Ja de g2play marketing afdeling zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hell, heel de afdeling bij ons heeft bf4 bij G2Play besteld.
Tot op heden hebben wij hem allemaal ontvangen.
ik begin ook zon vaag vermoeden te krijgen bij deze kerel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de g2play marketing afdeling zeker
Of obvious troll, of bord voor je kop.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de g2play marketing afdeling zeker
Zou ik ook van jou kunnen zeggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Of obvious troll, of bord voor je kop.
Ach welnee. Ik kan toch pas zondag spelen, maar het is niet verkeerd om de waarheid te vertellen en andere fokkers te behoeden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef ems. het volgende:
Verslaafden worden venijnig als ze geen spelletjes kunnen spelen
Daarom zeg ik ook dat alles goed gaat komen. Als je toch zondag pas kan spelen hoef je je sowieso niet druk te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:38 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
Ach welnee. Ik kan toch pas zondag spelen, maar het is niet verkeerd om de waarheid te vertellen en andere fokkers te behoeden.
Oh dat is totaal niet bij mij van toepassing, het ging me meer om die vage order status.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef ems. het volgende:
Verslaafden worden venijnig als ze geen spelletjes kunnen spelen
Bij deze dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:36 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
Zou ik ook van jou kunnen zeggen
sql injection walktroughquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bij deze dan.
Tevens vind ik het ook vervelend, ik wil graag pre-loaden en klaar zijn om vanancht ff een potje te knallen.
Morgen zal het er niet van komen en van t weekend ook niet
[ afbeelding ]
Wat betekend dit dan, zit niet in de script scene?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
sql injection walktrough
sukkeltje
script kiddie
Ben programmeur, en dan zijn cheat-sheets erg handigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
sql injection walktrough
sukkeltje
script kiddie
Wat ik heb begrepen van facebook/twitter comments is dat hun site keihard geddosd wordt. In combinatie met de duizenden mensen die waarschijnlijk aan het refreshen zijn kan dat weleens voor problemen zorgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:40 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Oh dat is totaal niet bij mij van toepassing, het ging me meer om die vage order status.
Kan goed zijn dat hij over één uur of 2 in me mail staat, maar het kan natuurlijk ook zijn dat als ik er zelf niet achteraan ga dat ie over 3 weken nog wacht op admin approval.
Dat begrijp ik. Ik zou ook sceptisch zijn als het mijn eerste aankoop daar was. Echter bestel ik dus al ruim 3 jaar vrijwel alle games die ik speel via g2play en dat is altijd zonder problemen gegaan.quote:Dit is overigens de 1e keer dat ik iets bij g2play koop, vandaar ook. geen goeie 1e indruk op mij, maar ze zullen het wel druk hebben nu
Daar hebben voor zover ik weet de serveradmins de macht over.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
En dan heb je nog teveel kutsnipers..
Daar moeten ze een cap op zetten ofzo
Oh dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar hebben voor zover ik weet de serveradmins de macht over.
Tijdens bf3 niet gemerkt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo was het al sinds BC2 en dus ook tijdens BF3.
Dan heb je weinig verschillende servers gejoined. Ik was altijd zsm weg bij servers met een recon-capquote:
Ik heb nog nooit op een recon cap server gespeeld maar wel aantallen servers gespeeldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan heb je weinig verschillende servers gejoined. Ik was altijd zsm weg bij servers met een recon-cap
Hangt van de server af. Daarnaast was het in BC2 kut geregeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef ems. het volgende:
Ok. Vreemd want de recon cap was nogal populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |