dat ze dan goed gedronken heeft (en mijn man twijfelt daar ook sterk aan dan). Maar als ik dan zie dat ze haar papfles van 180/6/3 's avonds ook in een minuut of 5 heeft weggewerkt, zal ze het toch wel kunnen... toch?quote:Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
Waarschijnlijk is ze wat sneller afgeleid. Misschien een andere omgeving opzoeken om te voeden zodat er minder afleiding is?
Ik weet wel dat ze op een gegeven moment effectiever gingen drinken. Krachtiger. Waardoor ze dus ook korter dronken. Maar wat jij beschrijft klinkt meer als snel afgeleid. Komt vanzelf wel goed maar toch niet fijn hè
Dat is ook mijn ervaring, en dat de wasbare beduidend minder kunnen hebben dan de wegwerp.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef WupWup het volgende:
Ja, ik had die wasbare van Avent en ze zijn me niet goed bevallen. Verschoven steeds waardoor ik alsnog door m'n kleding lekteVolgende keer probeer ik wegwerp met plakstrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |