Op die resolutie zal het vast wel lopen hoor, maar het is meer de vraag hoeveel fps en op hoe hoogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:30 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben er super benieuwd naar.
Volgens canyourunit.com kan ik het sowieso op minimale spelen en op recommeded zegt die alleen dat ik 3GB Geheugen moet hebben maar ik heb 2GB
Ik wil het op 1366x768 spelen
Dus ik denk wel dat het lukt?
Ah jah, wat zal jij mij adviseren dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Op die resolutie zal het vast wel lopen hoor, maar het is meer de vraag hoeveel fps en op hoe hoog
Hoe bedoel je wat adviseer ik je? Resolutie en settings? Gewoon beetje kloten en kijken wat fijn speeltquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:36 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ah jah, wat zal jij mij adviseren dan?
Ik heb een:
Intel(R) Core(TM) i7-3537U CPU @ 2.00GHz (4 CPUs), ~ 2.5GHZ
8192MB RAM
DirectX 11
Intel(R) HD Graphics 4000
NVIDIA GeForce 740M 2GB
64bit
500GB Hardeschijf
Dank.
Ja dat ja, maar als je zo mijn statistieken bekijkt, denk je dat ik m kan runnen zoja op wat van settingsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wat adviseer ik je? Resolutie en settings? Gewoon beetje kloten en kijken wat fijn speelt
Ja je kan 'm heus wel runnen, maar welke settings of resolutie is lastig inschatten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ja dat ja, maar als je zo mijn statistieken bekijkt, denk je dat ik m kan runnen zoja op wat van settings
Ah ja mij maakt het niet zo veel uit als ik m niet op Ultra kan spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja je kan 'm heus wel runnen, maar welke settings of resolutie is lastig inschatten.
Op de PC ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef gelly het volgende:
Ik heb een GeForce 650m met een I7, ben benieuwd of ik het een beetje normaal kan spelen.. Op de XBOX360 lijkt BF4 niet echt een enorme verbetering tov BF3, of wel ?
BF3 draait er trouwens wel redelijk fatsoenlijk op maar lees her en der dat BF4 kennelijk toch veel zwaarder is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Op de PC ook niet.
Ik raad mensen (tot irritatie van sommigen) altijd aan om, als je niet zeker weet hoe het spel loopt, het eerst gewoon te torrenten (oid). Dan ben je in ieder geval zeker niet teleurgesteld na een dure aankoop.
Zeker voor een game als Battlefield waar single player zo goed als irrelevant is kan het totaal geen kwaad.
Ik heb alleen de beta gespeeld (wacht nog even met de aankoop van BF4) maar die liep eigenlijk net zo soepel als BF3 op dezelfde settings. Als deel 3 vloeiend loopt zal 4 geen probleem zijn. Als je met deel 3 op het randje zit kan het weleens net teveel worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
BF3 draait er trouwens wel redelijk fatsoenlijk op maar lees her en der dat BF4 kennelijk toch veel zwaarder is.
Lekker dan, kan ik 200+ gieg gaan uploaden.quote:Origin Game Tevredenheidsgarantie van toepassing.Als je niet tevreden bent, stuur je hem gewoon terug.
Hmm ja heb ik ook. Ik krijg m'n geld ook niet terug. echt wtffffffffff :S :S :Squote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef Flexmyrolex het volgende:
Hebben meerdere mensen hier ook de premium edition bij g2play gekocht?
Zo ja, hoelang duurde dit dan ong. bij jullie? Order status: Waiting for admin approval of kregen jullie dit niet en word ik gewoon genaaid nu
Precies hetzelfde. Heb hun gemailled, veel gezeik. Ze willen gewoon niet helpen ben nu al 5 uur met ze bezig, ziet er naar uit dat het een scam is weg 78 euro.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef Flexmyrolex het volgende:
Zo ja, hoelang duurde dit dan ong. bij jullie? Order status: Waiting for admin approval of kregen jullie dit niet en word ik gewoon genaaid nu
Ik heb de gewone, key al wel verstuurd maar kan em niet van de site afhalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef Flexmyrolex het volgende:
G2Play is een vertrouwde site, en vrijwel altijd goede support.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:20 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Heb hun gemailled, veel gezeik. Ze willen gewoon niet helpen ben nu al 5 uur met ze bezig, ziet er naar uit dat het een scam is weg 78 euro.
G2play staat totaal niet bekend als bedrijf dat dat je 'naait'. Als er iets fout is gegaan met de order of je ontvangt het product niet storten ze het bedrag netjes terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:06 schreef Flexmyrolex het volgende:
Daar merk ik niet veel van. Lijkt gewoon alsof ik m'n geld kwijt ben. Geld weg, alles weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:21 schreef lipjes het volgende:
G2Play is een vertrouwde site, en vrijwel altijd goede support.
Ik bestel al games bij hun sinds 9-11-2012.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar merk ik niet veel van. Lijkt gewoon alsof ik m'n geld kwijt ben. Geld weg, alles weg.
Ik ook niet, maak jpeg hier van, mail me dit maar gewoon iets werkend sturen ho maar. Begin het beu te worden, vrees ook het ergste of ze hebben zulke grote fouten gemaakt dat alles daarin de soep is gelopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar merk ik niet veel van. Lijkt gewoon alsof ik m'n geld kwijt ben. Geld weg, alles weg.
Jaja, en hoeveel gratis games krijg jij voor deze comments. Kon beter mijn geld door de plee spoelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik bestel al games bij hun sinds 9-11-2012.
Altijd prima gegaan, alleen 1 van m'n cod keys was eens iets later als verwacht.
Geen, ben altijd al tevreden geweest over hun service.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jaja, en hoeveel gratis games krijg jij voor deze comments. Kon beter mijn geld door de plee spoelen
Hell, heel de afdeling bij ons heeft bf4 bij G2Play besteld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef TheJoker1337 het volgende:
Makkelijk roepen, tegen een maatje van mij zeggen ze gewoon. We zien wel of wij je eventueel gaan helpen. Waarom zoiets roepen als je gewoon keurig netjes 78 euro betaald. Lijkt mij dat daar iets niet lekker zit.
De demo van 1942 was zo succesvol dat veel gamers de volledige versie niet eens gingen halenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:48 schreef gelly het volgende:
Vroeger had je gewoon 1 speelbare multiplayer map als demo
Ja de g2play marketing afdeling zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell, heel de afdeling bij ons heeft bf4 bij G2Play besteld.
Tot op heden hebben wij hem allemaal ontvangen.
ik begin ook zon vaag vermoeden te krijgen bij deze kerel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de g2play marketing afdeling zeker
Of obvious troll, of bord voor je kop.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de g2play marketing afdeling zeker
Zou ik ook van jou kunnen zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Of obvious troll, of bord voor je kop.
Ach welnee. Ik kan toch pas zondag spelen, maar het is niet verkeerd om de waarheid te vertellen en andere fokkers te behoeden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef ems. het volgende:
Verslaafden worden venijnig als ze geen spelletjes kunnen spelen
Daarom zeg ik ook dat alles goed gaat komen. Als je toch zondag pas kan spelen hoef je je sowieso niet druk te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:38 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
Ach welnee. Ik kan toch pas zondag spelen, maar het is niet verkeerd om de waarheid te vertellen en andere fokkers te behoeden.
Oh dat is totaal niet bij mij van toepassing, het ging me meer om die vage order status.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef ems. het volgende:
Verslaafden worden venijnig als ze geen spelletjes kunnen spelen
Bij deze dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
Zou ik ook van jou kunnen zeggen
sql injection walktroughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bij deze dan.
Tevens vind ik het ook vervelend, ik wil graag pre-loaden en klaar zijn om vanancht ff een potje te knallen.
Morgen zal het er niet van komen en van t weekend ook niet
[ afbeelding ]
Wat betekend dit dan, zit niet in de script scene?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
sql injection walktrough
sukkeltje
script kiddie
Ben programmeur, en dan zijn cheat-sheets erg handigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
sql injection walktrough
sukkeltje
script kiddie
Wat ik heb begrepen van facebook/twitter comments is dat hun site keihard geddosd wordt. In combinatie met de duizenden mensen die waarschijnlijk aan het refreshen zijn kan dat weleens voor problemen zorgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:40 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Oh dat is totaal niet bij mij van toepassing, het ging me meer om die vage order status.
Kan goed zijn dat hij over één uur of 2 in me mail staat, maar het kan natuurlijk ook zijn dat als ik er zelf niet achteraan ga dat ie over 3 weken nog wacht op admin approval.
Dat begrijp ik. Ik zou ook sceptisch zijn als het mijn eerste aankoop daar was. Echter bestel ik dus al ruim 3 jaar vrijwel alle games die ik speel via g2play en dat is altijd zonder problemen gegaan.quote:Dit is overigens de 1e keer dat ik iets bij g2play koop, vandaar ook. geen goeie 1e indruk op mij, maar ze zullen het wel druk hebben nu
Daar hebben voor zover ik weet de serveradmins de macht over.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
En dan heb je nog teveel kutsnipers..
Daar moeten ze een cap op zetten ofzo
Oh dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar hebben voor zover ik weet de serveradmins de macht over.
Tijdens bf3 niet gemerkt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo was het al sinds BC2 en dus ook tijdens BF3.
Dan heb je weinig verschillende servers gejoined. Ik was altijd zsm weg bij servers met een recon-capquote:
Ik heb nog nooit op een recon cap server gespeeld maar wel aantallen servers gespeeldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan heb je weinig verschillende servers gejoined. Ik was altijd zsm weg bij servers met een recon-cap
Hangt van de server af. Daarnaast was het in BC2 kut geregeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef ems. het volgende:
Ok. Vreemd want de recon cap was nogal populair.
Dat zeg ikquote:
Staat me niet meer zo goed bij eigenlijk. Ik speelde destijds ook alleen op de clanserver die gelukkig niet in aan caps deed.quote:Daarnaast was het in BC2 kut geregeld.
Keys zijn binnen, werken allebei, niks aan het handje. Ik trok weer eens te snel conclusiesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen van facebook/twitter comments is dat hun site keihard geddosd wordt. In combinatie met de duizenden mensen die waarschijnlijk aan het refreshen zijn kan dat weleens voor problemen zorgen
[..]
Dat begrijp ik. Ik zou ook sceptisch zijn als het mijn eerste aankoop daar was. Echter bestel ik dus al ruim 3 jaar vrijwel alle games die ik speel via g2play en dat is altijd zonder problemen gegaan.
Het is niet mijn intentie om g2play af te schilderen als het perfecte bedrijf want dat is het ongetwijfeld niet. Ik hoop alleen de mensen (zoals jij) gerust te stellen die denken dat ze nu worden genaaid.
Mooizo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:40 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Keys zijn binnen, werken allebei, niks aan het handje. Ik trok weer eens te snel conclusies
*faith in g2play restored* \o/
Ik geloof ook gewoon rankedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef fyah het volgende:
Zijn de official servers (>>) ook ranked of alleen de "ranked" (~>)?
FUCK IT IK HEB HEM OOK GEHAALDquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:48 schreef ems. het volgende:
Enjoy iigKijken hoelang ik het ga volhouden om hem niet te halen.
Ik kijk altijd g2play.net en kinguin.netquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is het goedkoopste adres om een PC key te halen nu?
De goedkoopste.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef gelly het volgende:
M'n handen jeuken wel om 'm te kopen.. Maar dan zie ik weer 50 versies die ik kan kopen
Welke versie heb ik nodig om gewoon normaal te kunnen spelen ?
Ik heb net hier besteld: http://www.gameholds.com/battlefield-4-pc-en.htmlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef gelly het volgende:
M'n handen jeuken wel om 'm te kopen.. Maar dan zie ik weer 50 versies die ik kan kopen
Welke versie heb ik nodig om gewoon normaal te kunnen spelen ?
De extra's kan je na verloop van tijd unlocken. Is dus geldverspilling.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Is het pay 2 win of zijn het extra's die die gameplay niet beinvloeden ?
En al die add-ons dan ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De extra's kan je na verloop van tijd unlocken. Is dus geldverspilling.
Als je nu al zeker weet dat je alles gaat spelen is het voordeliger om nu premium te nemen. Als je dat niet zeker weet kan je beter even wachten. Die add-ons komen pas later uit namelijk.quote:
In BF3 speelde ik eigenlijk maar 1 of 2 maps... maarja, da's ook een jaar geleden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je nu al zeker weet dat je alles gaat spelen is het voordeliger om nu premium te nemen. Als je dat niet zeker weet kan je beter even wachten. Die add-ons komen pas later uit namelijk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:31 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan mag meteen het topic gesplitst worden in de grote 5 platformen
zonder key gaat dit nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:32 schreef gelly het volgende:
Je kan hem zeker niet alvast downloaden ?
Jawel, mijne staat al gepreload en geinstallerdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:32 schreef gelly het volgende:
Je kan hem zeker niet alvast downloaden ?
Installatie repareren, bam.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:33 schreef lipjes het volgende:
Gaat goed, preload gedaan, installatie error op directx
Zit je dan met je nieuwe systeem...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn muis blijft maar naar boven kijken
Nouja ik ben niet geheel afhankelijk van BF4 hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zit je dan met je nieuwe systeem...
Nee, maar het is wel goed balen als je shit niet werkt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nouja ik ben niet geheel afhankelijk van BF4 hoor.
Het heeft wel gewerkt hoor, dus verwacht dat het iets is met software. Correctie ik weet dat het software is want mijn muis werkt gewoon nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel goed balen als je shit niet werkt.
ben ik ook bang voorquote:
Ik ben erbij, Blanke Nelisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:58 schreef hiddit het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)NL-Band-of-FoK-Kers/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |