Oh en niet van mij? Ik ben nog wel #TeamJohannes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie ik? Ik ben een goede vriend van René.
Johannes valt niet te temmen, dat heb ik ook al geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en niet van mij? Ik ben nog wel #TemJohannes.
Van jou spreekt het voor zich natuurlijk, bij René heb ik het gevoel dat ik het maar eens moet benadrukken om twijfel te voorkomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en niet van mij? Ik ben nog wel #TemJohannes.
twitter:KozakkenBoys twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 20:59:5143′ Grote kans Kozakken Boys in de vorm van Irilmazbilek, maar Ruijter redt goed. #kozutr reageer retweet
Beetje de wilde boerenzoon die Johannes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes valt niet te temmen, dat heb ik ook al geprobeerd.
Ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weet ik alleen niet wie gewonnen had.
Karina heeft hem verwijderd, ik heb hem teruggezet en geëdit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee ik wou al zeggen, hoe weet je nou wie het snelst wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je vroeg duidelijk om een edit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh het is corrie. Jammer René
Ik ben geen boerenzoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje de wilde boerenzoon die Johannes.
Ik heb je al genomineerdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vroeg duidelijk om een edit.
Ik eis m'n prijs.
Dan ga ik keihard lachen als blijkt dat jij een boerendochter bentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nou ja zeg wordt het dan minder sjanant voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |