Helemaal in lijn met de Christelijke leer, dat lijden. Jezus deed het voor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Iedereen met kanker laten creperen.
Die hoer van een Moeder Theresa liet haar patiënten ook creperen, dat moest Jezus immers ook ondergaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Helemaal in lijn met de Christelijke leer, dat lijden. Jezus deed het voor.
Deze is het wel waard om even te quoten....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Iedereen met kanker laten creperen.
Dat is Satan. Maar aangezien God alles heeft geschapen, zou ook Satan van zijn hand moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Is het ook God's wil als ik straks naar de studio rijd en die man een bijl in zijn hoofd plant?
Afsteken en laten afdrijven.quote:
Rust in vrede alvast.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Ik woon in het donkere gedeelte van de kaart bible belt en we hebben wel koopzondagen.
Dat dit kan in Nederland!
Ben je wel ingeent?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Ik woon in het donkere gedeelte van de kaart bible belt en we hebben wel koopzondagen.
Dat dit kan in Nederland!
Uh, oke.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:26 schreef alors het volgende:
Die lui kunnen alleen maar 'yolo ik vertrouw op god' doen omdat de rest dat niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |