abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133000612
Ik denk dat wij spruw hebben :( Kloven en pijn, heel veel pijn.
Zo fijn dan ook dat Faye iedere 1,5 uur wilde drinken vannacht. Echt voeden met kromme tenen.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_133001207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik denk dat wij spruw hebben :( Kloven en pijn, heel veel pijn.
Zo fijn dan ook dat Faye iedere 1,5 uur wilde drinken vannacht. Echt voeden met kromme tenen.
Heb je al spul om te behandelen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133001285
GV komt vandaag binnen als het goed is.. Gisteren gelijk besteld.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:57:35 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133003043
Oei bah marjolijntje ;( hopelijk helpt het snel!!
pi_133005350
Balen marjolijntje. Sterkte!
pi_133006125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef Olf het volgende:
Een vraag! Ik heb sinds een dag of drie een soort knobbel in mn linkerborst, ik denk een verstopt melkkliertje of iets dergelijks? Baby drinkt goed uit die kant, en ook lang. Heb ook heet water onder de douche erop gericht, en geprobeerd weg te masseren maar het werkt allemaal niet!

Het doet niet heel erg pijn, behalve als ik er op druk of als ik baby op mijn arm heb want dan leunt ze er zeg maar tegenaan. Iemand tips? Ik dacht eerst aan kolven maar als baby er ook gewoon goed uit drinkt dan voegt dat toch niets toe?
Oh! Heb ik vorig jaar gehad! Was rond en zat vrij diep ja. Ik heb als een malle lopen masseren en warm maken en tandenborstel erop en zo, tot zo erg zelfs dat de huid kapot was :@ en het ging niet weg. Deed alleen maar erg pijn door al dat gemasseer :X

Huisarts heeft gevoeld en zij dacht ook een verstopte klier oid door borstvoeding. Ik mocht het twee weken aankijken, toen moest het weg zijn. Nou, op de dag af ongeveer, en nooit meer last van gehad sindsdien.
pi_133011858
Ik zit nu met een kruik onder m'n trui, best comfortabel :+ elektrische tandenborstel heb ik niet. Naja, wel echt kut want ik kan haar dus niet tillen zoals ik wil en ik speel ook veel met haar op de grond, en dan kruipt ze over me heen enzo en dat is echt superpijnlijk. Dus even volhouden nog maar en hopen op het beste.

Marjolijntje, balen van de spruw! Is je spulletje nog binnengekomen?
pi_133015634
GV is binnen ja, we zijn nu mooi paars. ;)
En iedere keer water aangeboden toen Faye wilde drinken en dus alleen aangelegd wanneer ze echtecht wilde drinken. Hopelijk is de pijn snel weg, want mennnn kromme tenen.
pi_133020498
Marjolijntje, wat vervelend, ook spruw bij jullie. Bij ons leek het onder controle, maar vanochtend toch weer plekjes en een verdrietig meisje aan de borst. Ik zelf merk dat het heel iets gevoeliger is, maar ik heb het idee dat L. er echt pijn van heeft. We gaan in elk geval maar door met de behandeling.
pi_133021037
Faye lijkt hier gelukkig nergens last van te hebben! Wat naar dat L er wel zoveel last van heeft.. Hoop dat het snel weg is bij jullie!
pi_133023782
Sull en Marjo beterschap!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 7 november 2013 @ 23:28:12 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133027840
Beterschap !

Vandaag tot nu toe 670 cc melk weg moeten gooien :'( geen koeling op hotelkamer .. Nu is het geen wereldramp maar toch ;(. Morgen weer.. Snik tot middernacht dan weer bij mijn krielkippie <3
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_133032716
Balen evenstar! Ik heb ook weleens onderweg gekolfd waar ik in een hotel heb overnacht en mocht daar als er geen koelkast was flesjes in de koelkast in de keuken van het hotel laten zetten. Is dat geen optie? Ook mag de bv toch 12 uur op kamertemperatuur staan mits ze daarna wordt gekoeld of ingevroren dacht ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133086594
Vandaag 18 maanden oftewel 1,5 jaar bv :) . Nog een half jaar tot WhO norm.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:11:18 #115
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133087487
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Tinuviel het volgende:
*O* *O* *O*
Wat is je inschatting, ga je het halen?
pi_133088461
Ik weet het niet zeker Pessie. Ik ga er wel voor. Bij de eerste ben ik met 20/ 21 maanden stopt, maar die had er rond deze tijd al veel minder interesse in, beet heel vak enzo. Mijn huidige dreumes bijt zelden en hij vraagt zelf vaak genoeg om de borst. Dan trekt hij aan mijn t-shirt en als hij klaar is probeert hij mijn t-shirt weer naar boven te trekken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:38:03 #117
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133088497
Goed zo!
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:38:50 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133088540
En hier uiteindelijk bijna 2 liter weggegooid :{ maar goed so be it ..
pi_133088717
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Tinuviel het volgende:
*O* O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133088746
Oh nee Evenstar wat balen :(. Jammer dat zich niets liet regelen met een koelkast. Zijn ze daar in Engeland stricter dan hier in Nederland of in Duitsland? Hoewel hotels in Duitsland dat volgens mij ook niet mogen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:46:20 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133088830
Was meer mijn eigen fout :) had mijn lansinoh zakjes vergeten.. En voor ons is het geen wereldramp oid maar toch voelt het wel zuur , ik denk maar zo ik weet in elk geval dat mijn productie nog steeds prima is :+
  zaterdag 9 november 2013 @ 20:50:13 #122
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133089022
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef _evenstar_ het volgende:
En hier uiteindelijk bijna 2 liter weggegooid :{ maar goed so be it ..
Pfff, moeilijk lijkt me dat in jouw situatie zeg!

Tinu, Nathan heeft bijna een half jaar alleen 's ochtends en 's avonds gedronken, ik denk dat als ik niet zwanger was geweest er wel langer wat te halen was geweest voor hem.

Bestaan die kant en klare pakjes opvolgmelj niet meer? Mijn vriezermelk is niet goed meer en wilde dat in huis hebben voor als ik er eens niet ben. Heb 3 winkels geprobeerd maar nada. Heb nu zo'n doosje met 3 sachets h.a 1 gehaald.
pi_133089201
Oh om het uitdrogen maak ik me niet zo heel erg druk. Op dit moment zitten we op werkdagen al op 3-4 keer minimaal, dat is de nacht niet meegerekend, alwaar hij vaak nog komt. Op mijn vrije dag en in het weekend drinkt hij zelfs nog wel eens wat vaker. Hij is dus wel een beetje verslaafd ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133091212
Wat goed Tinuviel! *O*

Wat zonde Evenstar. Maar wel fijn dat het niet zo'n probleem is :*

Beterschap Sull en Marjolijntje! :*
pi_133091256
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef pessie het volgende:

[..]

Pfff, moeilijk lijkt me dat in jouw situatie zeg!

Tinu, Nathan heeft bijna een half jaar alleen 's ochtends en 's avonds gedronken, ik denk dat als ik niet zwanger was geweest er wel langer wat te halen was geweest voor hem.

Bestaan die kant en klare pakjes opvolgmelj niet meer? Mijn vriezermelk is niet goed meer en wilde dat in huis hebben voor als ik er eens niet ben. Heb 3 winkels geprobeerd maar nada. Heb nu zo'n doosje met 3 sachets h.a 1 gehaald.
Het zijn niet meer van die pakjes maar een doos met 5 kleine flesjes van 90ml. Mijn man had die in de kraamweek gehaald dus weet niet zeker waar maar ik vermoed kruidvat (en anders Etos iets anders hebben we hier niet)

Oh dat was trouwens ook nummer 1 weet niet of ze die ook in 2 hebben. Had niet goed gelezen in 1e instantie.. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')