Heb je al spul om te behandelen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik denk dat wij spruw hebbenKloven en pijn, heel veel pijn.
Zo fijn dan ook dat Faye iedere 1,5 uur wilde drinken vannacht. Echt voeden met kromme tenen.
Oh! Heb ik vorig jaar gehad! Was rond en zat vrij diep ja. Ik heb als een malle lopen masseren en warm maken en tandenborstel erop en zo, tot zo erg zelfs dat de huid kapot wasquote:Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef Olf het volgende:
Een vraag! Ik heb sinds een dag of drie een soort knobbel in mn linkerborst, ik denk een verstopt melkkliertje of iets dergelijks? Baby drinkt goed uit die kant, en ook lang. Heb ook heet water onder de douche erop gericht, en geprobeerd weg te masseren maar het werkt allemaal niet!
Het doet niet heel erg pijn, behalve als ik er op druk of als ik baby op mijn arm heb want dan leunt ze er zeg maar tegenaan. Iemand tips? Ik dacht eerst aan kolven maar als baby er ook gewoon goed uit drinkt dan voegt dat toch niets toe?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Tinuviel het volgende:
Vandaag 18 maanden oftewel 1,5 jaar bv. Nog een half jaar tot WhO norm.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Tinuviel het volgende:
Vandaag 18 maanden oftewel 1,5 jaar bv. Nog een half jaar tot WhO norm.
Pfff, moeilijk lijkt me dat in jouw situatie zeg!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef _evenstar_ het volgende:
En hier uiteindelijk bijna 2 liter weggegooidmaar goed so be it ..
Het zijn niet meer van die pakjes maar een doos met 5 kleine flesjes van 90ml. Mijn man had die in de kraamweek gehaald dus weet niet zeker waar maar ik vermoed kruidvat (en anders Etos iets anders hebben we hier niet)quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Pfff, moeilijk lijkt me dat in jouw situatie zeg!
Tinu, Nathan heeft bijna een half jaar alleen 's ochtends en 's avonds gedronken, ik denk dat als ik niet zwanger was geweest er wel langer wat te halen was geweest voor hem.
Bestaan die kant en klare pakjes opvolgmelj niet meer? Mijn vriezermelk is niet goed meer en wilde dat in huis hebben voor als ik er eens niet ben. Heb 3 winkels geprobeerd maar nada. Heb nu zo'n doosje met 3 sachets h.a 1 gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |