Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?
Hoe maak jij daar wokken van?quote:
Hier ook. Sterker nog, we hebben geen gordijntje meer bij het keukenraam sinds ik de luxaflex te tokkie vond om te houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, er zijn teveel mensen die naar binnen kunnen kijken.
Ik zal mijn leven proberen te beteren.quote:
Hahahaha, o gvdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?
Mja, deed ik de eerste week. Sindsdien heb ik die kerel niet meer gezien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terugkijken en rukken. Wedden dat het zo voorbij is met al die kijkers?
Boeie, er was genoeg gewaarschuwd. En 't water was heerlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan loop je een stuk minder risico dat er opeens een boom op je hoofd, huis of auto valt.
Mijn punt is dat een beetje stormachtig weer best leuk kan zijn, maar als het de proporties van gister aan gaat nemen het niet meer om te juichen is.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, deed ik de eerste week. Sindsdien heb ik die kerel niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fax, Ga aan je huiswerk!
Anders krijg je morgen geen lekkersLekkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Halfnaakt mijn bestequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare man ben je ook.
Een beetje je pener door de brievenbus stoppen enzo?
Ja, lijstjes aan de muur en dergelijke. Zoals Faxie zijn naakte vrouwen.
[..]
Ik heb mijn broek opvallend vaak aan in dit huis.
Als je woggen hardop uitspreekt, klinkt het toch wel een beetje als wokkenquote:
Ghehehequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Jouw prinsesje? Wat doet Huppel in DM? Is ze de aandacht van Vinnie en rival zat?
In Den Haag niet hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je woggen hardop uitspreekt, klinkt het toch wel een beetje als wokken
In de Achterhoek ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom spreek je woggen dan zo raar uit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Achterhoek
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom spreek je woggen dan zo raar uit?
ohja, was vergeten dat ze in Twente woorden anders uitsprekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duitsland toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ho, Ho, HO! De Achterhoek is absoluut geen Twente!quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, was vergeten dat ze in Twente woorden anders uitspreken
quote:
Achterhoek, Twente, Salland, dat kunnen wij domme Hollanders niet uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar die lijstjes dus. Ik heb een spiegel hangen en een mooi schilderij.quote:
Inderdaad, Twente is beterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ho, Ho, HO! De Achterhoek is absoluut geen Twente!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |