met voegen had ie alle schulden kunnen aflossenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
Ja die uitkering was eigenlijk toch ook niet genoeg om de schulden af te lossen
leest nu gewoon alvast stukken voor een andere zaak doorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:49 schreef TUFKAL het volgende:
Die advocaat van meneer Helmer verveelt zich te pletter.
Onduidelijkheid, waardoor het niet vol verwijtbaar isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:48 schreef Palomar het volgende:
waar slaat die uitspraak nou op? Dit is toch gewoon een kwestie van wel of niet 100km/u? Dus wel of niet betalen. Geen 100 euro korting
Weet ook dat dit kansloos isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
leest nu gewoon alvast stukken voor een andere zaak door
Met de D66 rechters in hun ivoren toren stem geert hij verlost ons van de linkse kerkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:55 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
DIE MENSE ZIJN NU ALWER VRIJ JOH! KAN TOG NIE!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met de D66 rechters in hun ivoren toren stem geert hij verlost ons van de linkse kerk
In het geval van een strafbeschikking moet je nog net niet de rechter swaffelen wil je het er erger op maken...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef MilaNL het volgende:
Toch wonderlijk hoe al die mensen voor hun verkeersboetes een zaak beginnen. Als je op zo'n zitting moet verschijnen, in je eentje, zonder advocaat, dan lees je toch eerst even de wet na? En dan kun je zelf ook zien dat je wel met goede bewijzen moet komen wil je het winnen. Ze zullen wel denken: niks te verliezen.
Daar zat ik ook al naar te kijken!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Die advocaat komt ook niet lekker over.
terecht met zulk haarquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef Yreal het volgende:
Die rechter heeft haar oordeel al klaar...
Die man is een baas.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt ook al 80, maar is 64
kansloos bezwaar maar kansloze boete ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
dat slachtoffer is wel echt een klaphark
*30quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef marcodej het volgende:
Dus een dag werken opgeofferd voor 70,-.
Ja want volgens haar is de tijd die ze haar huis poets ook werk. En daar doet ze blijkbaar 25 uur over en dat vindt ze relevantquote:
Idd lolwhut.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Vage chat, er is ineens een antwoord weggehaald en het is stil
rechter he...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Vage chat, er is ineens een antwoord weggehaald en het is stil
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:59 schreef wolferl het volgende:
Ik wil uitkering, ik ben zielig, ik vertrouw het UWV niet, ik wil second opinion, ik wil WIA. Schiet op met die uitspraak. Het klikt niet met de psycholoog, het klikt niet met de onafhankelijke arts. Nee ik wil geen nieuwe keuring. SCHIET OP MET DIE UITSPRAAHAAK.
Beroep afgewezen. Heerlijk.
Seems legit...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft het mee opgebouwd, hij zou er flink aan verdienen, hij wist dat er stroom afgetapt werd, maar hij heeft verder niks gezien.
Dit dus; wat is dit een saai programma zeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij Mr. Frank Visser maar.
Ja de advocaat vond zijn client domquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was het verweer nou dat die kale man sowieso een beetje dom is?
En zijn leven staat op het spel, dus verdient ie minder straf.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was het verweer nou dat die kale man sowieso een beetje dom is?
Haar Nederlands is niet zo goed.quote:
'De visum'.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Haar Nederlands is niet zo goed.
Idd verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Slecht zittend pak dat, veel te ruim.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef waxmask het volgende:
Die mongool van de postcodeloterij gaat met advocaat van der Plas miljoenen claimen omdat hij verkeerd drukte.
bron?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef waxmask het volgende:
Die mongool van de postcodeloterij gaat met advocaat van der Plas miljoenen claimen omdat hij verkeerd drukte.
voor 25 euro.... get a life...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef Palomar het volgende:
[..]
moet je wel uit principe doen, met al die tijd dat het kost om naar de rechter te gaan etc...
Gaf hij ook aan op welke gronden ze hun vordering baseren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van der Plas zat net bij Nieuwsuur dus dat kan je straks in de reruns kijken.
Stond toen niks over de rode knop in de spelregels, ondertussen wel gewijzigd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gaf hij ook aan op welke gronden ze hun vordering baseren?
Dat zegt hij nu.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Paxcon het volgende:
hij wacht twee jaar op een reactie terwijl hij het wel eens was met het ten laste gelegde?
Zaak was al bijna 3 jaar lopend... dus knieval van justitie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Paxcon het volgende:
hij wacht twee jaar op een reactie terwijl hij het wel eens was met het ten laste gelegde?
Ja, maar hij is dus destijds in bezwaar gegaan terwijl hij nu zegt dat het helemaal niet over de overtreding ging. Waarom dan bezwaar maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zaak was al bijna 3 jaar lopend... dus knieval van justitie.
Dat is altijd verstandig, als er al een fout ijkrapport is van die laserinstallatie heb je je geld al verdient.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Palomar het volgende:
op zich nog wel een idee om bij elke flitsboete standaard bezwaar aan te tekenen. Mocht het een keer erg lang duren tot dat je reactie hebt dan kun je het gooien op het overschrijden van die redelijke termijn
Bepaalde groep mensen doet dat standaard.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar hij is dus destijds in bezwaar gegaan terwijl hij nu zegt dat het helemaal niet over de overtreding ging. Waarom dan bezwaar maken.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Palomar het volgende:
op zich nog wel een idee om bij elke flitsboete standaard bezwaar aan te tekenen. Mocht het een keer erg lang duren tot dat je reactie hebt dan kun je het gooien op het overschrijden van die redelijke termijn
Moet je alleen nog wel tijd/moeite doen om naar de rechter te gaan.
Jij laat je dus berechten door een apparaat? Met het aantekenen van beroep dwing je justitie naar die boete, foto's en installatie te kijken. Als dat in orde is ga je betalen, zo niet, en dat komt best vaak voor, dan wordt de boete geseponeerd en dat hebben wij al vaker meegemaakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bepaalde groep mensen doet dat standaard.
Vast een jurist.
Ik heb nog nooit een boete gehad zonder staandehouding (zijn er ook maar 2).quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Jij laat je dus berechten door een apparaat? Met het aantekenen van beroep dwing je justitie naar die boete, foto's en installatie te kijken. Als dat in orde is ga je betalen, zo niet, en dat komt best vaak voor, dan wordt de boete geseponeerd en dat hebben wij al vaker meegemaakt.
Jenever neusje....quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef ddx het volgende:
Is er iets mis met de camera of is die rechter zo rood ?
Die zijn lastiger aan te vechten, mede omdat een rechter een politieagent eerder zal geloven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boete gehad zonder staandehouding (zijn er ook maar 2).
Waren ook terecht, juridisch gezienquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zijn lastiger aan te vechten, mede omdat een rechter een politieagent eerder zal geloven.
Eis was 6 maanden dus ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Palomar het volgende:
is ie nou blij dat ie 6 weken moet zitten?
Hij is een soort gematigde versie van Anders Breivik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Palomar het volgende:
6 weken een dak boven zijn hoofd...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Palomar het volgende:
En een held bij de achterban...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
6 weken een dak boven zijn hoofd...
Wat is daar nouquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:53 schreef RubenSosa het volgende:
6 maanden eisen en dan als rechter 6 weken opleggen.![]()
Dit sloeg echter nergens op. Zijn punt was dat het te lang had geduurd. Dat het zo lang zou gaan duren wist-ie echter niet op het moment dat-ie bezwaar ging maken. Dat was dus alleen moeilijk doen om het moeilijk doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:38 schreef Palomar het volgende:
Moet je alleen nog wel tijd/moeite doen om naar de rechter te gaan.
Terwijl de redelijke termijn (zwaar) is overschreden, in wat voor bananenrepubliek wil jij leven?quote:Op woensdag 20 november 2013 02:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit sloeg echter nergens op. Zijn punt was dat het te lang had geduurd. Dat het zo lang zou gaan duren wist-ie echter niet op het moment dat-ie bezwaar ging maken. Dat was dus alleen moeilijk doen om het moeilijk doen.
Mensen die alleen bezwaar indienen om het systeem te frustreren kosten ons (de samenleving) onnodig veel en dan gaat dat rare mens van het OM daar nog in mee ook. Nu zijn er natuurlijk weer mensen die dit gezien hebben en die nu ook om niks bezwaren gaan indienen. Het is jammer dat de rechter niet toegaf aan zijn twijfel en alsnog de boete handhaafde.
Je zag die rechter ook in twijfel zitten over het meegaan van de officier van justitie. De laksheid van afhandelen maakt de overtreding niet minder, maar geeft wel korting of kwijtschelding.... Hoezo bananenrepubliek. Hij komt er nu wel heel makkelijk van af, ook al gaat het maar om een paar tientjes. Als ik als rechter daar had gezeten dan had ik principiëler geweest en de boete laten staan met een uitbrander over traineren en gelukzoeken als je de overtreding niet betwist. Dan had die vent vandaag toch wat minder heldhaftig op kantoor gekomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:06 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Terwijl de redelijke termijn (zwaar) is overschreden, in wat voor bananenrepubliek wil jij leven?
De rechter wou de boete op nihil stellen ipv meegaan in zijn beroepschrift. Daar was de twijfel over, niet of hij al dan niet de boete moest betalen. Je mag ook geen rekening houden met de beweegredenen van de man, hij zit namelijk in dit geval niet fout maar de overheid die twee jaar niet gereageerd heeft.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:21 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Je zag die rechter ook in twijfel zitten over het meegaan van de officier van justitie. De laksheid van afhandelen maakt de overtreding niet minder, maar geeft wel korting of kwijtschelding.... Hoezo bananenrepubliek. Hij komt er nu wel heel makkelijk van af, ook al gaat het maar om een paar tientjes. Als ik als rechter daar had gezeten dan had ik principiëler geweest en de boete laten staan met een uitbrander over traineren en gelukzoeken als je de overtreding niet betwist. Dan had die vent vandaag toch wat minder heldhaftig op kantoor gekomen.
Niet in een bananenrepubliek waarin het loont om puur voor de vorm nutteloze bezwaren in te dienen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:06 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Terwijl de redelijke termijn (zwaar) is overschreden, in wat voor bananenrepubliek wil jij leven?
En daarom vind ik nog steeds dat onze rechterlijke macht te veel verwijderd staat van de samenleving en hoognodig eens moet worden opgefrist. Maar ja,zal wel niet gebeuren want...we zijn in Nederland en we moeten meer knuffelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 02:59 schreef k_man het volgende:
Dit sloeg echter nergens op. Zijn punt was dat het te lang had geduurd. Dat het zo lang zou gaan duren wist-ie echter niet op het moment dat-ie bezwaar ging maken. Dat was dus alleen moeilijk doen om het moeilijk doen.
Mensen die alleen bezwaar indienen om het systeem te frustreren kosten ons (de samenleving) onnodig veel en dan gaat dat rare mens van het OM daar nog in mee ook. Nu zijn er natuurlijk weer mensen die dit gezien hebben en die nu ook om niks bezwaren gaan indienen. Het is jammer dat de rechter niet toegaf aan zijn twijfel en alsnog de boete handhaafde.
Ja, dat idee had ik ook. Die had nog steeds het idee dat die 100 euro betaald moest worden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef ddx het volgende:
Volgens mij had die man niet door wat voorwaardelijk betekende
Idd, dit gaat hij niet winnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Mansjester het volgende:
Deze gast komt niet echt snugger over
Emanuel edwin posse ofzo heet hijquote:
Ja ik snap haar niet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
kan beter met de auto gaan als ik dat zo hoor
Ze had wel een lekkere bips.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:52 schreef Mansjester het volgende:
Die hele ov-chipkaart is ook één onduidelijk gedoe
Poortje gaat toch gewoon niet open?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
Een poortje ging rinkelen? Nog nooit van gehoord.
Meestal staan ze zelfs gewoon open zelfs. Tenminste hier op Station Zuid wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Poortje gaat toch gewoon niet open?
Ns poortjes idd, maar niet van metroquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal staan ze zelfs gewoon open zelfs. Tenminste hier op Station Zuid wel.
Ah OK ik ga vanaf hier nooit met de metro.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ns poortjes idd, maar niet van metro
Ik zou niemand gelovenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef themole het volgende:
Altijd lastige zaken met jeugdzorg. Lijkt me als rechter ook erg lastig om daar een beslissing in te nemen....![]()
Respect voor de mensen die dat kunnen.
Idd waar kan ik solliciteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Yuhina het volgende:
In plaats van 400 euro een taakstraf van 16 uur? Dat is een netto inkomen van 25 euro per uur!
En niet opdagen is 8 dagen zitten, weet niet of het dat waard isquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Yuhina het volgende:
In plaats van 400 euro een taakstraf van 16 uur? Dat is een netto inkomen van 25 euro per uur!
als je zo wordt gematst zoals die student ben je wel heel dom om niet op te dagen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En niet opdagen is 8 dagen zitten, weet niet of het dat waard is
Als je die ouders boos ziet worden snap je soms de beweegredenen van BJ beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef themole het volgende:
Altijd lastige zaken met jeugdzorg. Lijkt me als rechter ook erg lastig om daar een beslissing in te nemen....![]()
Respect voor de mensen die dat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |