Dat zeg ikquote:
Staat me niet meer zo goed bij eigenlijk. Ik speelde destijds ook alleen op de clanserver die gelukkig niet in aan caps deed.quote:Daarnaast was het in BC2 kut geregeld.
Keys zijn binnen, werken allebei, niks aan het handje. Ik trok weer eens te snel conclusiesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen van facebook/twitter comments is dat hun site keihard geddosd wordt. In combinatie met de duizenden mensen die waarschijnlijk aan het refreshen zijn kan dat weleens voor problemen zorgen
[..]
Dat begrijp ik. Ik zou ook sceptisch zijn als het mijn eerste aankoop daar was. Echter bestel ik dus al ruim 3 jaar vrijwel alle games die ik speel via g2play en dat is altijd zonder problemen gegaan.
Het is niet mijn intentie om g2play af te schilderen als het perfecte bedrijf want dat is het ongetwijfeld niet. Ik hoop alleen de mensen (zoals jij) gerust te stellen die denken dat ze nu worden genaaid.
Mooizo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Keys zijn binnen, werken allebei, niks aan het handje. Ik trok weer eens te snel conclusies
*faith in g2play restored* \o/
Ik geloof ook gewoon rankedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef fyah het volgende:
Zijn de official servers (>>) ook ranked of alleen de "ranked" (~>)?
FUCK IT IK HEB HEM OOK GEHAALDquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef ems. het volgende:
Enjoy iigKijken hoelang ik het ga volhouden om hem niet te halen.
Ik kijk altijd g2play.net en kinguin.netquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is het goedkoopste adres om een PC key te halen nu?
De goedkoopste.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef gelly het volgende:
M'n handen jeuken wel om 'm te kopen.. Maar dan zie ik weer 50 versies die ik kan kopen
Welke versie heb ik nodig om gewoon normaal te kunnen spelen ?
Ik heb net hier besteld: http://www.gameholds.com/battlefield-4-pc-en.htmlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef gelly het volgende:
M'n handen jeuken wel om 'm te kopen.. Maar dan zie ik weer 50 versies die ik kan kopen
Welke versie heb ik nodig om gewoon normaal te kunnen spelen ?
De extra's kan je na verloop van tijd unlocken. Is dus geldverspilling.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Is het pay 2 win of zijn het extra's die die gameplay niet beinvloeden ?
En al die add-ons dan ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De extra's kan je na verloop van tijd unlocken. Is dus geldverspilling.
Als je nu al zeker weet dat je alles gaat spelen is het voordeliger om nu premium te nemen. Als je dat niet zeker weet kan je beter even wachten. Die add-ons komen pas later uit namelijk.quote:
In BF3 speelde ik eigenlijk maar 1 of 2 maps... maarja, da's ook een jaar geleden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je nu al zeker weet dat je alles gaat spelen is het voordeliger om nu premium te nemen. Als je dat niet zeker weet kan je beter even wachten. Die add-ons komen pas later uit namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |